פרידה או תעלול יח"צ: מי הצליח לגזור קופון על הפרידה של יהודה ושלומית?

שלומית מלכה ויהודה לוי בהשקה של "מחוברים" | צילום: רפי דלויה
שלומית מלכה ויהודה לוי בהשקה של "מחוברים" | צילום: רפי דלויה

שעות ספורות אחרי הדיווחים על הפרידה של הזוג האהוב בביצה, שלומית מלכה ויהודה לוי, פורסם קמפיין חדש שלו לרשת "פלאפון", מה עומד מאחורי הטיימינג הזה?

88 שיתופים | 132 צפיות

ניב סולטן ומאור שוויצר נפרדו במקרה רגע לפני שהתחילה הסדרה "טהרן", קניה ווסט השתגע בטוויטר רגע לפני שיצא לו אלבום חדש, רוב קרדשיאן והאקסית בלאק צ'יינה החלו ריב מתוקשר ומכוער ברשת במקביל להשקת קולקציית גרביים חדשה למותג שלו. לצערנו אנחנו כבר רגילים לתעלולים כאלה, כשהגבולות בין החיים לפרסומת נהיים יותר ויותר מטושטשים, וסלבס וחברות מסחריות מנצלים משברים אישיים או יוצרים משברים כאלה במטרה למכור מוצרים. אתמול הרשת געשה כשדווח כי שלומית מלכה ויהודה לוי נפרדו. ובאופן מעניין שעות בודדות אחרי הדיווחים שהציפו והסעירו את הרשת פורסם הקמפיין החדש של לוי לרשת "פלאפון" יחד עם נועה קירל, שגם הזוגיות שלה ושל יהונתן מרגי כרגע בסימן שאלה לפי השמועות. אז יש מצב שכל הסאגה הזאת היא בכלל טריק שיווקי?

במקרה הזה לוי ומלכה אכן נפרדו, מקורב לזוג אישר לנו באופן רשמי, בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" סופר כי סיבת הפרידה העיקרית היא סוגיית הילדים שמלכה עדיין לא מוכנה להם לעומת לוי שמשתוקק כבר להיות אבא והפרידה היא אמיתית לגמרי. אבל בחברת "פלאפון" כנראה הבינו שהטיימינג הזה הוא מתנה שיווקית אדירה, עכשיו כשכל הרשת גועשת סביב לוי, כל המדינה מדברת רק עליו ושמו עלה למקום ראשון בחיפושים בגוגל ביממה האחרונה, זה הזמן הטוב ביותר לשחרר את הקמפיין שצולם לפני שלושה שבועות ולרכב על הגל, כדי שאולי זה יגדיל קצת את המכירות לשירות ה-5G החדש. נסיים בלאחל למלכה ולוי שהפרידה תעבור בקלות לשניהם ושהם יוכלו לעכל את הדברים בשקט ובזמנם, עדיף בלי שעוד חברות מסחריות ירכבו על הפרידה שלהם.

יהודה לוי ונועה קירל בפרסומת של "פלאפון" | צילום מסך
יהודה לוי ונועה קירל בפרסומת של "פלאפון" | צילום מסך