ראיון אישי

"לא אגיד שלום לדניאל גרינברג אם אראה אותה ברחוב"

רוסלנה בקמפיין ביוטי לרשת Softouch. צילום יח"צ
רוסלנה בקמפיין ביוטי לרשת Softouch. צילום יח"צ

היא רוצה עוד שני ילדים, מדברת עם אייל גולן רק על יאן וממש לא הוחלפה בקמפיין בדניאל גרינברג: רוסלנה רודינה כועסת

88 שיתופים | 132 צפיות

החיים של רוסלנה רודינה נפלאים ותודה ששאלתם. יאן, הבן שלה ושל אייל גולן כבר בן ארבע וחצי, ילד מקסים ואהוב, האהבה לבן זוגה זה שנה ושמונה חודשים, איש הנדל"ן איתי פז גדולה, הקריירה טפו טפו, פורחת גם במשחק ובדוגמנות ועכשיו היא מגשימה חלום מקצועי להוביל מותג קוסמטיקה, והיא עושה זאת עם חברת SOFT TOUCH שעל סט הצילומים שלה אנחנו נפגשות ומדברות. חוץ מלהיות פרזנטורית היא גם מעורבת בפיתוח מוצרים של החברה. היום יותר מאי פעם, פניה גם לעולם העסקים.

אז אם הכול כל כך טוב מה לא טוב? אז זהו שרוסלנה רותחת. הפרסומים שלפיהם דניאל גרינברג, הנוכחית של האקס שלה אייל גולן, ירשה אותה בקמפיין של נעלי "סקופ", מעלים לה את הסעיף: "היא לא החליפה אותי, זה ממש הזוי וזה בלוף. אני סיימתי את ההתקשרות שלי עם 'סקופ' לפני שנה וחצי אחרי חמש עונות שבמהלכן הייתה לי גם קולקציית קפסולה שעיצבתי כי חשוב לי להביא משהו מעבר לפרזנטורית. סיימנו את ההתקשרות הכי יפה שיש ואחריי נבחרה פרזנטורית מהממת בשם אלה איילון שעשתה להם שירות מעולה בקידום המותג, אז למה לשרבב אותי לתוך כל זה? אולי כי מישהו חושב שדניאל לא מספיק חזקה? מבחינתי זה ניצול וזה פוגע לי בשם".

בטוח שדניאל לא יזמה את הפרסומים.

"אני לא כועסת עליה, אבל אני לא מוכנה שיעשו דברים על הגב שלי. אין לי קשר אליה. אני בסבבה עם מי שסבבה איתי. היא מכירה אותי הרבה שנים היכרות אישית אבל היום גם לא אגיד לה שלום".

יש לך בעיה עם זה שהיא בקשר עם יאן?

"אני יודעת שהיא מכירה את הבן שלי, כי היא רואה אותו כשהוא אצל אביו. אני לא פרנואידית ואייל יודע מה טוב ליאן ובעיניי זה מה שחשוב ובשורה התחתונה אני רואה רק את טובת הילד".

"אני עושה אודישנים לחו"ל ומקווה שיקרו דברים, אבל גם אז אסע רק לגיחות כל דבר ייבחן לגופו ואם תגיע הצעה ספציפית אבדוק בדיוק במה זה כרוך ואז אדבר עם אבא של יאן"

אייל ואת כבר סיימתם את העניינים המשפטיים ביניכם?

"עדיין לא. זה לוקח זמן. הוא משלם לילד מזונות וזהו. שם זה נגמר. גן פרטי לבד עולה 3,800 ש"ח, לא זכיתי בלוטו ואף אחד לא מפרנס אותי. יש לי ילד לפרנס ולשמור על רמת החיים שהוא הורגל אליה, זה לא קל אבל למזלי אני מאמינה בעבודה קשה ואני שורדת. ראו את זה גם במהלך 54 יום ב'הישרדות'. החיים לימדו אותי ששום דבר לא בא על מגש כסף ובקלות".

יש ביניכם דיבור?

"רק במה שקשור ליאן. מי בא לקחת אותו ואיך היה לו בגן. יש הסדרי ראייה באמצע השבוע וכל סוף שבוע שני. אני לא מערבת את יאן בשום דבר הוא לא צריך להיות חלק בין מה שקורה ביני לבין אביו".

מי עוזר לך ביום יום כשאת עובדת?

"אימא שלי ליזה, שבלעדיה אני כלום ויש לי עזרה גדולה מטילטיל, אותו פגשתי ב"השרדות" והפכנו למשפחה. הוא לוקח את יאן מהגן פעמיים בשבוע, אשתו ורד הפכה לחברה קרובה שלי, הילדים שלו חולים על יאן. הוא וורד עוזרים לי בהרבה דברים."

טילטיל מוציא את יאן מהגן פעמיים בשבוע. צילום אמיר מאירי
טילטיל מוציא את יאן מהגן פעמיים בשבוע. צילום אמיר מאירי

מה עשית לאחרונה?

"החיים המקצועיים שלי נעים בין עולם המשחק, כולל הצגות ילדים, הדוגמנות, הנחיות, צילמתי סרט "נסיך מצרים", שיעלה בפסח, אני משחקת בסדרה הנפלאה "פמת"א", אני מופיעה פעמיים בשבוע בתכנית "הדו"ח היומי", אני פרזנטורית של בגדי הים של "אלמרי" ושל שמלות הכלה של שלומית אזרד. אני עושה אודישנים לחו"ל בתחום המשחק והדוגמנות, ועכשיו אני גם עם סופט טאץ' וזה אתגר גדול".

