מנצחת ה"כוכב הבא": שמלת הז'קט הסקסית של רותם סלע

רותם סלע בגמר "הכוכב הבא" | צילום: יח"צ
רותם סלע בגמר "הכוכב הבא" | צילום: יח"צ

כל הכבוד לעדן גולן שלקחה את גמר "הכוכב הבא", אבל בכל הקשור לסטייל - יש לנו מנצחת אחרת. אז מאיפה השמלה הלוהטת של רותם סלע?

88 שיתופים | 132 צפיות

ה"כוכב הבא לאירוויזיון" הגיעה לסיומה אמש (שלישי) בתום עונה מורכבת והפכפכה. המנצחת הגדולה אמנם הייתה עדן גולן, שגברה על משתתפי הגמר דור שמעון, אור כהן ומיקה משה, אבל בכל הנוגע לסטייל המנצחת הגדולה מבחינתנו היא רותם סלע, והשמלה הלוהטת שלה.

>> קרן פלס: "גם מי שמכיר אותי לא יודע שאני בוכה את החיים שלי"

המנחה לבשה שמלת ז'קט של THE ROW (בפקטורי 54), המותג הלוהט בבעלותן של האחיות אולסן. רותם הדגימה איך אפשר ללבוש שחור בצורה אלגנטית וסקסית עם אדג', הודות לגזרה הייחודית של הז'קט גברי בצללית הנשית. המחשוף הנדיב העניק לשמלה טוויסט לוהט, ומגפי הירך בכלל הרימו את הלהט לשמיים. אהבנו גם את העיניים המעושנות ואת השיער הפזור המסורק לאחור עם שביל בצד (ותודה לאלין זידקוב על הסטיילינג, אסף בבו על האיפור וליניב זאדה על השיער). את הטאץ' האלגנטי הסופי חתמו הטבעות של פדני והעגילים של קרן וולף – תכשיטים עדינים שנתנו בדיוק את הטאץ' הקטן שהיה צריך, אבל לא גנבו את הפוקוס מהשמלה.

רותם סלע בגמר "הכוכב הבא" | צילום: יח"צ
רותם סלע בגמר "הכוכב הבא" | צילום: יח"צ

אין ספק שזו הייתה אחת העונות הקשות ביותר בתולדות "הכוכב הבא". אי אפשר לשכוח את מתמודד התוכנית סרן במיל' שאול גרינגליק ז"ל, שהקסים את כולם באודישנים כששר את "עטלף עיוור" של חנן בן ארי, והרים את המסך עם 83 אחוזי הצבעות וחמישה כחולים מהשופטים. שבועות ספורים לאחר מכן נפל בקרב בעזה, ושבר את הלב של כולנו, כשהחלום הגדול שלו נגדע בפתאומיות אכזרית בגיל צעיר כל כך.

>> "הלב שלי שבור": רותם סלע נפרדת מסרן שאול גרינגליק ז"ל

לאחר מותו, ספדו לו מנחי ושופטי התוכנית ההמומים. רגע עוצמתי נרשם במהלך שידור הגמר, כאשר בני משפחתו של גרינגליק ז"ל עלו לבמה וביצעו את "בסוף הכל חולף", השיר האחרון שהקליט לקראת השלב הבא בתוכנית – שאליו היה אמור להעפיל.

היום, 7 בפברואר, אנו מציינות ארבעה חודשים למלחמה. להריץ תוכנית ריאליטי בתקופה שכזו זה בוודאי לא פשוט, ולאורך כל התקופה ספגה התוכנית ביקורות רבות. עוד בטרם עליית העונה האחרונה, היו מי שטענו כי בתקופת מלחמה אין מקום לריאליטי מוזיקלי על המסך. בסופו של דבר התוכנית עלתה באיחור, וכעת יש לנו נציגה לאירוויזיון 2024 – ואנחנו סופר גאות בגולן שתייצג אותנו בשבדיה. עכשיו רק צריך לקוות שאשכרה נזכה להגיע לשם ושלא יחרימו אותנו בדרך.