שני יוסיפון: "ההשתתפות בחתונמי גרמה לי להעריך את עצמי מחדש"

שני יוסיפון | צילום: מאיה לגוטין
שני יוסיפון | צילום: מאיה לגוטין

היא אוכלת רק דברים טבעים, מרגישה טוב בגוף שלה, לא מזריקה בפנים (אבל שוקלת להתחיל) ולוקחת דוגמה מהנשים ההודיות. שני יוסיפון חושפת שגרת טיפוח של פרפקציונסטית ומשתפת בטיפים מכל הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

שני יוסיפון, יוצאת עונה 4 של "חתונה ממבט ראשון", בעלת חברה לפיתוח עסקי בהייטק, פעילה למען איכות הסביבה, מובילה ריטריטים לחיבור עצמי וליוגה בארץ ובחו"ל. בת 38, רווקה מתגוררת בתל אביב.

שגרת טיפוח
"אני פרפקציוניסטית בכל הקשור לטיפוח וניקיון. גם שערה לא במקום בגבה, מפריעה לי. יש לי סוג עור שמן שהיתרון הגדול שלו הוא שאין לו קמטים ולא נותנים לי את הגיל שלי. בנערות הייתה לי אקנה שלא טופלה כהלכה אבל כיום אני מטפלת בה בצורה יסודית. בבוקר אני שוטפת את הפנים בסבון של קרנית מלמד, אני מאוד אוהבת את המוצרים שהיא פיתחה, ועל עור נקי אני שמה חומצה גליקולית ולקטית שלה וויטמין סי. לעיתים קרובות אני שמה על הפנים את מסכת החמר של קיל'ס. אני מאד אוהבת מוצרים טבעיים, מקפידה על מוצרים ללא פראבנים ושלא נוסו על בעלי חיים. עור הגוף שלי יבש ואני מעדיפה את שמן גוף של ל'אוקסיטן שמעניק הזנה טובה ונספג היטב. אחרי מקלחת אני שמה לעיתים שמן שקדים".

שמן גוף שיאה מועשר בחמאת שיא של ל'אוקסיטן. מחיר 139 ש"ח. להשיג בחנויות לאוקסיטן | צילום: יח"צ
שמן גוף שיאה מועשר בחמאת שיא של ל'אוקסיטן. מחיר 139 ש"ח. להשיג בחנויות לאוקסיטן | צילום: יח"צ
מסכת חימר לבן לניקוי עמוק נקבוביות של קיל'ס. 135 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת חימר לבן לניקוי עמוק נקבוביות של קיל'ס. 135 ש"ח | צילום: יח"צ
triple vitamin c serum של קרנית מלמד. 527 ש"ח | צילום: יח"צ
triple vitamin c serum של קרנית מלמד. 527 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית
"אני מגיעה לקרנית מלמד אחת לחודש ומטפלת בסימני האקנה שלי והנקבוביות הפעורות במיקרונידלינג, ואחרי שנה של טיפול אחת לחודש, העור כבר נראה חלק והמרקם שלו אחיד. בנוסף אני עושה אפילציה בפנים ובגבות".

אנטי אייג'ינג
"אני שוקלת להתחיל הזרקות בעיקר במצח כי אני מרגישה שיש לי שם התחלה של קמטוטים. אבל אם אעשה זה יהיה מאד מינורי ועדין כי חשוב לי לשמור על מראה טבעי ועדין".   

>>> שני יוסיפון: "אני קצת שבורה ומתחילה לבנות את עצמי מחדש"

איפור
"ביום יום אני פחות מתאפרת ומסתפקת בקרם הגנה עם צבע ומוסיפה ברונזר של מק להדגשת עצמות הלחיים. מעל העפעפיים אני שמה עיפרון חום של מק ואני מכורה למסקרה הוותיקה של מייבלין שעולה בארצות הברית 5.99 דולר ומדגישה היטב את הריסים. השפתונים האהובים עלי הם של נארס ואנסטסיה בברלי הילס. בערבים כשאני יוצאת אני שמה מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר לכיסוי קצת יותר מסיבי, מוסיפה מעל מעט שימר וצללית של שאנל בצבע שחור עם נצנצים. אני אמנם פרסייה אבל אוהבת את הקז'אל של ההודיות לעיניים שעשוי מחומרים טבעיים, מגן על העיניים וגם יכול להישאר כמה ימים".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
ליפגלוס של אנסטסיה בוורלי הילס. 80 ש"ח | צילום: ABH
ליפגלוס של אנסטסיה בוורלי הילס. 80 ש"ח | צילום: ABH

בושם
"קשה לי עם ריחות ומאז שגיליתי לפני שנים את הבשמים של שאנל, אני לא נפרדת מהם ואין בושם של שאנל שאין לי. נכון לעכשיו אני עם JERSEY בושם ארומטי פרחוני, סקסי נשי וממכר, שיש לו ריח נפלא של ניקיון".

