לזה לא ציפינו: לרותם סלע יש לוק חדש וסופר מפתיע

רותם סלע | סטיילינג: ראובן כהן, איפור: אסף בבו, שיער: אדיר יעקב
רותם סלע | סטיילינג: ראובן כהן, איפור: אסף בבו, שיער: אדיר יעקב

שכחו מהמראה השגרתי והמוכר של רותם סלע כי היא עברה מהפך מטורף. כל הפרטים מאחורי הלוק החדש שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

בלונד הוא אחת מסימני ההיכר של רותם סלע, כבר שנים שכולנו מכירים אותה כך. ממש עכשיו יצרה סלע רעידת אדמה קלה באינסטגרם כשהשיקה מראה חדש וברונטי שהשאיר את הגולשים פעורי פה. קודם כל נזכיר את המובן מאליו וזה שהכל יפה לה, ככה זה כשאת רותם סלע. ושנית נרגיע (או שלא) שמדובר בשינוי זמני בלבד. סלע הולכת לגלם תפקיד של שוטרת בסדרה "ירושלים" שמתחילה להצטלם בימים אלה. מעצב השיער אריאל אהרון ממספרת REL, שאחראי על המהפך, סיפר לנו מה עומד מאחורי הלוק שלה: "רותם קיבלה תפקיד חדש והתייעצה איתי איך יהיה הכי נכון לצבוע ומה ההשלכות, אם היא תרצה לחזור אחרי זה לבלונד.
החלטנו לעשות את זה בצורה של שטיפה טבעית, כדי שנוכל להחזיר אותה לבלונד בלי בעיה בעוד חודשיים. השתמשתי בשטיפה DIA לייט של לוריאל שהיא מאוד טבעית, שומרת על השיער מפני נזקי הסביבה. מבחינת הגוון, הלכנו על הגוון של השורש שלה. המוטו שלי הוא תמיד ללכת על גוון בצבע של השורש, ככה זה נראה הכי טבעי ויפה". הוא מספר.

יכול להיות שבעקבות רותם יתחיל פה טרנד וכל הבלונדיניות ירצו לצבוע. יש לך טיפ בשבילן?
"קודם כל אני לגמרי ממליץ בתקופה הזאת לחזור לגוון טבעי, בגלל הקורונה והסגרים אי אפשר לדעת מתי המספרות יפתחו, פתאום הכל יכול שוב להיסגר וזה מבאס להיתקע עם שורש. מי שרוצה לעשות שינוי או מהפך בשיער מחום לבלונד, עדיף שלא לעשות את זה בבית אלא להתייעץ עם מעצב שיער בכיר. אני מזמין את כולן להתייעץ איתי בחינם דרך עמוד האינסטגרם שלי. מבלונד לחום יותר קל לצבוע בבית אבל גם צריך להיזהר מאוד, כדאי להוסיף מעט גוון אדום כדי שלא יצא ירוק, וגם במקרה הזה עדיף להתייעץ עם מעצב שיער".

 

>> מה לעשות עם השורשים כשכל המספרות סגורות?