ריקי לייק מגיבה לשיר שנטע ברזילי כתבה עליה

ריקי לייק ונטע ברזילי | צילום: rickilake@ וערן לוי
ריקי לייק ונטע ברזילי | צילום: rickilake@ וערן לוי

שלושה ימים אחרי שהוציאה נטע ברזילי את השיר "ריקי לייק" היא קיבלה ממנה סוף סוף תגובה

88 שיתופים | 132 צפיות

הבוקר הזה לא היה יכול להיות משמח יותר בשביל נטע ברזילי. לפני שלושה ימים הוציאה ברזילי את השיר "ריקי לייק", שיר מחווה והזדהות עם השחקנית ומנחת הטלוויזיה, שאותה הגדירה ברזילי כאאוטסיידרית שהפכה לאהובתה של אמריקה. הקליפ הצבעוני של השיר לוקח השראה מהדמויות הצבעוניות אותן אירחה לייק בתוכניות שלה.

לייק נחשפה לשיר, הגיבה לנטע והיום שלחה לה הודעה פרטית. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של ברזילי, העדיף לשמור את תוכן ההודעה פרטי, אך מסר שההודעה הייתה בהתלהבות ובאווירה טובה. "מאוד מרגש אותי לקבל הודעה מריקי לייק, מאוד אהבתי לראות את התuכנית שלה וזו סגירת מעגל בשבילי, פאקינג ריקי לייק" מסרה ברזילי.

ריקי לייק מגיבה לשיר של נטע ברזילי | צילום מסך מאינסטגרם
ריקי לייק מגיבה לשיר של נטע ברזילי | צילום מסך מאינסטגרם

>> מה לבשו הכוכבות בטקס פרסי האוסקר

 

לאחרונה מסתובבת לייק עם קרחת, מה שעורר דאגה בקרב מעריציה. לחשבון האינסטגרם שלה העלתה פוסט נוגע ללב שחושף משהו עימו התמודדה לאורך כל חייה הבוגרים. לא מדובר ביציאה מהארון או בדיכאון. "אני, משוחררת וחופשייה. קודם כל אני לא חולה, אני לא סובלת ממשבר אמצע החיים או ממשבר נפשי, למרות שאני סובלת, וסבלתי מעל 30 שנה. סוף סוף אני מוכנה לחשוף את הסוד שלי". לייק לקחה נשימה עמוקה וכתבה "אני מתמודדת עם נשירת שיער במשך כל חיי הבוגרים".

View this post on Instagram

How we roll. ❤️ ???? @jeffscult

A post shared by Ricki Lake (@rickilake) on

ולמי שעדיין לא הספיק לשמוע את השיר המטורף של ברזילי, זה לגמרי הזמן.