וואי וואי וואי, דורין עולה לנטשה על העצבים וזה לא יגמר טוב

דורין ב"הישרדות" | צילום מסך, רשת 13
דורין ב"הישרדות" | צילום מסך, רשת 13

דורין מרשה לעצמה לפזר מבטים לא מרוצים ולחלק משימות, איך היא לא מפחדת מנטשה? ובצד השני: שיקר מתחיל להיראות כמו מנהיג שבט חדש. ריקאפ הישרדות

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק, אף אחד לא נשאר אדיש להחלפה בין טניה לדורין. השאלה אם בקטע טוב או בקטע פחות טוב, אבל זה כבר ענייני ניואנסים.

בזמן שהצהובים מתבוססים בגעגוע (טניה, קייסי, מאיה) או נהנים מהשקט (אלית, שיקר), הסגולים תוהים מה נפל עליהם ולמה על הבוקר הם כבר עומדים למסדר כירבוליות וברזנט. זה ממשיך גם לסמול טוק על החוף לפני התחרות, דורין מסבירה שהיא מצאה לעצמה משפחה חדשה, ואז מסבירה למצלמה שוב עד כמה הצעד הזה שלה אסטרטגי ומחושב (מדהים כמה תוכן אסטרטגי אפשר לשאוב מהקורס של נעמה קסרי). מה שכן, לראשונה גיא רוזן נשמע לחוץ, הנה יש כאן מישהי שחרשה על אסטרטגיות המשחק יותר ממנו.

>>> מאיה קיי: "חודשיים בלי מראה גרמו לי להבין שאני טובה כמו שאני"

נכון שלפעמים מביך אותנו להודות שלגבי מישהי או מישהו שהיו האקסים שלנו? ככה בדיוק בייבאין אחרי המשימה. בזמן שסהר מוביל אותם בדרך חלקה וביעילות רבה, טאגאלוג מתבחבשים כי דורין רוצה לפקד, אבל אף אחד לא ממש רוצה להקשיב. מזל שדורה שלנו יכולה להאשים את הקשרים על הארגזים עם הכדורים. מזל #2 שנטשה יושבת בצד במשימה הזו כי שתיהן יחד בכלוב – מסוכן ואולי אף אסור בחלק מהמדינות בעולם.

אם תהיתם, בייבאין לקחו את המשימה בהליכה, שוב בזכות שיקר שדווקא הולם אותו הניצחון והוא מתחיל להיראות כמו מנהיג שבט חדש. בזמן שבייבאין נהנים מהניצחון ומזמן איכות עם טניה, שאחרי הניצחון הופכת לחברה מן המניין, העננים מתאספים מעל טאגאלוג ולא בגלל שעוד רגע מתחילה סופה.

זה התחיל, כמו תמיד, מהמבט הלא מרוצה של דורין שהתפלאה על השאננות של חברי השבט החדש השלה. ואז היא נעמדה באמצע המחנה ועם האצבע המורה התחילה לחלק משימות, כי "בחייה הרגילים היא רגילה לנהל מלמעלה".

>>> כל מה שקרה בפרקים הקודמים של הישרדות

מכאן הדברים מתערערים עוד יותר. הרעמים והברקים מתחזקים, אבל זה כלום לעומת הזעם שמבעבע בנטשה. אבל דורין לא מבינה מה קרה. כאילו אין סימן משמים. יש לה מזל שנטשה מחליטה שנשבר לה ויוצאת בגשם לטייל על החוף. כדי להתרחק.

ספיר וטל במשימת החיים והמוות בונים מגדל בגשם. ספיר הופכת את המשימה לפסגת ההחלטות ומציקה לטל עם שאלות, מסיחה את דעתו וגורמת לו להקריס את המגדל שלו פעם אחרי פעם. אבל בסופו של דבר ספיר מפסידה לטל, אבל לוקחת את זה בגבורה. או שהיא התכוונה להפסיד? נראה. 

>>> נטשה חליל: "בילדות קראו לי 'יד עקומה', ועם היד הזו הלכתי מכות"

"אני לא מקבלת הוראות!", כן, חזרנו לטאגאלוג. נטשה מנסה לרמוז בעדינות האופיינית לה שהיא סוס עבודה וחמור עבודה אבל לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות. גל, במפגן מדהים של חוסר מודעות, לא מבינה במה מדובר. בסופו של דבר, מזל שהגיע דניאל ופשוט חזר על דבריה בגוף שלישי. גל עדיין לא מבינה. יתרה מזו, היא חושבת שנטשה כועסת עליה. לא עוזר שדניאל מנסה להסביר לה שוב. בשורה התחתונה, כל השבט צורח אחד על השני, דורין עומדת בצד. כך, כשטל חוזר, כל השבט עצבניים אחד על השני.

בפרק הבא, כמובן, מצפה לנו הדחה, איך לא, דרמטית. הדרמה התחילה כבר היום ולנו נשאר רק להתייצב, רצוי עם אטמי אוזניים.