מה מסתתר בתיק האיפור של מיכל אנסקי?

בגדים: ויקטור בלאיש | תכשיטים: ה. שטרן
בגדים: ויקטור בלאיש | תכשיטים: ה. שטרן

למה היא לא משתמשת במייק אפ בכלל, איזה קרם היא מתאפקת לא לאכול ומה הטריק שלה למתיחת פנים ביתית? תיק האיפור של מיכל אנסקי ישאיר אתכן רעבות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מיכל אנסקי
בת 37, שופטת תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" ויזמית שוק האיכרים.

 טיפוח הפנים
"אני מורחת על עור נקי את הסרום Camel Milk של מדיקאמל שמעניק זוהר לפנים ויש לו ריח נפלא. אני גם אוהבת את קפסולות הזהב של אליזבת ארדן, יש להן מרקם נהדר והעור מרגיש חלק ונקי. בקרם לחות אני משתמשת רק בטיסות כשהעור ממש מתייבש, קרם Skin Food של וולדה כל כך מזין עד שבא לי לאכול אותו. בלילות אני לא מוותרת על סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר".

הצצנו לעוד תיקי איפור מפתיעים:
המוצר שלא יוצא מהתיק של מארינה מקסימיליאן בלומין
טיטי איינאו מצאה את המייק אפ המושלם לעור כהה
אניה בוקשטיין נלחמת באקנה מבוגרים

מניקור
"מזה עשור, פעם בשבוע, אני הולכת ליולי וג'ויס הנהדרות בכיכר המדינה. הצבעים המועדפים עלי הם: טירמיסו ו־Big Apple של OPI".

שיער
"השיער שלי נהרס בעקבות השימוש הרב בפן, אז פיתחתי שיטה לשקם אותו. לפני כל חפיפה אני מניחה על שיער יבש את המסכה Resistance Thérapiste של קרסטס, משאירה 10 דקות, שוטפת ואז חופפת עם שמפו מאותה סדרה. לסיום, אני מורחת את הקרם מהסדרה והשיער נראה מעולה".

מיכל אנסקי: שמלה: דיור לאניגמה, תכשיטים: פדני | צילום: אייל נבו
מיכל אנסקי: שמלה: דיור לאניגמה, תכשיטים: פדני | צילום: אייל נבו

 

בושם
"שנים שאני עם Orange Blossom של ג'ו מלון עד שהוא כבר ממש חלק ממני. לפעמים אני משתמשת בספריי גוף Cellular Energizing של לה פררי כתחליף לבושם, יש לו ריח קצת לימוני ומאוד ייחודי. בערבים אני אוהבת לשים את Aventus של קריד – יש לו ריח חזק, דרמטי וסקסי".

איפור
"אני לא משתמשת במייק אפ ואוהבת את הקרם BB Hydra Sparkling של ג'יבנשי שמעניק כיסוי קל והגנה מהשמש. לפיסול הפנים אני משתמשת בפלטה הנהדרת New Dimension של אסתי לאודר ובברונזר Golden Light של בובי בראון. חוץ מזה יש לי התמכרות קשה לשני שפתונים ורודים: Le Rouge Perfecto של ג'יבנשי שהוא מאוד מעודן ו־Syrup של MAC שמשווה מראה דרמטי יותר.

אנטי אייג'ינג
"אני עוברת טיפולי מיצוק הפנים והצוואר אצל ד"ר להבית אקרמן. פעם בשבוע אני משתמשת במכשיר ואקום קטן מפלסטיק שקיבלתי מהקוסמטיקאית פולה בליק, המדמה את הפעולה של כוסות רוח ומעניקה תחושה של מתיחת פנים".

"אני לא משתמשת במייקאפ":  תיק האיפור מיכל אנסקי | צילום: רן גולני
"אני לא משתמשת במייקאפ":  תיק האיפור מיכל אנסקי | צילום: רן גולני

 

למעלה עם כיוון השעון: שפתון Syrup MAC ברונזר Golden Light בובי בראון סרום Advanced Night Repair אסתי לאודר קרם BB Hydra Sparkling ג׳יבנשי בושם Orange Blossom ג׳ו מלון קפסולות זהב Ceramide אליזבת ארדן טוש אקלה איב סן לורן.