חלי גולדנברג: "אני עושה בוטוקס פעם בשנה, תלוי אם יש תפקיד באופק"

חלי גולדנברג | צילום: באדיבות המצולמת
חלי גולדנברג | צילום: באדיבות המצולמת

היא עדיין נכנסת לג'ינס מלפני עשרים שנה, מבשלת מעולה דווקא כשהיא בקריזה ובדיוק מחפשת בושם חדש. השחקנית חלי גולדנברג פותחת תיק

88 שיתופים | 132 צפיות

בת 69, שחקנית קולנוע, כותבת ומצלמת. 

שגרת טיפוח

"אין לי שגרת טיפוח נוקשה יומיומית קבועה. יהיה מדויק לומר שיש לי אימפולסיביות והתקפות טיפוח. לפעמים אני בהתקפי מסכות, עיסויים, אבן ג'ייד וכל מה שמלהיב אותי בטרנדים ולפעמים קרם ניוואה שנמצא ליד כיור האמבטיה וליד המחשב. אני מזמינה קרמים לרוב באונליין ואם משהו טוב – אני מזמינה שוב. אני נעה בין הביוקר לזול ובחזרה כל הזמן. אני מאמינה באיכות שלא מבוססת בהכרח על מחיר אלא על מבחן התוצאה וגם מאמינה שמוצר מבוסס חומרים או טכנולוגיה יקרה שווה לעיתים את המחיר. הקבועים היחידים אצלי הם הסרום והקרם של חוה זינגבוים מסדרת PROPHECY ולאחרונה גיליתי את קרם השפתיים הנפלא שלה. את ניקוי העור אני עושה עם POND COLD CREAM הישן והטוב, לגוף פילינג גרגרים RESCURE EXPOLIATE של SUKI. לפני צילומים או או פגישות אני נכנסת למרתון של 48 שעות של מסכות כמו PEEL OF MUSK של קרליין, מסכת הזהב של חוה זינגבוים ועוד, אני מעסה את הפנים עם אבן גוואשה וגלגלת ולפעמים עם קרח".

מסכת זהב של חוה זינגבוים. 367 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת זהב של חוה זינגבוים. 367 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם יום ולילה מבית ניוואה HYDRA SKIN EFECT. מחיר 79.90 ש"ח ל־50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
קרם יום ולילה מבית ניוואה HYDRA SKIN EFECT. מחיר 79.90 ש"ח ל־50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני לא הולכת. זה בא מהבית, גם אימי לא הלכה. הייתי שמחה להתנסות בכל הטיפולים, מכשירים, החדרות לחות לעור".

אנטי אייג'ינג

"נדמה לי שהשנים 45-50 הן תקופת המעבר וההפנמה של 'וואו אני כבר לא ממש צעירה ורואים' ואני כבר אחרי תקופת ההסתגלות למי שמציצה אלי בבוקר במראה. אז מתרגלות ומוצאות דרכים קטנות ואלגנטיות לרכך את הדרך. אני מאמינה שיש כאלה שהמקצוע שלהן וחלק מהזהות שלהן נשענים על המראה וההתמודדות שלהן שונה. ואני אומרת לעצמי ולכן: בואו נהיה חכמות ולא נעשה משהו שנתחרט עליו. משפט המפתח שלי הוא 'פחות זה יותר'. אני עושה בוטוקס או מילוי חומצה הילארונית בין העיניים, בממוצע פעם בשנה-שנה וחצי, תלוי אם יש תפקיד באופק, רק לקמטי הזעף. לטעמי המצח לא צריך להיות חלק וקפוא כמו לוח שיש ועדיף לא להגזים. אייג'ינג הוא גם עניין רגשי".

איפור

"מקושר אצלי לעבודה ופחות לחיים. התחלתי להתאפר כשהתחלתי להצטלם בגיל 16 וחצי. לא היו מאפרות על הסטים ואשתו של הצלם בן לם למדה אותי לשים מסקרה. ביום יום לא מתאפרת וחבל כי אני חיוורת, אבל לאחרונה אני מאמצת את הכלל מההרצאה שלי להדגיש רק דבר אחד, גם בביגוד וגם באיפור. אני משתמשת במייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר, בסומק בגווני אפרסק של בובי בראון, המסקרה BOLD של קרליין והקונסילר הוא האחד והיחיד TOUCH ECLAT של איב סאן לורן".

מסקרה BOLD עמידה קרליין. מחיר 69 ש"ח | צילום: טל אזולאי
מסקרה BOLD עמידה קרליין. מחיר 69 ש"ח | צילום: טל אזולאי
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"מולקולה 01, אין דומה לו. על כל אחת הוא מריח אחרת, הוא סקסי ומתגנב ולא מפסיק להפתיע כמו שובל חמקמק ומושך. עכשיו אני מחפשת בושם עמוק וחושני. אשמח להמלצות".

