רוקדים עם דוכסים: תיעוד נדיר של קייט מידלטון והנסיך וויליאם מפזזים

קייט מידלטון והנסיך וויליאם מבקרים בבליז | תמונה: gettyimages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם מבקרים בבליז | תמונה: gettyimages

הזוג המלכותי רוקד כאילו אין מחר: קייט מידלטון והנסיך וויליאם עושים לנו את היום בסרטון בו הם מפזזים בבליז. למי מהם דרוש עוד תרגול ומי מבין השניים עשה את זה נכון? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

יש לנו מספיק סיבות להתעצב בתקופה האחרונה, אבל לפחות יש גם מה שיעלה לנו חיוך. קייט מידלטון והנסיך וויליאם עשו לנו את היום, והצליחו לתת לנו רגע של נחת עם הסרטון בו הם מתהדרים בכישורי הריקוד שלהם, כשהם מפגינים אנושיות וחמידות בעודם מפזזים כאחד האדם.

>> גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

הזוג המלכותי מצליח שוב לכבוש את לבם של המעריצים – ושלנו, כשהם מתועדים רוקדים עם קהילת הגאריפונה בבליז. הנסיך והדוכסית מקיימברידג' החלו את סיורם בקריביים מטעם המלכה לציון יובל הפלטינה שלה בשבת האחרונה, ונראה שהם מצליחים ליהנות מכל רגע. העורכת המלכותית במגזין Hello, אמילי נאש, שיתפה את הסרטון בטוויטר שלה וכתבה: "הדוכס והדוכסית הרוקדים מקיימברידג'. ביקורות מעורבות על הכישורים שלהם, ילדים שדיברתי איתם חשבו שוויליאם צריך יותר תרגול!"

 

נאש שוחחה גם עם הגברת שזכתה לרקוד עם הנסיך וויליאם, לורה קאצ'ו שאמרה לה כך: "הוא ניער את מותניו לצלילי המוזיקה. היה לו קצב יפה. היה לי לעונג". כמובן שעל קייט היא אמרה שהייתה "מצוינת". בפעם הבאה נשמח ללוות אותם ולהרים את הרחבה.