דוגמנית הפלאס סייז תחת מתקפה: "יש לה גוף נהדר, זה מביך"

ריי אביטן ל-ZOHARA | צילום: שי פרנקו
ריי אביטן ל-ZOHARA | צילום: שי פרנקו

דוגמנית הפלאס-סייז ריי אביטן הואשמה בצילומים מרוטשים, וחטפה על הראש מעוקבים זועמים שלא האמינו כי כך נראה הגוף שלה. בלי לשים לב, יצא להם יופי של באדי שיימינג

88 שיתופים | 132 צפיות

"זה הגוף שלי בטוב וברע, גם בימים שאוהבת את עצמי וגם שפחות, תגובות מכל סוג שהוא הן באדי שיימינג" – כך יצאה להגנת עצמה דוגמנית הפלאס-סייז ריי אביטן, כתשובה לתגובות הקשות שחטפה מעוקביה עם פרסום קמפיין המותג זוהרה, אליו הצטלמה. עיקר זעמם של עוקביה של אביטן התמקד בטענה שגופה של הדוגמנית עבר ריטוש בפוטושופ, ועד מהרה הפכו התמונות והתגובות למסע הכפשה ויראלי.

>> משה גפני, מאיפה החוצפה לעשות שיימינג לנועה קירל?

"יש לה גוף נהדר, לא היה צריך לזייף במותניים. זה מגוחך, לא מכבד אותה או אותנו", ו"מאוד מאכזב לראות אצלכם תמונה שעברה טיפול פוטושופ כל כך מביך. מה זו המותן הצרה הזו? בואו… אף אישה לא תיראה כך אפילו עם מחטב", הן רק שתיים מתוך מבול התגובות. הגולשים, שחשבו שהחברה עושה לדוגמנית באדי שיימינג, למעשה עשו זאת בעצמם.

בסדרת סטוריז משלה כתבה אביטן: "התעוררתי הבוקר להמולה הזאת וברור שמי שראה את התמונות מהקמפיין האחרון שלי לזוהרה ראה נטו עבודת דוגמנות, וחשוב להדגיש שזה הגוף האמיתי שלי, בלי הצרות או ריטושים!".

השיימינג שחטפה ריי אביטן | צילום: מתוך אינסטגרם
השיימינג שחטפה ריי אביטן | צילום: מתוך אינסטגרם
השיימינג שחטפה ריי אביטן | צילום: מתוך אינסטגרם
השיימינג שחטפה ריי אביטן | צילום: מתוך אינסטגרם

אביטן סיפרה שהיא עובדת עם המותג כבר ארבע שנים, שבמהלכן גופה, כמו אצל כל הנשים, השתנה: "כמובן שהגוף שלי משתנה, כמו שכולנו משתנים. המותג תמיד גיבה אותי ומגוון דימויי גוף שונים ומגוונים, ובדיוק בגלל זה אני כל כך אוהבת לעבוד איתם". בהמשך, כתבה הדוגמנית שלדעתה, לתגובות מהסוג שהופנה אליה אין כיום מקום בשיח הציבורי, וצירפה לדבריה תמונות מקמפיינים קודמים, על מנת להראות את השינוי שחל בגופה.

"לתגובות כאלה אין מקום בעיניי, אני כבר פחות לוקחת ללב דברים כאלה, אולי זה העור של פיל שמדברים עליו בתעשייה או אולי איזו תמימות שאני חיה בה, שאנשים לא באמת רעים, אלא רק לא חושבים מספיק לפני שפועלים – ושוכחים שיש בן אדם עם רגשות מאחורי כל מסך או תמונה", כתבה אביטן, וסיימה במסר חד משמעי לעוקביה: "בואו נעשה מאמץ וננסה להיות טובים יותר אחד כלפי השני, ורק נפיץ אהבה ואור".