לא רק ניימאר: השחקנים שיגרמו לך לצפות במונדיאל, גם אם את לא בקטע של כדורגל

אוליבייה ז'ירו, נבחרת צרפת | צילום: MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images
אוליבייה ז'ירו, נבחרת צרפת | צילום: MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי שמדגמן למנגו, שוער נבחרת ברזיל שקשה להוריד ממנו את העיניים והכדורגלן ההורס שמחזיק בתואר סר. הכירו את שחקני הנבחרות שיהפכו את חודש המונדיאל להרבה יותר מעניין

88 שיתופים | 132 צפיות

לא חובבות כדורגל? לא חובה. עכשיו שהמסך יופקע מכן לחלוטין, כדי לתבל קצת את המשחקים ארגנו לכן את הנבחרות שאתן חייבות להכיר והשחקנים הבולטים. בהישגים, כמובן. אגב, אתן עומדות לגלות עובדה כיפית: כל הגברים שאומרים שאין להם מושג אם גבר אחר נראה טוב או לא? הם יודעים המון על חתיכים, בעיקר כשיש להם כדור בין הרגליים. לגזור ולשמור לשיחת הסלון הבלתי נגמרת לחודש הקרוב.

צרפת

אלופת העולם היוצאת, נבחרת ברוכת כשרונות – ואנחנו לא בהכרח מדברות על כדורגל. על מי אנחנו כן מדברות?

אוליבייה ז'ירו
חלוץ, משחק במילאן, נוטה להוריד את החולצה כשהולך לו. טוב לנו מאוד כשהולך לו. פייבוריט מובהק.

 

אנטואן גריזמן
חלוץ, משחק באתלטיקו מדריד אחרי כישלון בברצלונה. מחלטר בזמנו הפנוי כדוגמן של מנגו, תתנהגו מופתעות.

ברזיל

היריבה ההיסטורית של ארגנטינה מדורגת שנייה כמועמדת לזכייה בטורניר אחרי 20 שנות בצורת, כלומר לא הניפה את גביע העולם מ-2002. למה אכפת לנו? כי:

ניימאר
שחקן ההתקפה ההורס והכי מדובר (בלי קשר לשמועות על הרומן עם עדן פינס שלנו), משחק בפריז סן ג'רמן ומגיע בכושר מעולה ובסטייל שאין שני לו.

 

אליסון בקר
תגידו שלום רב לשוער נבחרת ברזיל. משחק בליברפול, שדווקא נמצאת בתקופה לא משהו, אבל אולי כל מה שהם צריכים להשכיל לעשות זה לשאת עיניים אל השער.

 

ארגנטינה

המונדיאל האחרון של מסי, השחקן עם הכי הרבה הייפ שלמרות כל התארים והעיטורים שגרף, מעולם לא זכה במונדיאל. ההתמודדות שלו היא לא רק בטורניר עצמו, אלא גם מול שחקני עבר הטוענים לכתר השחקן הטוב בעולם – מראדונה ופלה – שדווקא כן הניפו את גביע העולם. בגדול כל המונדיאל יהיה סביבו ונבחרת ארגנטינה אז תתכוננו, על זה יהיו חצי מהשיחות.

פאולו דיבאלה
מי שעלול להזיק לנבחרת הוא הקשר ההתקפי של הנבחרת, פאולו דיבאלה, שגם סוחב פנים וואו, וגם פציעה שכמעט קברה לו את הסיכוי להגיע לקטאר. בסוף הוא הגיע. לא סתם הכינוי שלו הוא "התכשיט".

 

רודריגו דה פול
משחק כקשר בנבחרת, מעריץ של מסי. סיפק לפני חצי שנה טלנובלה ארגנטינאית למופת כשאשתו ואם שני ילדיו תפסה אותו בוגד עם זמרת מפורסמת. למסי, לעומת זאת הוא נשאר נאמן.

 

גרמניה

לא נחשבת נבחרת חזקה במיוחד, עם פוטנציאל הפסדים רב. לכן חשוב שתכירו את השוערים שלה, שצפויים לאכול הרבה קש.

קווין טראפ
שוער מחליף בנבחרת גרמניה, שבאופן מפתיע גם מעצב בזמנו הפנוי. לאחרונה הוא שחרר קולקציה בשיתוף מותג בשם "About You" והוא אף מואיל בטובו לדגמן אותה. ככל הנראה נוכל לחזות בו בכל פעם שיצלמו את הספסל.

