בן זוגה במילואים ולוסי איוב לבד עם בתם התינוקת והמון גזענות: "הלב שלי שבור"

לוסי איוב ובתה התינוקת נאיה |  צילום: אינסטגרם lucy_ayoub@
לוסי איוב ובתה התינוקת נאיה | צילום: אינסטגרם lucy_ayoub@

מגישת הטלוויזיה האהובה לוסי איוב נפרדה מבן זוגה שנקרא למילואים, ונשארה לטפל לבדה בבתם התינוקת נאיה. במקביל היא מתמודדת עם מאות הודעות גזעניות ומכוערות. "רק האור ינצח", היא אומרת

88 שיתופים | 132 צפיות

שבועיים עברו מאז בוקר ה-7 באוקטובר, ומדינה שלמה עדיין המומה וכואבת. האימה וכאב הלב לא פוסחים על אף אחת ואחד, ואם מוסיפים למשוואה הזאת הורות טרייה לתינוקת בת שלושה חודשים, בן זוג שהוקפץ למילואים ותועפות של גזענות מכוערת – מתקבלת תמונה כואבת ומורכבת בהרבה.

>> מעין דורי מ"חתונמי": "הקריאה למילואים הצילה אותי"

"הלב שלי שבור", כותבת מנחת הטלוויזיה האהובה לוסי איוב, "החיים מתחלקים ללפני ואחרי השבעה באוקטובר, זה כבר ברור. שבועיים מאז והדמעות חונקות את הגרון בכל לילה כשאני משכיבה את נאיה לישון. לפני שלושה חודשים כשנולדה, הסתכלתי לתוך העיניים התמימות והיפות שלה, והבטחתי לה שאעשה הכל כדי שתהיה מאושרת ובטוחה. הכל. אבל איך מקיימים את ההבטחה הזאת כשהקרקע נשמטת מתחת לרגליים".

"המשכתי להדהד את ההבטחה הזאת בזמן שגמענו את החדשות באותה שבת שחורה, וגם בזמן שאיתי אהובי ארז את התיק למילואים. בכל פעם שנאיה חייכה אליי הלב שלי נשבר עוד קצת. איך אוכל לקיים את ההבטחה הזאת, מלאך שלי, כשבמשך הימים מגיעות רק עוד ועוד בשורות רעות, עוד אנשים קרובים ואהובים שהיו נעדרים ואינם עוד. כל ידיעה על נ"ט או חדירה בצפון מקפיאה לי את הדם עד שאני מקבלת הודעה מאיתי שהכל בסדר – אבל לא הכל בסדר. ישראל שלי מדממת. היא עוד תנצח ותחלים – כי מי יכול עלינו".

בן זוגה של לוסי איוב, איתי, ובתם התינוקת נאיה | צילום: אינסטגרם lucy_ayoub@
בן זוגה של לוסי איוב, איתי, ובתם התינוקת נאיה | צילום: אינסטגרם lucy_ayoub@

"בתוך כל זה מצער אותי כל כך לקבל מבול של הודעות נאצה ואיומים. מאות הודעות אלימות וגזעניות שמגיעות אליי בכל יום. הכאב עצום, הכעס גדול. לכל אחת ואחת מאיתנו יש דרך אחרת להתמודד, עם השכול, עם הטראומה, עם הקושי העצום. זה לא הזמן לשפוט, התקווה שלנו טמונה במקום שבו אנחנו מאוחדים. זה לא הזמן לשנאת חינם. רק האור ינצח".

>> מעיין אדם קמה מהשבעה על אחותה: "מפל הייתה אהבתי הראשונה"

איוב חתמה את הפוסט העוצמתי שלה בתמונה של בן זוגה, איתי בר, ובתם התינוקת נאיה. מאז פרסום הפוסט אמש (מוצ"ש), קיבלה עליו איוב קרוב לתשעת אלפים לייקים ולהמון תגובות אוהדות ומחבקות, בין היתר גם מליאור רז, רונה לי שמעון, יעל אלקנה, גיא פינס, גורי אלפי, אנה ארונוב, דפנה לוסטיג, נגה ארז, סתיו שפיר, יובל שרף, אניה בוקשטיין, עדי שילון, ואלרי חמאתי, לירון ויצמן ועוד רבות ורבים. מצטרפות לחיבוק החם ומגנות כל גזענות מסוג שהיא. כפי שאיוב כותבת – זה לא הזמן לשנאת חינם. מתפללות איתך שרק האור ינצח.