שיר אלמליח: "הרצון שלי הוא להיות אימא לשניים"

שיר אלמליח | צילום: אסף לב
שיר אלמליח | צילום: אסף לב

האם בעקבות החתונה שיר אלמליח תעשה רילוקיישן לרומא ואיך הגירושים שלה יהפכו לסדרת טלוויזיה?

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים אלה מוסיפה שיר אלמליח טייטל נוסף לרזומה שלה: לא רק פרזנטורית, שחקנית, דוגמנית ומאורסת טרייה, אלא אף תסריטאית. אלמליח כותבת בימים אלה סדרה לטלוויזיה המבוססת על חייה. הסדרה לא תדלג על משברים, כולל גירושיה מכדורגלן העבר אלרואי כהן ותעסוק בכל אספקט בחייה כולל כל הטוב הזה שהוא מנת חלקה היום כשהיא ערב נישואיה לנדל"ניסט היהודי האיטלקי, מייקל זנזורי.
"הסדרה תהייה מבוססת על חיי. היא תהייה נאמנה למציאות, אבל לא ממש אחד על אחד, כבר יש דיבורים עם ערוץ טלוויזיה מסוים ונראה שזה הולך לכיוון טוב".
מי תגלם אותך?
"אני עוד לא יודעת, התחלתי ללמוד משחק אבל אני מאד פרפקציוניסטית ולא אעשה לעצמי הנחות. בשלב ראשון אצלם פיילוט ואם הוא יהיה מוצלח, אני אשחק בתפקיד עצמי ואם לא אהיה שלמה עם התוצאה, תיבחר מישהי אחרת. עדיין לא חשבתי מי יכולה לגלם אותי".

View this post on Instagram

????SHABBAT SHALOM???? @michaelzanzuri

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

>> ואיך מתכוננת אנה ארונוב לחתונה שלה?

אלמליח היא אישה עסוקה מאד. אנחנו נפגשות על הסט של הקמפיין החדש "בא לי גלי" לחברת "גלי" בו היא מככבת לצד רוסלנה רודינה, דידי הררי, בן זיני, ג'ובאני רוסו וענת הראל. בימים האחרונים חתמה על חוזה לשנה וחצי נוספות עם משרד התיירות הישראלי. אבל אלמליח כבר חושבת הרבה יותר רחוק מאשר להיות דוגמנית ופרזנטורית. "אני כל הזמן בעשיה, כולל העסקים שלי. אני עובדת על קו הלבשה תחתונה תחת שמי ועל קו בגדי ים ביחד עם שותפים ועם זיוה הסוכנת שלי ב'יולי', ובעזרת השם קולקציה ראשונה תצא כבר בקיץ הזה או לכל המאוחר בקיץ הבא".
צמד המילים "בעזרת השם" אינו מקרי. אלמליח מחוברת לצד הדתי- מסורתי, קוראת תהילים כל יום, זנזורי גם הוא מניח תפילין מדי בוקר והיא מתכוונת לנהל בית מסורתי.

אלמליח בצילומי הקמפיין לרשת גלי. צילום אסף לב
אלמליח בצילומי הקמפיין לרשת גלי. צילום אסף לב

היא מציגה לראווה את הטבעת שעל אצבעה וטוענת שהיא לא מבינה ביהלומים. אלמליח מרגישה שהפעם מצאה את גבר חלומותיה "לא הייתי צריכה הרבה זמן כדי להבין את זה, יש לי אינטואיציות חזקות והרגשתי מיד את הקליק שיש בינינו. הוא הגבר הכי מהמם שיש. לא הייתי יכולה לבחור מישהו אחר להתחתן אתו, מצאתי את הגבר המושלם".

ספרי על ההיכרות שלכם.
ה"שדכן" שלנו היה מעצב השיער שלי גיא סמואל. הוא סיפר לי על איש נדל"ן יהודי מרומא שאני חייבת להכיר ושלדבריו "הוא בול בשבילי". עניתי מיד בשלילה, אמרתי לו שבשלב זה אני מתרכזת רק בעבודה ושבטוח אין לי עניין במישהו שלא גר בארץ. הוא התעקש שאני משקיעה יותר מדי בעבודה ושאני צריכה זוגיות. אני משום מה חשבתי שאכיר את הגבר הבא שלי באקראי, לא דרך מישהו, אבל גיא התעקש שאנחנו מתאימים ובסוף הסכמתי לפגוש את מייקל בצהריים, במסעדה ליד ביתי, פגישה לא מחייבת. השיחה הייתה מהממת, הכול זרם, כבר בפגישה הראשונה הרגשתי את החיבור המיוחד בינינו".