דנמרק

נבחרת לא רעה ויפה שסוחבת טראומה – במשחק היורו הראשון בשנה שעברה, הקשר כריסטיאן אריקסן התמוטט על המגרש בגלל דום לב. מי שרץ לטפל בו הוא קפטן הקבוצה, סימון קיאר, שהפך לגיבור אמיתי. כשרץ אליו ברגע שאריקסן התמוטט, וידא שלא בלע את הלשון עם אובדן ההכרה, הציב אותו בתנוחה נוחה עבור הרופאים לטפל בו ואף ביצע בו החייאה ראשונית עד ההגעה המהירה של הרופאים. לאחר מכן יזם שכל חברי הנבחרת יקיפו את אריקסן על מנת שלא יוכלו מצלמות לחדור ולצלם את האירוע, ולבסוף ניגש לנחם את אשתו של אריקסן (ששרד בסוף את האירוע). הנבחרת הדגימה חברות וקבוצתיות אדירה באותו האירוע ומאז, שעשויות לשמש אותה ממש לא רע בטורניר.

סימון קיאר
הוא לא רק משחק יפה כמו שהוא נראה, הוא גם הלב של הנבחרת (סליחה, היינו חייבות).

אנגליה

נבחרת שבאופן מסורתי נושאת הרבה ציפיות מבחינת יכולות, ומחוץ למגרש היא מעניינת לא פחות – עם חלוץ שנושא תואר אבירות במאבק למען ילדים רעבים ושחקן ההגנה שיש לו סטייל וואו, אפשר בהחלט לומר שמדובר בפנים היפות של המונדיאל.

מרקוס ראשפורד
סר מרקוס ראשפורד בשבילכן. הוא לא רק שחקן התקפה וחלוץ במנצ'סטר יונייטד, הוא נחשב גם לגיבור לאומי באנגליה, וזכה לתואר אבירות על מעורבות פוליטית וגיוס תרומות של מעל 20 מיליון ליש"ט לארוחות חמות לילדים רעבים בתקופת הקורונה. אין יותר סקסי מלב טוב.

 

טרנט אלכסנדר-ארנולד
חוץ מזה יש גם את שחקן ההגנה הצעיר בן ה-24. הוא בלא כושר מדהים, אבל גורם לנו לעצור את הנשימה מבחינת סטייל.

בלגיה

נבחרת שהיה לה דור זהב שנשא הרבה הבטחות אבל לא הביא שום טייטל נוצץ, ועכשיו מורכבת ברובה מבית אבות במונחים של כדורגל (שזה שחקנים אחרי גיל שלושים, למקרה שלא היה ברור).

אקסל ויטסל
הנה למשל שחקן שנראה בן 18 אבל אל תטעו, הוא לגמרי בן 33. על המגרש תראו אותו בטח בקישור, אולי בטעות לא תשימו לב כי תתרכזו ברגליים שלו במקום בוודג'.

הולנד

נבחרת חזקה עם לא מעט נצחונות מאחוריה והמאמן הכי מנוסה בטורניר, לואי ואן חאל. אחרי המונדיאל הזה הוא צפוי לפרוש מאימון, מה שאומר שהוא מגיע נחוש מאי פעם לקטוף את הגביע שטרם הצליח להניף, והוא בונה על הקדנציה האחרונה.

ממפיס דפאי
שחקן התקפה מוכשר ביותר, ואחד היחידים בסגל הנבחרת שאשכרה יש להם ניסיון בהופעות במונדיאל. אולי זה מסביר איך הוא כל כך בטוח בעצמו, וביטחון עצמי ארוז בתוך חליפה זה אולטרה לוהט.

 

ספרד

זו לא הנבחרת של פעם ולא אותם שמות שאתן אולי מכירות מהשנים האחרונות, כך שהנבחרת מעוררת הרבה פחות ציפיות אם אתן מתעניינות במשחק. אם לא, כדאי שתכירו את הפנים החדשות של ספרד.

מרקוס יורנטה
קשר אחורי שמשחק בימים כתיקונים באתלטיקו מדריד. מעבר לעובדה שמככב על שערים של מגזינים, בשנה שעברה עשה את הלא ייאמן במונחים של שחקן כדורגל והציע לבת זוגו להתחתן מהאיצטדיון.

סרביה

במונדיאל הקודם היא הייתה הפתעת המונדיאל והגיעה רחוק ביחס לגודל שלה. אבל כמאמר הקלישאה, הגודל לא קובע, ומפה לשם היא מפתיעה לא רק בהישגים.

דושאן ולאחוביץ'
חלוץ הנבחרת, אבל אל תתנו לפנים האלה להטעות אתכן, הוא רק בן 22. הוא נחשב לשחקן שחצן, חסר פחד והבטחה גדולה. למרות זאת יש לו עונה לא טובה ביובנטוס, אז אפשר לצפות שיהיה לו מלא מה להוכיח על המגרש.

אורוגוואי

נבחרת שנחשבת למלאת נשמה ורגש, בגלל שמדובר במדינה קטנה וכל השחקנים בה הם סוג של לוחמים על המגרש. כמו כל דרמה טובה, יש לה גם שחקן ראשי לא רע בכלל.

אדינסון קבאני
חלוץ בנבחרת, שגורם לנו לחייך כאילו הטיול לדרום אמריקה לא נגמר מעולם.

>> בלי חולצה, עם ציצית: דן מור חזר בתשובה וחולם לכבוש את המסך