לוק סקסי במיוחד: ריהאנה והבת של מדונה מעלות את מפלס התשוקה

לקראת הוולנטיין. ריהאנה | צילום מסך מעמוד האינסטגרם savagexfenty
לקראת הוולנטיין. ריהאנה | צילום מסך מעמוד האינסטגרם savagexfenty

חשבנו שהשנה לא נעשה סיפור גדול מהוולנטיינס דיי, אבל קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה של ריהאנה מוכיחה לנו אחרת. מצטערות, אבל לא יכולנו להישאר אדישות מול הלוקים המפתים האלה

88 שיתופים | 132 צפיות

באמת שחשבנו שהשנה נוותר על לעשות עניין מהוולנטיינס דיי. כבר היינו בטוחות שהפנמנו היטב שלא צריך יום ספציפי בשביל להביע אהבה ורומנטיקה, ושאנחנו חכמות מספיק לדעת שהמועד הזה הוא אינטרס כלכלי ואקט שיווקי שאיכשהו מחזיק מעמד לאורך שנים. ובכל זאת, הנה אנחנו מוצאות את עצמנו נאחזות בתירוץ של המועד המתקרב בפברואר, בעודנו שוקלות ברצינות להתחדש בלנז'רי סקסי. נו מילא, למרות שנוכחנו לדעת שרק לנו אכפת מה יש לנו מתחת לבגדים, לפעמים צריך לחזור על אותו השיעור כמה פעמים כדי ללמוד אותו, והשנה אנחנו לגמרי מאשימות בזה את ריהאנה.

>> קייט מידלטון עונדת עגילים שעולים 6 שקלים בלבד

>> מסריחים מהראש: למה הסלבס לא מתקלחים?

הכוכבת משיקה קולקציית הלבשה תחתונה של החברה שבבעלותה – SAVAGE X FENTY, במיוחד לכבוד חג הרומנטיקה. רירי כמובן לא מדגמנת לבדה את הקולקציה החדשה והיא הצטלמה לצד לא מעט דוגמנים ודוגמניות, שאחת מהן רגילה למצלמות בערך מהיום שהיא נולדה, אנחנו מתכוונות ללורדס ליאון, הבת הבכורה של זמרת מפורסמת אחרת שגם היא אוהבת להצטלם לא מעט בפוזות פרובוקטיביות – מדונה.

הקולקציה החדשה משלבת בדי תחרה, רשתות וסטן, ומנגד סגנון וינטג' או פופ ארט בוייב ילדותי – בקיצור יש הכל מהכל וגם משלוחים לישראל. ומה נעשה עד וולנטיין? בנתיים אנחנו שוטפות את העיניים: