הלם: זה מה שרותם סלע קונה בבלאק פריידיי

רותם סלע | צילום: דודי חסון
רותם סלע | צילום: דודי חסון

בעולם מתכוננים לבלאק פריידיי ורותם סלע חושפת רשימת קניות מפתיעה

88 שיתופים | 132 צפיות

מחר יערך חג הקניות שהתחיל בארה"ב והפך לבינלאומי, בלאק פריידיי, ובעוד אושיות רשת מקומיות ומעבר לים מציגות ווישליסטים עתירי איפור וביגוד, יש כאלה שדווקא יעדיפו לנצל את היום הזה לקניית דברים נחוצים באמת כמו שקיות אחסון למקפיא והכי חשוב – טמגוצ'י.

סל הקניות של רותם סלע בבלאק פריידי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם rotemsela1
סל הקניות של רותם סלע בבלאק פריידי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם rotemsela1

רותם סלע העלתה את הסטורי הזה, שהוא כולו פרסומת לאמזון ישראל, ולמרות זאת, גם היא לא באמת מזמינה את המוצרים האלו ומתכננת להשתמש בגיפט קארד המפנק או סכום הכסף השמן שככל הנראה קיבלה מהפרסום הזה (בכל זאת כמעט מיליון עוקבים) למטרות אחרות, העובדה שבחרה להציג בסטורי שלה דווקא שקיות לפריזר וטמגוצ'י היא מעניינת.

אנחנו יכולות להבין את הצורך בשקיות איחסון למקפיא, זה טוב לבשר, דגים, אפונה קפואה. אבל, טמגוצ'י? תודו דמדובר בבחירה מעניינת. סביר להניח שזה לאחד הילדים שלה, לאור העובדה שלמרות שלטון המסכים הטמגוצ'י האייקוני עושה קאמבק קטנטן לאחרונה. אבל עדיין, אם תראו את רותם סלע ממהרת לאנשהו, יש סיכוי שזה כי היא שכחה להאכיל את החיה שאותה תבחר לגדל.

צחקנו, נהנינו, ועכשיו הזמן להזכיר שלמרות שרותם סלע לא התכוונה לזה, אולי כדאי לקחת דוגמה מרשימת הקניות שלה. פחות בקטע של הטמגוצ'י ויותר בקטע של השקיות, כלומר של המוצר השימושי.

לכולנו יש המון בגדים, נעליים, מוצרי טיפוח ואיפור. אין לנו שום כוונה להיכנס לאף אחת לארון, ובטח שלא לארנק, אבל בעולם שבו המודעות האקולוגית הולכת וגדלה, שווה לעצור שנייה ולשאול את עצמנו האם אנחנו באמת זקוקים לעוד דברים חדשים. ומי שמסכימה עם זה אבל מתקשה לעמוד בפני כל המבצעים, הנה כמה טיפים שיעזרו לה לקנות רק את מה שהיא באמת צריכה.

>> השתכנעתן? הנה המלצה ל-6 חנויות יד שנייה מצטיינות