הדמעות זולגות: צפו בריטה מחבקת את שורדי הטבח בנובה

ריטה | צילום: גיא כושי ויריב פיין
ריטה | צילום: גיא כושי ויריב פיין

ריטה הופיעה אמש (רביעי) בפני שורדות ושורדי הטבח בפסטיבל נובה, ולא הצליחה להשאיר אף עין יבשה בקהל. הרשת התמלאה מיד בתגובות תדהמה: "מנחמת כמו אם. הדמעות זולגות"

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ המלחמה אמנים רבים מקדישים את ימיהם ולילותיהם להופעות מול חיילים, משפחות שפונו מבתיהן או שורדי מסיבת הטבח "נובה", שמנסים כולם יחד לעכל את הטראומה שמדינה שלמה עוברת. בין האמנים האלו נמצאת גם ריטה, שהצליחה השבוע לרגש אותנו במיוחד.

>> אוהבות אותך, ברמן: השדרן האהוב פרץ בבכי שידור

אחרי שצמררה אותנו בתחילת השבוע בעצרת הנשים למען השבת החטופות והחטופים ברחבת מוזיאון תל אביב, הופיעה הזמרת אמש (רביעי) באירוע מיוחד לשורדות ושורדי הטבח הנורא שאירע בפסטיבל נובה – ולא הותירה אף עין יבשה בקהל. ריטה חיבקה את השורדות והשורדים חזק אליה, היא שרה מדם לבה, התרגשה ובכתה איתם את דמעותיהם.

את הערב הזה איתכם לא אשכח. אוהבת ומחבקת אתכם ❤️#Nova

Posted by ‎Rita Jahan Foruz – ריטה‎ on Wednesday, November 15, 2023

גולשים רבים לא יכלו להישאר אדישים למאורע העוצמתי, והגיבו אף הם כמה האירוע הזה מפלח את ליבם. "המבט הכבוי שלו וכמה חיים את מעניקה לו", כתבה אחת העוקבות, והתייחסה לשורד הטבח שריטה שרה אליו וחיבקה. עדי אשכנזי הגיבה לה: "מדהימה שכמוך, מאה אחוז לב פתוח לקהל הכאוב והזקוק ואת מנחמת כמו אם". "וואו, הדמעות זולגות, לראות את הבחור הזה שעדיין נמצא בתוך עולם רע. נשברתי", כתבה אחרת.

אחרים ואחרות כתבו לריטה שיש לה קול מרפא ושהיא מלאכית מן השמיים מעצם השירה שלה. אנחנו מצטרפות לתגובות החמות, ומאמינות שמוזיקה היא אחת התרופות הכי גדולות בתקופה כל כך קשה, שמחברת בין אנשים ומרפאת.

אנחנו מאחלות לבחור המקסים שריטה חיבקה, להחלים מהטראומה, וביום מן הימים לשוב לחייך, לצחוק ולחיות את חייו בשלווה. הלב נשרף מלחשוב מה אותם אנשים עברו – באו לחגוג, ויצאו הרוסים. יחד איתם מדינה שלמה.