קווין אס: 12 דברים שלא ידעתם על שלומית מלכה

יום הולדת שמח! שלומית מלכה | צילום: דודי חסון
יום הולדת שמח! שלומית מלכה | צילום: דודי חסון

איך היא מתמודדת עם הלחץ של חיי הדוגמנות ומה היא עונה למי ששואל 'ומה עם ילדים'? שלומית מלכה חוגגת יום הולדת 27. סיבה מעולה להרים לה עם 12 עובדות מפתיעות

88 שיתופים | 132 צפיות

שלומית מלכה היא לא רק אחת הדוגמניות הכי יפות בארץ אלא גם אחת מהסלבריטאיות הכי אהובות ופופולריות בישראל. יעידו על כך למעלה מ-400 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שעפים לא רק על הלוק המושלם אלא גם על האטיטיוד הקז'ואלי והגישה שלה לחיים, שאם לסכם אותה בכמה מילים תהיה לצחוק, לחייך ולא לקחת שום דבר יותר מדי ברצינות.

בעבר הרימה מלכה לכבוד יום ההולדת מסיבות פיג'מות עם כל החברות, מקורל סימנוביץ' ועד דר זוזובסקי. השנה הקורונה שינתה את התוכניות, וגם ככה כולנו בפיג'מה רוב הזמן. מלכה היא אישיות מיוחדת ולכן יום הולדתה ה-27 הוא עוד הזדמנות לשלוף 12 סיבות שיגרמו לכן להתאהב בה יותר.

>> רוצות לראות את מסיבת הפיג'מות של דנה זרמון?

>> מי לבשה את זה יותר טוב: רוסלנה או שלומית?

1. היא מטורפת על בעלי חיים

מי שעוקב אחרי שלומית ובן זוגה יהודה לוי באינסטגרם כבר מכיר את חיות המחמד הכי פוטוגניות במדינה: הכלב בונו והחתולה ירמיהו. "אם הייתי יכולה, הייתי גרה בתוך ג'ונגל. אולי זה בגלל שאני בת יחידה, וזה עונה אצלי על צורך מסוים" סיפרה בעבר מלכה למגזין "את" על אהבתה הגדולה לבעלי החיים ואף גילתה שלפני הצבא היא אפילו התנדבה בעמותת "צער בעלי חיים". באופן לא מפתיע הצהירה לא פעם ולא פעמיים שבחיים לא תדגמן פרוות, ואף לא הסכימה לככב על שער "אל" ספרד בפרווה. "צריך כל הזמן להתבונן פנימה, לראות שאת לא מאבדת את עצמך. גיבשתי לי מרכז עצמי חזק".

2. היא צמחונית

בהמשך ישיר לסעיף הקודם מלכה הפכה לצמחונית לפני כמעט 6 שנים מטעמי מוסר ומצפון, אבל זה ממש לא אומר שאין לה מה לאכול, כן?  פיצה, פסטות מהמטבח האיטלקי, צ'יפס וגם עוגות שוקולד הם בין הפייבורטים של דוגמנית העל שמקפידה לשמור אמנם על תפריט בריא אבל ממש לא מוותרת על פינוקים מדי פעם.

שלומית מלכה בשער אל ספרד: הטילה וטו על פרווה
שלומית מלכה בשער אל ספרד: הטילה וטו על פרווה

 

3. היא לא תמיד חשבה שהיא יפה

זה נשמע דמיוני אבל מסתבר שאחת הנשים הכי מהממות בארץ ממש לא תמיד הייתה כזו. "בתיכון היה לי גשר, שיער מקורזל והאיברים גדלו בחוסר פרופורציה" סיפרה לנו מלכה בעבר אבל מיד הוסיפה ש"לכולם יש את התקופה הזאת אני חושבת. בכל אופן להרגיש יפה זה עניין סובייקטיבי. את לומדת להרגיש יפה מתוך עצמך, זה לא תלוי בסביבה שלך. חשוב שילדות צעירות יגדלו עם הבנה שליופי יש מגוון צורות". בשנתיים האחרונות היא גם הרשתה לעצמה לחזור לשיער שכינתה פעם מקורזל, השיער הטבעי שלה, שהוא מתולתל, ובכך עזרה לאלפי נשים בישראל להפסיק להסתיר את שיערן הטבעי, ולהתגאות בשערן המתולתל.

