התעלפנו. רותם סלע גונבת את ההצגה בשבוע האופנה במילאנו

התעלפנו. רותם סלע לובשת דולצ'ה וגבאנה מבית פקטורי 54 בשבוע האופנה במילאנו | צילום: אינסטגרם thestreetvibe@
התעלפנו. רותם סלע לובשת דולצ'ה וגבאנה מבית פקטורי 54 בשבוע האופנה במילאנו | צילום: אינסטגרם thestreetvibe@

עונת שבועות האופנה מעבר לים נמצאת בשיאה ומבחינתנו מי שגונבת לכולם את ההצגה היא רותם סלע, שהוזמנה לשבוע האופנה במילאנו לצד שמות כמו קים קרדשיאן וקנדל ג'נר

88 שיתופים | 132 צפיות

עונת שבועות האופנה נמצאת בשיאה, התחנה הנוכחית: שבוע האופנה במילאנו. הרבה דברים קרו בבירת האופנה האיטלקית – משביתת הרעב של המעצבת סטלה ג'ין במחאה על כך שהיא המעצבת הלא-לבנה היחידה החברה באיגוד מעצבי האופנה האיטלקים של שבוע האופנה, ועד השואו המטורף בתצוגה של דיזל שלא מפסיקים לדבר עליה.

>> 200 אלף קונדומים על מסלול התצוגה: גם אנחנו היינו בשבוע האופנה במילאנו

אבל מבחינתנו הכוכבת האמיתית של שבוע האופנה במילאנו היא לא אחרת מאשר רותם סלע. המולטי-טאלנט האהובה הוזמנה לצפות בתצוגות של שבוע האופנה במילאנו לצד הסלבס הנחשקים והמשפיעים בעולם – מקים קרדשיאן וקנדל ג'נר ועד דואה ליפה וג'וליה פוקס.

סלע ביקרה בשתי תצוגות – הראשונה הייתה של בית האופנה המפורסם דולצ'ה וגבאנה, והיא כמובן התלבשה בהתאם. סלע תועדה בדרכה לתצוגה על ידי צלם אופנת הרחוב המוכשר אסף ליברפרוינד, בעל הבלוג The Street Vibe, ופשוט שמטה לנו את הלסת. סלע הבעירה את רחובות מילאנו בשמלת מיני שחורה ומעליה מעיל שהוא הכלאה בין ז'קט עור שחור עם ניטים בגזרת אופנוענים למעיל טרנץ' קלאסי, עם בטנה מנומרת שמציצה מאחור. את הלוק הקולי, מבית דולצ'ה וגבאנה לפקטורי 54, היא השלימה עם מגפי צבע שחורים משובצים ניטים כסופים. אהבנו את האיפור הנקי, השיער הטבעי ואת הבחירה שלא להוסיף אקססוריז ללוק החזק ממילא.

משם המשיכה סלע לתצוגה של בית האופנה המוערך מיסוני. סלע המשיכה לשמור על ארשת של קלאס באפס מאמץ, ולבשה הפעם מעיל טרנץ' בגוון אוף-ווייט של בוטגה ונטה, מתחתיו בצבצה באלגנטיות חולצה מכופתרת תכולה בסגנון גברי. את הלוק היא השלימה עם קלאץ' בהיר ואביבי ומוקסינים בגוון דומה עם דיטייל של שרשראות גורמט זהובות.

רותם סלע לובשת בוטגה ונטה מבית פקטורי 54 בשבוע האופנה במילאנו | צילום: אינסטגרם rotemsela1@
רותם סלע לובשת בוטגה ונטה מבית פקטורי 54 בשבוע האופנה במילאנו | צילום: אינסטגרם rotemsela1@