אי אפשר להפסיק להסתכל: הנעליים האלה של רירי פשוט מטורפות

ריהאנה | צילום: GettyImages/Aurelien Meunier
ריהאנה | צילום: GettyImages/Aurelien Meunier

קולקציית הנעליים החדשה של ריהאנה היא הדבר הכי יפה שקורה בעולם הזה כרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

המעריצים של רירי כועסים עליה שהיא לא הוציאה שירים חדשים כבר הרבה זמן ויש סיכוי שהיא מצאה את הדרך המושלמת לסתום להם את הפה: קולקציית נעליים מדהימה שהשיקה הלילה יחד עם המעצבת הרומניה-ירדנית אמינה מועדי החביבה על סלבס כמו קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד וכמובן רירי עצמה, שלבשה לא פעם נעליים בעיצובה. "היה תענוג לעבוד על הקולקציה הזו, מקווה שתאהבו אותה כמונו", כתבה מועדי בחשבון האינסטגרם שלה.

>> ריהאנה מזמינה אתכן לדגמן במקפיין החדש שלה

קולקציית הנעליים סופר ייחודית ויפהפייה, דגמים שלגמרי חסרים כרגע בשוק ובנוף. המחירים מטורפים נעים בין 420 דולר ל-820 דולר לזוג, אבל למזלנו להסתכל ולפנטז עדיין לא עולה כסף. בכל הדגמים יש כמעט את אותו עקב מעין מוט ברזל בצבע כסוף או בצבע הנעליים שמוסיף עניין, יש דגמים עם קשירה כפי שהיה טרנדי בעבר וכנראה יעשה קאמבק בקיץ הקרוב. הקמפיין צולם כולו בעדשה רחבה כך שזה נותן הדגשה מטורפת לנעליים ומראה אותן בצורה סופר מעניינת ומושכת הרבה יותר. הגולשים נלהבים גם הם מהקולקציה ונראה ששכחו לרגע מהכעס על רירי על זה שהיא לא מוציאה שירים וכנראה גם לא תוציא בקרוב. אם כי היו כאלה שדאגו לכתוב שהם עדיין מחכים.

View this post on Instagram

@fenty

A post shared by ADE (@adearchive) on

בנוסף הכריזה רירי על מותג טיפוח שהיא עומדת להשיק בקרוב, כרגע עוד אין פרטים מלבד סרטון שהעלתה בו היא רוחצת פנים מחויכת. במגזין ELLE דיווחו גם על ליפ סקראב, כולם שומרים על סודיות מקסימלית בכל הקשור לזה. נכון לעכשיו הוא יושק ב-31.7 ולפי השמועות ברשת המוצרים יהיו במחירים נגישים.

>> ריהאנה עושה היסטוריה על שער ווג