שלומית מלכה: "בגיל 21 חשבתי שאני יודעת הכול. היום אני מבינה שאני לא יודעת כלום"

שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון

אז מה באמת גרם לפרידה בין שלומית מלכה ויהודה לוי? "החיים משתנים, אנחנו משתנים", אומרת שלומית בריאיון ראשון מאז הפרידה. "אני שמחה להכיר את עצמי מחדש ומאפשרת לעצמי ללמוד"

88 שיתופים | 132 צפיות

אז מה באמת גרם בסופו של דבר לפרידה בין שלומית מלכה ויהודה לוי ? "החיים" אומרת שלומית ושותקת.
זה דורש הסבר.
"החיים משתנים, אנחנו משתנים, לא קרה שום דבר דרמטי, אבל השתנו הרבה דברים בקשר. בחיים שלי יש אנרגיה של שינוי ואני מאפשרת לעצמי אותו. בגיל 21 חשבתי שאני יודעת הכול. היום אני מבינה שאני לא יודעת כלום ואני שמחה להכיר את עצמי מחדש ומאפשרת לי ללמוד ולזרום. כרגע אני מתעסקת רק בחיבור שלי עם עצמי, הדגש הוא על העבודה ואני מרגישה שהאנרגיה שלי במקום הנכון, שאני באלמנט של עצמי ושאני בריאה ומאוזנת".

בואו נודה, כל כך רצינו שזה יצליח ושסיפור האהבה הזה בין שני היפים והנכונים של התקופה, הכי לאבי דבי, הכי דובי ודובי, ימשך כמו באגדות עם הסיום המתבקש של 'ומאז הם חיו באושר ועושר', אבל אחרי שש שנות זוגיות, מתוכן ארבע שנות נישואין, ומי לא זוכר את החינה, המקווה, ואת חתונת הענק במדבר  וההבטחות, הוי ההבטחות.  ופתאום ממש מתחת לאף של התקשורת ומבלי שהרגשנו, זה פשוט נגמר. האם זהו פער הגילאים בין לוי 42 ומלכה 28, שהיה בעוכריהם? האם זו הקריירה הבינלאומית שלה שעמדה ביניהם והיא רצתה ממנה עוד והוא כבר ביקש להתביית?  כך או כך, הזוג שהתחייב ששום דבר לא יפריד ביניהם ליותר מחמישה ימים רצופים, נפרד עכשיו כנראה לתמיד.  כשהיא נשאלת על הספקולציות היא סותמת : "לא צריך לחפש מתחת לאדמה".

נפגשנו על סט הצילומים בבית פרטי בסביון לקראת קמפיין הפרסום של "קסטרו הום" רשת כלי בית ולייף סטייל חדשה שהיא מובילה. החנות הראשונה הושקה ב-22 באוגוסט בגן העיר ובמהלך השנה יפתחו 15 חנויות נוספות ואתר האינטרנט לרכישה יפתח מיד עם ההשקה הראשונה. לצילומים היא הגיעה מניו יורק, מקום מושבה הנוכחי. "עשיתי סבלט על דירה במרכז תל אביב ואני אהיה בישראל עד סוף החגים" היא אומרת.    "הצטרפתי למשפחת קסטרו ואני מאד שמחה כי תמיד כיף לחזור לעבוד בארץ. בסוף כאן זה הבית".
היא נראית נהדר, חטובה מתמיד, השיער המתולתל שלה ארוך מאוד ומחמיא לה מאוד. היא מחייכת נון סטופ וכובשת בגומות המשגעות שלה. לצידה היו הסוכנת שלה אלינור שחר שגילתה לנו שיש עוד קמפיינים בקנה בחו"ל, והכוריאוגרף קלוד דדיה, חבר של הזוג כבר שנים, שהיה איתה בשתי חזרות לקראת צילומי סרט הפרסומת שהוא בסימן של התחדשות. "הופתעתי כמו כולם מהפרידה" אומר דדיה. "כשפגשתי אותה עכשיו גיליתי אדם מלא אור, עשיתי איתה קצת חזרות כדי שהתנועה שלה בצילומים תיראה טבעית והתברר שיש לה כשרון שהיא אפילו לא מודעת לו. היא ממש פלא. באתי היום רק כדי לדייק אותה אם יהיה צורך".