שיער
"השיער שלי רגיל עד גלי ומשתנה על פי מזג האוויר. אני אוהבת את מראה הקארה הארוך ופעם בחודשיים שלושה אני הולכת למעצב השיער שי בוטה והוא מיישר לי את הקצוות ועושה לי טיפול שיקום עם אמפולה. אני חופפת שיער פעמיים בשבוע ופעמיים בשבוע עושה טיפול לשיער של ההודיות. בעבר ערבבתי שמן קוקוס, שמן קיק ושמן זית וחיממתי בתוך כלי שהכנסתי לסיר עם מים חמים ועיסיתי את הקרקפת רבע שעה. בביקור האחרון שלי בסרי לנקה קניתי תערובות של שמנים מיוחדים מוכנים לשיער ואני עושה את הטיפול איתה ובסוף החפיפה שוטפת במים קרים לעודד את מחזור הדם".

גבות
"כמו פרסיה ממוצעת, הגבות שלי מאד מלאות ועבות. לפני שנים היה טרנד של גבות דקות ולקח לי זמן לגדל אותן מחדש. אני מטפלת בהן בעצמי ואף אחת לא נוגעת בהן. אני מסדרת אותן עם חוט בשיטה המסורתית ולפעמים עושה את טיפול שיער הראש שלי עם השמנים, גם לגבות ולריסים". 

שני יוסיפון | צילום: אור דנון
שני יוסיפון | צילום: אור דנון

מני פדי
"בדרך כלל עושה לעצמי. לאחרונה התחלתי לטפל אצל קרנית מלמד ואחרי טיפול הפנים אני ממשיכה לסידור הציפורניים כולל שיוף ולק. הלקים שלי תמיד יהיו בהירים: ניוד טבעי ועדין".

יוגה וספורט
"יש לי הסמכה להוראת יוגה מבית ספרבניו יורק, שם גרתי, ואני מתרגלת יוגה בשיטת איינגאר כבר שמונה שנים מאז שחזרתי לארץ. זו טכניקה שמבוססת על דיוק, ואני מוציאה ריטריטים. הקרוב יתקיים ב-16 בפברואר בקיבוץ מורן עם מדיטציות אמבטיית יער, ריפוי בסאונד ואמבטיות קרח ואוכל טבעוני. אני בעצמי מתרגלת יוגה פעם ביום, עושה הליכות בים ונוסעת לחו"ל כדי לגלוש. לאחרונה גלשתי בסרי לנקה, מדובר בספורט קצת מסוכן, שצריך להשקיע בו ולהתמיד וזה כיף גדול". 

 תזונה
"מבנה הגוף שלי רזה וקיבלתי אותו בירושה מאבא שלי וסבתא שלי, אני אוכלת בשביל לחיות ולא חיה בשביל לאכול, ורוב הזמן אין לי זמן לאכול, בגלל שגרת היום יום הלחוצה שלי. אני אוכלת רק אוכל טבעוני כבר 12 שנה, עוד לפני שהתחיל הטרנד הזה. לא נוגעת בשום דבר מן החי. מוסיפה לתזונה ויטמינים של אקוסאפ, שיש להם טכנולוגיה מיוחדת שמאפשרת ספיגה גבוהה. מתחילה את היום עם פירות, אגוזים וירקות. אני אוכלת במשך היום קינואה, כוסמת, שיקים, סלטים, כל מה שבריא ונקי ומן הטבע ואני מכינה גם אוכל פרסי מבוסס אורז עם קטניות וירקות. לא נוגעת במוצרי חלב. מתוק בא לי פחות אבל לפני מחזור אני יורדת על עוגות שמרים עם שוקולד וקרואסונים ועוגת תפוזים. הגובה שלי הוא 165 ס"מ והמשקל שלי נע בין 45 ל-48 קילוגרמים ונוח לי בגוף הזה".

>>> מעין דורי: "אין לי חלום לקום בבוקר רזה, זו לא אני"

טיפ לחיים
"עדיף שם טוב משמן טוב, אל תיקחו את החיים ברצינות רבה מדי, כי אנחנו כאן לדקה וחצי ומוטב לנו שנהייה בשמחה. כשמדובר בזוגיות, אני למדתי לתת מקום לאחר, גדלתי בת זקונים והרבה שנים הייתי לבד ומהמקום הזה אני מבינה שמפגש בין שני עולמות שונים מחייב ויתורים וגם תרגול ואני צריכה ללמוד איך לחיות יחד. תעשו, תנסו, תרשו לעצמכם ליפול גם אם טעיתם – תקומו. כישלונות בחיים הם דבר חשוב, אם לא נכשלת לא תהייה לך דרך להתפתח ולגדול ולהבין איך לתקן. מבחינתי, באיזשהו מקום זה שאין לי משפחה, זה כישלון, כי כשבן אדם מספיק רוצה, הדברים קורים ואם זה לא קרה – יש לי כנראה שיעורים בדרך שאני צריכה ללמוד. אני רוצה אהבת אמת, אהבה של באש ובמים, עם התפתחות, מחויבות ועומקים וחיים משותפים, מישהו לרוץ אתו וגם כשיהיה קשה – שנמשיך לבחור האחד בשנייה. ההשתתפות בחתונמי גרמה לי להעריך את עצמי מחדש. החתן הוא לא הפואנטה. באתי במחשבה שיש 10 אחוז שאכיר שם מישהו, לא יזמתי את זה, זה בא אלי ואמרתי כן כי לפעמים צריך ללכת גם כשלא יודעים לאן. הדרך תתגלה תוך כדי הליכה בה והדרך שלי עוד תתגלה".