שלומית מלכה | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה | צילום: דודי חסון

 

4. היא לא תיכננה להתחתן בגיל כך כך צעיר

מלכה נישאה ליהודה לוי בגיל 23 וכאשר בין השניים מפרידות 15 שנה. במקרה הזה ברור שהאהבה ניצחה את הפער בחתונה אחת מלאת אהבה שלא סתם הוכתרה כחתונת השנה. אם תהיתן, מלכה הצהירה על עצמה שמעולם לא הייתה מאותן ילדות שחולמות על חתונה וילדים, ואף שייכה את העניין לעובדה שהוריה נפרדו כשהייתה בת 4 בלבד. לשמחתנו המציאות החליטה אחרת וכך נוצר לו אחד מהפאוור קאפלס הכי לוהטים שכל תמונה שלהם עושה לנו חשק לאהוב.

5. היא לא מסתירה את זה שהיא רוצה להיות אמא

"את שואלת אם אני מבייצת? אנחנו רוצים להרחיב את המשפחה, זה לא סוד", סיפרה לנו מלכה והודתה שהיא ולוי כבר רוצים להרחיב את המשפחה. לגבי השאלה האם היא לא חוששת שזה יפגע לה בקריירה, השיבה "הגוף שלי הוא חלק מהעבודה שלי אבל אני מאמינה שדברים טובים, ובטח שאהבה ללא תנאי, רק מביאים טוב".

שלומית מלכה ויהודה לוי בהשקת העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" | צילום: רפי דלויה
שלומית מלכה ויהודה לוי בהשקת העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" | צילום: רפי דלויה

6. היא פחות בקטע של שטיחים אדומים ויותר בקטע של ברנינג מן

מלכה היא אמנם דוגמנית בינלאומית שגם פוקדת מדי פעם את התצוגות הכי נחשבות אבל דווקא המקום האהוב עליה, חוץ מבבית עם יהודה, הוא פסטיבל ברנינג מן המפורסם שמתקיים מדי שנה בנבאדה, ארה"ב וכולו חגיגה של אהבה חופשית, אאוטפיטים הזויים ומלא אבק. "ברנינג מן מסמל בעיניי חופש תודעתי ואת ההבנה ששום דבר לא שייך לנו, ולכן אין טעם בניסיון להיאחז בדברים" סיפרה לנו מלכה שאף ערכה את החתונה שלה בקונספט של הפסטיבל.

7. הבילוי האהוב עליה הוא גילטי פלז'ר מושחת במיוחד

כשהיא לא בפסטיבל ברנינג מן, מלכה מעדיפה את הבילוי שלה רגוע, ביתי, עם הרבה חברות טובות והרבה נישנושים, עדיף מהסוג המלוח שמשאיר פירורים. "דר זוזובסקי היא פרטנרית מספר אחת שלי לארוחות ליליות. היינו בערך בכל מקום בעולם ביחד ונהיה לנו ריטואל – היינו נכנסות לחדר בסוף היום, לא אומרות מילה ומתחילות להוציא קרקרים, גבינות, ריבות, צ'יפסים, במבות. הצליל היחיד שיוצא מהפה שלנו הוא של לעיסות. ברגע שסיימנו, עוזבות הכול ולא אומרות אפילו לילה טוב, פשוט משאירות הכול ככה והולכות לישון".

