סודות הטיפוח של רוסלנה רודינה

רוסלנה בקמפיין ביוטי לרשת Softouch. צילום יח"צ
רוסלנה בקמפיין ביוטי לרשת Softouch. צילום יח"צ

איך היא מתמודדת עם עור שומני, איזו מסקרה לא יוצאת לה מהתיק ומי הקוסמטיקאית שהצילה אותה? רוסלנה רודינה חושפת שגרת טיפוח מתוקתקת

88 שיתופים | 132 צפיות

רוסלנה רודינה
בת 33, דוגמנית, שחקנית, פרזנטורית, השיקה לאחרונה מותג בגדי ים.

שגרת טיפוח
"פעם בשבועיים אני צובעת את השיער, פעמיים ביום מקלחת ופעמיים ביום חופפת שיער. זאת השגרה שלי. הייתי שמחה אם זה היה כולל תשע שעות שינה בלילה, אבל כרגע זה בגדר חלום".

בושם
"קוקו מדמואזל אד"פ של שאנל. אני מערבבת אותו עם בושם מולקולה מס 1. זה עדיין קוקו, אבל עם טוויסט".

רוסלנה רודינה לנעלי סקופ | צילום: עידו לביא
רוסלנה רודינה לנעלי סקופ | צילום: עידו לביא

עוד כתבות מעניינות
רוסלנה רודינה: "קיבלתי ביקורות מעליבות על הרזון שלי"
כל הפרטים על שמלות הכלה של רוסלנה רודינה

טיפוח העור
"הקוסמטיקאית שלי היא ג'וליה אמזלג אלמוג וכל שבועיים אני אצלה. יש לי עור שמנוני באזור ה-T. כשהגעתי אליה לפני כשנה היה לי אקנה, והיא הצילה לי את הפנים. היא מחדירה לי לחות ושומרת על גמישות העור במכשור שמשלב גלי רדיו פרקציונליים ופולסים אלקטרו מגנטיים".

טיפוח ביתי
"אני, משתמשת רק בחומרים שג׳וליה נותנת לי: סבון עדין ירוק של חוה זינגבוים, קרם לחות שלה על בסיס מים עם מסנן קרינה 15 . קרם AZEL-X , המכיל חומצה אזלאית ומסייע בהבהרה, ומסכה מרגיעה שמרגיעה את העור ונותנת לו זוהר".

רוסלנה רודינה לנעלי סקופ | צילום: עידו לביא
רוסלנה רודינה לנעלי סקופ | צילום: עידו לביא

שגרת האיפור
"אני מערבבת את המייק אפ הנוזלי של טום פורד עם המייק אפ 'דאבל וור' של אסתי לאודר. המסקרה השחורה היא של ג'ייד. בערב אני מוסיפה צלליות מפלטה של שאנל בחום־אדמדם, חום כהה ואפרפר. אם העיניים מאופרות, אני לא נוגעת בשפתיים וההפך".

שפתונים
"ביומיום אני לא משתמשת בשפתונים כי עשיתי איפור קבוע אצל ג'ואנה שרפמן. בערב אני שמה שפתון אדום או בצבע יין של איב סאן לורן, של MAC או של קיקו מילאנו".

השיער שלי
"פעם בשבועיים אני צובעת אותו לחום כהה אצל מעצב השיער אילן מרגלית שאני הפרזנטורית שלו. במקור השיער שלי שטני בהיר, אבל בעיניי החום מחמיא לי יותר. בבית אני משתמשת בשמפו ובמרכך מסדרת כרונולוג׳יסט של קרסטס. פן – רק לצורך צילומים. אני חולת ניקיון ואין מצב שאתקלח בלי לחפוף, מין שריטה שכזאת".

תיק האיפור של רוסלנה רודינה | צילום: רן גולני
תיק האיפור של רוסלנה רודינה | צילום: רן גולני

מימין עם כיוון השעון: בושם קוקו מדמואזל שאנל, ליפסטיק 206 Rouge Pur Couture איב סן לורן, תוחם שפתיים בורגונדי איל מקיאג׳, מייק אפ דאבל וור אסתי לאודר, מסקרה Volumetric ג׳ייד, מסכה לשיער כרונולוג׳יסט קרסטס

איך ג'ני צ'רוואני נמנעת מניתוחים?
הטריק של מארינה מקסימילאן בלומין לשיער מושלם
מיכל אנסקי חושפת איזה מוצר גורם לפנים שלה לזהור