"בכל פרידה יש עצב וצער אבל עצב מביא אותך לעומקים חדשים וכל רגש הוא זמני ואת מגלה את עצמך ואת לומדת על עצמך ואני מודה גם על הצער ועל העצב"

שלומית מה כבר בחרת מהקולקציה החדשה?
"הרבה דברים. מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני אוהבת מוצרים לבית. בחרתי מצעים, יש לחברה ליין אורגני משגע ומגבות, וכלים מדהימים, ואגרטלים. אני עכשיו בתחושה של התחדשות אז זה כולל גם מלא דברים חדשים לבית ואני אקח איתי הרבה פריטים לניו יורק".

שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון

עם יד על הלב, את עצובה בעקבות הפרידה?
"בכל פרידה יש עצב וצער אבל עצב מביא אותך לעומקים חדשים וכל רגש הוא זמני ואת מגלה את עצמך ואת לומדת על עצמך ואני מודה גם על הצער ועל העצב ואני נינוחה בתוך כל זה ומקבלת הכול באהבה".

תשובה קצת רוחניקית.
"אני מאד מאמינה ברוח, בקבלה, בקלפים,  אני קוראת ספרי פילוסופיה. לומדת ומתפתחת".

ובכל זאת, אין לך תחושת כישלון?
"אני לא חושבת שנכשלנו כי אם הצלחנו למרות הכול לשמור על חברות וכבוד הדדי  ובעיקר על הערוץ של האמת, זה לא כישלון".

אז הרבנות על הפרק בזמן הקרוב?
"יש דברים שהם פרטיים והם רק שלנו ואני מעדיפה שככה זה יישאר".

יהודה ואת בקשר?
"כן. לא יומיומי אבל בקשר. אנחנו מדברים, תומכים, מפרגנים, עושים כל מה שצריך כדי לעבור את התקופה. בתוך כל הקושי,  אנחנו עוברים את החוויה הזאת של הפרידה בצורה מאוד נעימה ומאפשרת".

הארץ רעשה כשנודע על הפרידה והתחיל גל של שמועות. איך מתמודדים עם זה?
"לא הייתי כאן כדי לשמוע, התנתקתי גם מהאיסטגרם, נסעתי עם חברות למלדיביים. אני בת מזל,  יש לי  משפחה וחברות טובות ואני מוקפת בחיבורים טובים עמוקים וחזקים ואז נסעתי לניו יורק. אני לא מתעסקת במה אומרים. רק אנחנו יודעים מה שיש בינינו".

הסרתם עוקב כמקובל בגזרת הסלבס לאחרונה?
"לא".

רגע פינוי הדירה המשותפת שטיפחתם באהבה גדולה, היה קשה?
"רגע מכונן.  אני עכשיו בטרנספורמציה חזקה. זה גם מפחיד וגם מרגש.  הכול ביחד".

יש משהו שבדיעבד היית עושה אחרת?
"לא. כי מה שעשיתי היה נכון לזמנו".

מה עם הכלב והחתול שלכם?
"כרגע הם בחזקה משותפת והם ייסעו איתי לניו יורק".

הדירה הבאה שלך בניו יורק כבר מחכה לך?
"עוד לא. אבל כשאגיע לשם אמצא דירה.. אין לי כרגע דירה בארץ ולא יודעת אם תהייה בזמן הקרוב".

אחרי שנישאתם אמרת שאת רוצה להיות אימא צעירה.
"עכשיו אני אומרת שכל דבר בזמנו".

רצו שמועות לאחרונה שיש לך כבר חבר חדש.
"אין לי. אני לא שם. אין לי שום רצון לזה כרגע. אני עכשיו בעד עצמי. בעד אני החדשה".

בעבר אמרת שהחלום שלך זה להופיע בספורט אילוסטרייטד.
"היום זה לא החלום שלי".

ההורים שלך התגרשו כשהיית בת ארבע. והנה גם את לא שרדת בנישואין, זה מעיק, משפיע, את חושבת על זה?"
מבחינתי זוהי חוויה מתקנת בזכות הדרך שנפרדנו".

היכן את רואה את עצמך בעוד שנתיים, בגיל 30?
"ממשיכה לתת לחיים להוביל אותי. אני מאמינה שהם יובילו אותי נכון".

 

>>> פרידה או תעלול יח"צ: מי הצליח לגזור קופון על הפרידה של יהודה ושלומית?