 

שלומית מלכה והבסטי דר זוזובסקי | צילום: Nico Copin for Chanel
שלומית מלכה והבסטי דר זוזובסקי | צילום: Nico Copin for Chanel

 

>> שלומית מלכה ודר זוזובסקי בשיחת נפש מלב אל לב

8. היא לא תמיד חלמה להיות דוגמנית

אין ספק שמלכה אוהבת את מה שהיא עושה ורואים את זה אבל עולם האופנה והביוטי לא תמיד היה כוס התה שלה. בתור ילדה היא בכלל חשבה להיות וטרינרית או פסיכולוגית ועשתה 5 יחידות מתמטיקה בתיכון. עד היום היא לא מהדוגמניות שגם אחרי התצוגה עפות על שמלות ערב ועקבים, מצד שני, כשאת שלומית מלכה כמעט הכל יפה. "באופי שלי אוהבת ללכת יחפה ברחוב. השקות, בגדים ויהלומים זה נחמד והכול אבל באירועים כאלה יש משהו שגורם לי להרגיש לא שייכת לפעמים", סיפרה לנו בעבר.

מעדיפה נעלי בית על עקבים | צילום: Nico Copin for Chanel
מעדיפה נעלי בית על עקבים | צילום: Nico Copin for Chanel

 

9. היא טובה בלונג דיסטנס ריליישנשיפ

חוץ ממראה, נחישות ואמביציה דוגמנית טובה צריכה גם לדעת איך לשמור על קשרים, אפילו אם הם במרחק חצי עולם ממנה. מלכה מוכיחה שהיא מצטיינת גם בתחום הזה כשכבר כמה שנים היא מתחזקת חברות פוטוגנית עם מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט שרה סמפיו. על אף המרחק השתיים לא מוותרות על החברות ומקפידות להיפגש בבירות האופנה בחו"ל, בעיקר בניו יורק, ועל הדרך לעלות תמונות שגורמות לכולנו לתהות אם לא מדובר בתאומות זהות שהופרדו בלידתן.

10. היא ילדה של אימא

"אחת והיחידה, המלאך השומר עליי, אני כל כך אוהבת אותך" בירכה מלכה את אימה אנה מגין ביום הולדתה, אבל האהבה הגדולה בין השתיים לא שמורה רק לימי הולדת. מגין, אשת יחסי ציבור במקצועה, הביאה את שלומית לעולם רק בגיל 20 והיא בתה היחידה ובין השתיים קשר אמיץ, אוהב וגם כמו שאפשר לראות פוטוגני. לאחר תאונת הקורקינט של מלכה כתבה מגין פוסט מרגש בו הודתה לציבור על האהבה הגדולה שהרעיף על בתה. ואנחנו שואלות – אנה, אפשר שלא?

11. היא לא מתביישת להודות שהיא אדם רוחני

מסלולי דוגמנות וקמפיינים נוצצים לחוד, כמו כוכבות רבות אחרות גם מלכה משתפת בסטורי את חיי היום יום שלה ושם דווקא אפשר לגלות שמדובר בבחורה הרבה יותר רוחנית ממה שנראה לעין. מלכה אוהבת לעלות קטעים מספרים מעוררי השראה, כמו למשל "ספר הסודות" של דיפאק צ'ופרה או "ספר המתים והחיים הטיבטי" של סוגיאל רינפוצ'ה, שאם לא קראתן אותם עד עכשיו – מומלץ להכיר בלי שום קשר."אני מרגישה שאני נמצאת בתודעה של כל כך הרבה אנשים, כי כנראה יש פה משהו שאני צריכה להעביר ולעשות איתו טוב" סיפרה לנו בעבר.

שלומית מלכה | צילום: Nico Copin for Chanel
שלומית מלכה | צילום: Nico Copin for Chanel

 

12. היא לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות

כשדוגמנית בינלאומית במעמדה מעלה תמונה הפוכה, שנראה כאילו הרגע היא התעוררה, עם שיער על כל הפנים וכותבת עם ים הומור עצמי "יום שיער טוב" אפשר להניח שהיא ממהמת מבפנים בדיוק כמו מבחוץ.