View this post on Instagram

*NEVER SAY NEVER*

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

אלמליח, שגדלה בקצרין לאבא איש קבע ולאם ספרית, תחגוג באוקטובר יום הולדת 30. זנזורי, יהודי תושב רומא, הוא רווק בן 34 ובן להורים ממוצא טריפוליטאי העובד בחברת הנדל"ן המשפחתית. הוא מדבר עברית טובה, כיוון שלפני כארבע שנים, שהה בארץ שנה וחצי במהלכה קיווה למצוא כלה יהודייה. זה לא קרה, אבל למרבה השמחה פגש לפני כחצי שנה באלמליח.
אלמליח, כזכור, נישאה לראשונה בגיל 23 לחבר נעוריה הכדורגלן אלרואי כהן, אותו הכירה בגיל 15 בבית הספר התיכון בקצרין בו למדו. סיפור האהבה הגדול הסתיים באקורדים צורמים, עם שמועות על חובות והתמכרות להימורים. מושא אהבתה הבא היה צלם האופנה האיטלקי ג'וזף קרדו בן 41, אותו הכירה על סט צילומים. סיפור האהבה המבטיח התנהל על קו ישראל איטליה, ידע הרבה עליות ומורדות והסתיים סופית כעבור 8 חודשים.
אלמליח פרצה לחיינו בגדול בסדרה "נשות הכדורגלנים", אבל החשיפה והאהבה הציבורית הגדולה הגיעה בעקבות השתתפותה ב"האח הגדול", בו זכתה במקום השלישי. מהר מאד הפכה לאחת הדוגמניות המבוקשות בארץ. כיום יש לה מעל 400 אלף עוקבים באינסטגרם. החתונה תיערך בספטמבר הקרוב בארץ, וההכנות מתחילות להיכנס להילוך גבוה. אלמליח שוקלת להתחיל ללמוד איטלקית כדי לתקשר בקלות עם משפחתו.

View this post on Instagram

♥️

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מתי הבנת שזה הולך לכיוון רציני?
"מהר מאד. אבל היה קטע מטורף שחידד לי הכול. הדמות הכי משמעותית בחיי הייתה סבתי קולט. גרתי אתה שבע שנים כשחייתי בקצרין ובמהלך השרות הצבאי וגם כשנסעתי לעבודה בחו"ל, לא סיימתי את היום מבלי לדבר אתה. היה בינינו קשר תודעתי חזק. היא נפטרה השנה בגיל 86, ומותה הוא הדבר הכי קשה שחוויתי בחיי. הספקתי להגיע מפריז כשנודע לי על מצבה, הייתי איתה בטיפול נמרץ, היא כבר לא דיברה, העיניים שלה היו עצומות והיא רק החזיקה לי את היד. שבוע אחרי מותה הכרתי את מייקל. יום אחד, בדרך לנסיעה שלנו לחו"ל היא הופיעה לי בחלום ואמרה לי "מזל טוב". ניסיתי להבין מה זה אומר. ארבעה ימים אחרי, הגיעה הצעת הנישואין".

ואיך נראתה ההצעה?
"נסענו לטיול למיאמי, היינו באורלנדו והמשכנו את החופשה בבהאמאס. גם אם חשבתי שזה יקרה יום אחד, לא תיארתי לעצמי שזה יקרה מהר כל כך. בערב הוא אמר לי שקיבלנו הזמנה מהמלון לארוחה רומנטית על חוף הים. היו נרות ומוסיקה בשלב מסוים שמעתי את המארחת מלחששת שתיכף תגיע צלמת וחשדתי במשהו, אבל הכול קרה מהר, היא הביאה קופסא גדולה, מייקל שלף את הטבעת ואי אפשר לתאר את גודל ההתרגשות שלי. מיד התקשרתי לאמי. לא שמתי לב שהשעה בישראל הייתה שלוש לפנות בוקר".

אחרי גירושייך אמרת שגמרת עם חתונות.
"אחרי גירושי אמרתי שאני לא ארצה להתחתן שוב אבל באותה נשימה אמרתי גם שאם יום אחד יהיה לי בן זוג שלא התחתן, אעשה את זה בשבילו".

תחיו על קו תל אביב רומא?
"לא. למייקל יש דירה ברומא אבל בעקבותיי הוא עובר לחיות בישראל. כרגע אני גרה בצפון תל אביב, אבל הכוונה שלנו לגור בבית פרטי מחוץ לעיר".

View this post on Instagram

@factory54 @guytako @eyalazarzar ????

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

המשפחות כבר מכירות?
"בוודאי. הורי התאהבו בו מיד וגם המפגש שלי עם הוריו היה מקסים. הייתי אצלם בקידוש והיה מרגש מאד".

החתונה הראשונה שלך ב"אבניו" הייתה גדולה מאד, והפעם?
"אני לא יודעת בדיוק את הגודל, למייקל זו חתונה ראשונה, אז זה תלוי יותר בו".

יש לך חרטות על דברים שעשית בעבר?
"יש, כמובן, דברים שקרו לי והיום לא הייתי עושה אותם, אבל אני לא מתחרטת על שום דבר. גם לא על הנישואין והגירושין שלי, למדתי הרבה מכל מה שעברתי בסופו של דבר כל מה שעשיתי היה שיעור הוביל אותי למי שאני היום".

מה השיעור הכי גדול שלמדת?
"שאני אף פעם לא צריכה גב, שאני חזקה ומסוגלת לעמוד בזכות עצמי. בעבר שלי פחדתי באיזשהו מקום מזוגיות. היום אני לא פוחדת".

היכן את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
"אני רואה את עצמי כאשת קריירה, אשת איש וגם אימא. הרצון שלי הוא להיות אימא לשניים, אבל אני שומעת מסביבי שאחרי שניים רוצים עוד, אז אני לא מתחייבת".