קים קרדשיאן בחליפת BDSM ועוד רגעים שאתן חייבות לראות משבוע האופנה בניו יורק

התצוגה של כריסטיאן סיריאנו, אביב-קיץ 2022, שבוע האופנה ניו יורק | צילום: Mike Coppola/Getty Images (for Christian Siriano)
התצוגה של כריסטיאן סיריאנו, אביב-קיץ 2022, שבוע האופנה ניו יורק | צילום: Mike Coppola/Getty Images (for Christian Siriano)

מותג העל שהפך דוגמנית נכה לפרזנטורית, הטרנד הצהוב משתלט, הישראליות כבשו את המסלולים, החזיות כבשו את הרחוב וקימי ממשיכה לזעזע. כל מה שצריך לדעת על שבוע האופנה ניו יורק

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בניו יורק, שנפתח ב-8 בספטמבר, הביא איתו לא מעט רגעים זוהרים, למרות שכבר שנים הוא נחשב לשבוע האופנה המנומנם מבין הארבעה המובילים (יחד עם פריז, לונדון ומילאנו). אווירת הפוסט קורונה (מאומתת או לא) והעובדה שהשורות הראשונות שוב התמלאו במוזמנים, החזירו את תחושת החגיגיות למסלול. הנה כמה רגעים ששווה במיוחד לזכור:

ארון פיליפ בתצוגה של מוסקינו

שמחנו לגלות ששילוב דוגמניות שאינן ״נורמטיביות״, הוא כבר מזמן לא עוד גימיק שנועד למשוך תשומת לב אינסטגרמית, אלא דוגמנות לגיטימית לחלוטין. וכך עלתה למסלול הדוגמנית הטרנסג׳נדרית השחורה ארון פיליפ בת ה-20, שחיה עם שיתוק מוחין, והפציעה על המסלול כדוגמנית הראשונה על כסא גלגלים בתצוגת אופנה של מותג על. פיליפ מיוצגת בסוכנות community new york ונבחרה לפנים של מוסקינו לקמפיין חורף 2021-22.

הצהוב כאן גם לקיץ הבא

צהוב ב״הכי צהוב״ שלו (לא צהוב חלמון, לא צהוב פסטל ולא צהוב דיז׳ון), כלומר צהוב לפנים, נראה כמעט בכל תצוגה ועל כל מסלול, מפרואנזה שולר ועד מוסקינו. ראינו הרבה טוטאל לוק ממנו, אבל זה באמת צבע קצת קשוח, ואם אתן לא פאשניסטות מתקדמות היינו ממליצות לכן לשלב אותו בעיקר באקססוריז ולא להתפרע יותר מדי. לפי המומחים של פנטון הצהובים סומן כבר כאחד משני הצבעים של השנה הנוכחית, כך שתרגישו חופשי להתחזק בצהובים כבר עכשיו, אם עדיין לא עשיתן זאת.

Deity New York. אביב־קיץ 2022 | צילום: Gettyimages
Deity New York. אביב־קיץ 2022 | צילום: Gettyimages

חליפת ה-BDSM של קים קרדשיאן

לרוב אנחנו מאמצות לעצמנו גון ירוק עז מקנאה כשמדובר בקים קרדישאן, אבל לא מצטערות לרגע שאנחנו לא חייבות להמציא את עצמנו מחדש בכל פעם כמוה כדי לעורר עניין, שהרי זה חלק מהדיי ג׳וב שלה. אז כדי להשביע את רצון הציבור בקצת דרמה, היא הגיעה לשבוע האופנה בניו יורק ולהשתתפות המסורתית שלה במט גאלה (שיתקיים מחר, 13 בספטמבר), בחליפה עור שחורה שעטפה אותה מכף רגל ועד קודקוד, באווירת BDSM, כולל רוכסנים שסוגרים עליה את מסכת הפנים, כל זאת בעיצוב בלנסיאגה. כמדי שנה, המט גאלה הוא הזדמנות להפגין אופנה מוחצנת ומופרזת וקימי כנראה מחממת את הקהל לקראת האאוטפיט שתלבש באירוע המדובר של עולם האופנה, נושא המט גאלה הפעם "לקסיקון של אופנה", לכבוד 75 שנה לנשף המט גאלה.

>> הלוק שבר רפאלי תעדיף לשכוח וכל הרגעים הכי מוגזמים במט גאלה

קנדל ג׳נדר בתצוגת מייקל קורס

קנדל ג׳נר פותחת את עונת הדוגמנות שלה, בתצוגה ראשונה לעונת אביב-קיץ 2021-22 על המסלול של מייקל קורס. הלוק אלגנטי להפליא, עם טופ חזיה וחצאית עפרון וקנדל שוב מוכיחה שליפסטיק אדום הוא אבן יסוד בכל מלתחה.

דוגמניות ישראליות בניו יורק

לא ניתן לסקור את שבוע האופנה, מבלי לחגוג קצת את היופי המקומי בתפוצות, עם הדוגמניות הישראליות שלקחו חלק בתצוגות. איב ספדי בת ה-20 הופיעה לראשונה בשבוע האופנה בניו יורק, בתצוגות של המותג הברזילאי patBO וסינתיה ראולי. שון לוי בת ה-25 השתתפה בתצוגה של ברנדון מקסוול ומאי תגר בת ה-22 היממה אותנו בתצוגה היוקרתית של קרולינה הררה.

הדוגמנית איב ספדי בשבוע האופנה בניו יורק| צילום: GettyImages
הדוגמנית איב ספדי בשבוע האופנה בניו יורק| צילום: GettyImages

אופנת הרחוב עושה קאמבק

לא שטפונות אימתניים ולא מגפה עולמית, מנעו הפעם מהמוזמנים להגיע פיזית (!) לתצוגות שבוע האופנה בניו יורק, ובכך ביטלו את התחזיות האפוקליפטיות, שניבאו בעבר שהקורונה תבסס לנצח תצוגות וירטואליות עם דוגמניות וירטואליות, שיועברו אלינו דרך המסך בעודנו רובצות במיטה. בינתיים זה לא קרה. הרחובות התמלאו שוב באנשים אופנתיים, ומה שהם מביאים איתם הרי לא פחות חשוב ממה שקורה בתוך האולמות, ומה מצאנו שם הכי הרבה? בעיקר עור חשוף, המבצבץ מבעד לבדים שקופים, חולצות בטן וחזיות שמשמשות כטופ.