רוסלנה בקמפיין של שלומית אזרד. צילום שי כהן ארבל
רוסלנה בקמפיין של שלומית אזרד. צילום שי כהן ארבל

כלומר?

"אני מכירה את החברה מגיל 11-12 שזה בערך הגיל שהתחלתי להתאפר. התחום הזה מרתק אותי, יש לי מה שנקרא יד טובה ומגיל צעיר איפרתי את החברות שלי. הרבה מתייעצות איתי בתחום, רוצות לדעת במה אני משתמשת, ואני מרגישה שיש לי סיי בכל מה שקשור לעולם היופי. להיות פנים של מותג קוסמטי זה חלום של כל מי שבתחום ואני שמחה שהגעתי לחברה ישראלית מצליחה שאני יכולה לגדול יחד אתה. כי אני בת 30 ואני יודעת שדוגמנות היא לא לנצח. מעבר להיותי הפרזנטורית של החברה, אני גם שותפה אתה בפיתוח וביצירה של מייק אפ סטיק חדש שיקרא על שמי ושיצא בפסח, אני מלווה את כל התהליך, אני לומדת על הרכב חומרים ודרך הפנים שלי מבינה מה הכי נכון, כי אני יודעת היטב מה אישה רוצה מהמייק אפ שלה, מצד אחד כיסוי טוב ובטוח ומצד שני שיהיה קליל ולא ירגיש כמו מסכה. המייק אפ  הוא המוצר הראשון ואני מאמינה שיבואו עוד. כבר עכשיו יש מחשבה עתידית ליצר בושם שלי".

 "הוא משלם לילד מזונות וזהו. שם זה נגמר. גן פרטי לבד עולה 3,800 ש"ח, לא זכיתי בלוטו ואף אחד לא מפרנס אותי. יש לי ילד לפרנס ולשמור על רמת החיים שהוא הורגל אליה"

בתור אחת שמבינה, תני לנו כמה טיפים של טיפוח

"מגיל 12 אני חושבת שלא הייתי עם שיער טבעי, אבל היום אני מאמינה שבכל מה שקשור לטיפוח, פחות זה יותר ואני חזרתי לצבע שערי שהוא חום שטני. אני משתמשת במייק אפ גולדן טאץ שהוא עם סרום והכי התמכרתי לאדמה האינדיאנית של סופט טאץ, שמגיעה בכד חימר קטן, ברונזר נפלא וותיק מאד,הרבה לפני שקים קרדישן התחילה לצייץ על ברונזרים".

היא מתגוררת בדירה שכורה ברמת גן, עם יאן ועם רוג'ר הארנב. "אני אוהבת את רמת גן, יש כאן תחושה ביתית, חינוך טוב וכיף לגדל בה ילדים. אני לא מתחברת להמולה של תל אביב. משתדלת לחיות כמה שיותר רחוק מאור הזרקורים. אני מרגישה שאני אמנם נמצאת בעולם הזה של השואו ביז אבל אני לא ממש חיה אותו וכבר לא רצה לכל השקה".

לפעמים נדמה שאת ממש מחביאה את בן הזוג שלך.

"למדתי לקח. הוא לא קשור לתעשייה, טוב לו באנונימיות שלו ושלא יצביעו עליו ברחוב ואני שומרת על הזוגיות הזאת בכל כולי רחוק מעיני התקשורת".

מה את יכולה לספר עליו?

"הוא רווק בן 35, והוא לגמרי האיש שלי והוא הבאלאנס שלי ואחרי כל הסערות שעברתי, הוא נותן לי שקט טוב, והוא מכיל ומבין ומפרגן. יש לנו זוגיות מדהימה, אין דברים כאלה. הוא הבחור של חיי".

View this post on Instagram

My love ❤️

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

למה אתם לא גרים יחד?

"זה בתכנון. אני לוקחת הכול לאט לאט. אולי אחרי שיאן יסיים את הגן".

חתונה?

"רק אלוהים בסוף יודע. אני לא יושבת ומחכה לזה ובעיקרון אני באופן אישי פחות בעד הטקסים והרשמיות, אבל אם איתי מאוד ירצה – אני אזרום איתו".

מה החלומות המקצועיים שלך?

"להגיע כמה שיותר רחוק. קמפיין לקוסמטיקה של שאנל זה חלום אבל גם לעשות קמפיין אופנה ל"גס" הולך. אני רוצה לעבוד בחו"ל, שם התקציבים אחרים. בארץ הכול הולך למס הכנסה. אני מודעת לקושי שלי להצליח בגדול בחו"ל כי אני מתעקשת שהבסיס שלי יהיה בארץ, אני קשורה לישראל  ואין לי אופציה אחרת. אני עושה אודישנים לחו"ל ומקווה שיקרו דברים, אבל גם אז אסע רק לגיחות כל דבר ייבחן לגופו ואם תגיע הצעה ספציפית אבדוק בדיוק במה זה כרוך ואז אדבר עם אבא של יאן. חוץ מאלה אני חושבת על הפן העסקי ועל השתלבות בכל מיני פרויקטים עסקיים ואני כל הזמן פותחת לעמי עוד דלתות."

בקטע האישי, את חולמת על ילדים נוספים?

"בוודאי, על עוד שניים לפחות".

בקמפיין לסופטאץ'. צילום יח"צ
בקמפיין לסופטאץ'. צילום יח"צ