בושם מולקולה 01. 239 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם מולקולה 01. 239 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"זה אולי מה שהכי מבאס אותי בעניין הגיל. השיער שלי דק אבל פעם היה לי הרבה ממנו, שפעתי. כשהלכו ההורמונים השיער איבד הרבה מהנפח והכמות, ואני מרגישה קצת כמו שמשון של אחרי. איה שלי מיישרת לי קצוות. אילו היה לי שיער שיבה הייתי נשארת איתו, אבל אני כמו אימי שבגיל 96, האפור עדיין גובר על הלבן. לעיתים רחוקות אני עושה גוונים להבריח את הצהבהבות, ועכשיו אני שוקלת לחזור לפוני. אני חופפת בבית עם השמפו שימר והמרכך שימר של מיקי בוגנים לשיער בהיר, שהוא מעולה".

מני פדי

"לפעמים מקפידה מניקור ככה ככה, פדיקור תמיד. אין לי סבלנות לשבת במכונים, אני משייפת, משמנת, מסדרת, ואם צבע – אז רק ארגמן כהה של הביוקר ושמתאים לצבע העור שלי".

גבות

"מסדרת לבד עם מראה מגדילה, בדרך כלל כשאני ליד המחשב. אני חצי עיוורת אז לפעמים אני מנחשת ומפספסת. יש לי מסקרת גבות קטנטנה להעביר איתה וויש על הגבות, או שאני מתיזה ספרי שיער על מברשת קטנה יבשה ומנסה לסדר שיעמדו יפה".

כושר

"למה? למה לעורר ייסורי מצפון. אמן שאני אחזור לאיינגר יוגה אצל גבי ודורון ומיקי ורלוקה במתחם נוגה ביפו. אבל עם פקקי התנועה בשמונה בבוקר הדרך אליהם לוקחת יותר משעה. אז אני הולכת ברגל, משוטטת עם מצלמה ופודקאסטים, הולכת על ההליכון שבבית מול פרק בסדרת טלוויזיה, מרימה משקולות במטבח, מנסה ולא מצליחה לעשות יוגה ביוטיוב ויש לי ייסורי מצפון לרוב".

קונסילר טוש אקלה לתיקונים ולהארות, איב סן לורן, 244 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
קונסילר טוש אקלה לתיקונים ולהארות, איב סן לורן, 244 ש"ח ברשתות הפארם | צילום: יח"צ

תזונה

"כשאני חוטפת קריזה, אני מבשלת ממש ממש טוב. אם אני לבד אני מקפידה על מספיק חלבון, גם אם זה אומר חביתה משלוש ביצים וחלמון אחד. אני אוכלת אורז עגול מלא, עדשים, כוסמת, גריסים, פסטות, הרבה מאוד ירקות ופירות – בעיקר פירות הדר, תפוחים, תותים ואוכמניות. אני מכינה מים בטעמים עם תחליף סוכר ומעמידה בקבוק מים וכוס על השולחן כל בוקר כי זה מזכיר לי לשתות. לפעמים אני אוכלת מעט בשר אדום. אני אוכלת עוף ודגים, הרבה מרקים, סלטים ותבשילים. אני לוקחת ויטמין די סי קלציום, תוסף שנקרא LIONS MANE, לפעמים חוטפת תוסף ברזל של אלטמן ומגנזיום בסוכריות של מיי הארב. אני באותו משקל לאורך הרבה שנים, זה עוזר מאוד כשרוצים ללבוש ג'ינס בן עשרים שנה. ואם במקרה אני עולה קצת במשקל, אז אני חותכת מלחם ומוסיפה סלט אחד ביום. אני אוכלת קוביית שוקולד מריר של 90-100 אחוז וגלידה – כמה שתתנו לי, לצערי. כשמדובר בגלידה – אני נכנעת".

הטיפ שלי לחיים

"ממש בימים אלה שמעתי את העצה הכי טובה אבל קשה ליישום: הניחי את החרב שלך. איזו עצה חכמה להחליט לא לעמוד בכוננות כל הזמן, לא להילחם כל הזמן, אלא רק על הדברים החשובים באמת כמו למשל ניסיון ההפיכה המשטרית הזאת שאסור לנוח לרגע במלחמה מולה. אבל בחיים הפרטיים? הניחי את החרב שלך, זה מה שיש, אז אולי עדיף להתיידד עם מי שאת היום במקום להתגעגע למי שהיית או לפחד ממי שתהיי. הייתי צעירה, אהיה זקנה אבל אני כאן ועכשיו ובוחרת בדיוק בזה. והכי מהכול, אני בוחרת להישאר רעבה להרפתקאות, לדברים חדשים, לאנשים חדשים, להכול".