אוהבות אותך, ברמן: השדרן האהוב פרץ בבכי שידור

טל ברמן | צילום: אינסטגרם talberman@
טל ברמן | צילום: אינסטגרם talberman@

טל ברמן, האיש שאנחנו פותחות בשבילו את הרדיו ואת הטלוויזיה, לא הצליח לעצור את פרץ הדמעות בשידור בו אירח שורד מהטבח בנובה - ואנחנו יחד איתו

88 שיתופים | 132 צפיות

טל ברמן, האיש שאנחנו פותחות בשבילו את הרדיו מדי בוקר, לוחץ לנו חזק על בלוטת הדמעות – שגם ככה עובדת שעות נוספות מאז השבעה באוקטובר.

>> לינור אברג'יל: "העדויות על התעללות בנשים החזירו אותי לזיכרון האישי שלי"

השדרן האהוב, המגיש בימים אלה גם את תוכנית "היום שהיה" ברשת 13, ריגש אותנו עד דמעות בתוכנית שהגיש אמש (12.11). ברמן אירח בתוכנית בחור בשם יונתן, ששרד את הטבח בפסטיבל נובה, וניגן ושר באולפן שיר מצמרר שכתב בעקבות מה שעבר. בתום השיר, ניסה ברמן לחזור לשידור, אך לא הצליח. הדמעות שלו זלגו מעצמן, ומיד גם שלנו.

במשך שניות ארוכות החזיק ניסה ברמן להחזיק את עצמו ולעצור את פרץ הדמעות, ואמר בקול שבור: "זה כל הזמן, הסיפורים, באמת, איך אפשר בכלל לעבור את זה?"

אמש בשידור: טל ברמן לא מצליח לעצור את הדמעות אחרי ריאיון עם ניצול ממסיבת הטבע ברעים

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Sunday, November 12, 2023

>> "נמאס לי!": ליהיא לפיד בפוסט אמיץ נגד מכונת הרעל

"אי אפשר לתאר במילים, מה שהיה בעיניים, אי אפשר להעביר. אבל אנחנו אחרי", השיב לו יונתן, ששרד את הטבח ועבר זוועות שקשה בכלל לדמיין. ברמן אמר לו בתגובה: "אני מקבל כח ממך עכשיו".

היום (13.11), נחשף בדיון בוועדת הבריאות כי 15 מנפגעי נובה ומתושבי העוטף שניצלו מהטבח בקיבוצים – אושפזו בכפייה במחלקות לבריאות הנפש. אנו שולחות חיבוק חם לכל השורדות והשורדים – ומקוות שהמדינה תפצה אותן ואותם לנצח.