אור באפלה: רן דנקר חושף את שם בתו ואיך הוא קשור למלחמה

אור בחשכה. רן דנקר ואיתי וייזר עם בתם התינוקת שנולדה לתוך המלחמה | צילום: אינסטגרם randankerhilel@
אור בחשכה. רן דנקר ואיתי וייזר עם בתם התינוקת שנולדה לתוך המלחמה | צילום: אינסטגרם randankerhilel@

מלחמת אור בחושך - ולא רק מול חמאס. רן דנקר ריגש את כולנו כאשר בישר על בואה של בתו הבכורה לעולם. כעת הוא חושף את שמה וכיצד הוא קשור למלחמה - ובימים אלה הוא מקבל משמעות כפולה

88 שיתופים | 132 צפיות

ב-15 בספטמבר, ערב ראש השנה, ריגשו רן דנקר ובן זוגו איתי וייזר את כולנו, כאשר הכריזו קבל עם ואינסטגרם על נישואיהם הרשמיים. מי תיאר לעצמו שחודש לאחר מכן תיוולד בתם המשותפת (ובתו הראשונה של דנקר, בנוסף לשני בנותיו של וייזר) – בלב לבה של תקופה הכי אפלה שידעו בנות ובני דורנו בישראל.

>> לוסי איוב קוראת להפסיק עם השנאה: "הלב שלי שבור"

ב-7 באוקטובר, חג שמחת תורה, פרצה מלחמת חרבות ברזל בתגובה למתקפת חמאס הרצחנית שגבתה עד כה למעלה מ-1,400 קורבנות, רבבות פצועות ופצועים ומעל 200 חטופות וחטופים – בהם גם נשים, קשישים, תינוקות וילדים. בסוף השבוע האחרון, כשבועיים אחרי פרוץ המלחמה, בישר הזמר והשחקן האהוב כי על לידת בתו הבכורה, באמצעות פוסט צנוע ומחמם לב.

כעת דנקר חושף את שם בתם, ומשכיח מאיתנו לשנייה אחת את הזוועות והמכואבים שמסביב. "רגע של אור מתוך החשיכה", פתח דנקר את הריל שהעלה לאינסטגרם, בו הוא מתועד בעודו יוצא עם בתו הקטנה מבית חולים מאיר מכפר סבא אל הבית החם שהקימו עבורה שני האבות האוהבים שלה.

"לא האמנו שלידת בתנו – אור – תגיע ברגע הכי חשוך, בצל המלחמה, בתוך הקרבות, הדם, הפחד והכאב. ממש כמו לידה, דרך הכאב אל תוך החיים", חושף דנקר את שם בתם הטרייה, ושופך אור, באופן הכי מילולי שיש, על מה שעומד מאחוריו. "אני מאחל לכולנו שאור גדול יבוא עלינו ושיהיו לנו רק בשורות טובות, אהבה, החלמה ומרפא עמוק", מוסיף דנקר בהתייחס לימים הכואבים מנשוא שעוברים על מדינת ישראל.

>> מאיה ורטהיימר מחפשת שידוכים לרווקים שנקראו למילואים

באותה הזדמנות בחר דנקר להודות מקרב לב לצוות של בית החולים, והוסיף כי בהמשך ישתף בתהליך הפונדקאות שעברו בני הזוג, ורק אמר כי מדובר ב"תהליך מדהים ולא יאמן שעברנו עם המשפחה הכי מדהימה בעולם".

"שנהיה חזקים ונעבור את זה יחד", מסכם דנקר, ומסיים במילים: "אוהב, רן". אוהבות אותך בחזרה, וגם את הבחירה בשם המואר הזה – במיוחד בימים כה חשוכים, כפי שיכול להעיד עומר אוחנה, בן זוגו של סרן שגיא גולן ז"ל, שנהרג בקרב מול חמאס בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. השניים היו אמורים להינשא בשישי האחרון. בריאיון לרותי שילוני בחדשות 12, סיפר אוחנה על היחס הקר והעוין שקיבל מקצין הנפגעים שבישר לו על הנורא מכל. כך קיבלנו תזכורת כואבת לכך שלחברות וחברי קהילת הלהט"ב מותר למות בעד ארצנו, אבל לא להתחתן בה כמו כולם.