בפעם הראשונה: סטטיק ורונה לי שמעון נחשפים בתמונה זוגית

מרימים לנו את הלב לשמיים. סטטיק ורונה לי שמעון | צילום: Marvin photography, אינסטגרם ronalee_shimon@
מרימים לנו את הלב לשמיים. סטטיק ורונה לי שמעון | צילום: Marvin photography, אינסטגרם ronalee_shimon@

רונה לי שמעון מברכת את בן זוגה סטטיק לרגל צאת אלבומו החדש והמפוצץ. איך? בעזרת תמונה זוגית ראשונה בהיסטוריה וטקסט שהופך את הלב לשלולית

88 שיתופים | 132 צפיות

תגידו מזל טוב לסטטיק ותרימו לו לרגל צאת אלבומו החדש "להרים", אלבום הסולו השני שלו מאז שיצא לדרך עצמאית. האלבום מתפוצץ משיתופי פעולה לוהטים, עם שמות כמו אודיה, נס וסטילה, עדי ביטי, סטפן לגר ועדן חסון – אבל אין ספק שהשיתוף הכי לוהט הוא הסטורי ששיתפה בת זוגו רונה לי שמעון לכבוד המאורע.

>> סטטיק מתוודה: "הגעתי למשקל הכי גבוה שהייתי בו"

שמעון בירכה את בן זוגה, על רגע תמונה זוגית של השניים – שזה מאורע בפני עצמו משום שאף אחד מהם לא פרסם תמונה משותפת עד היום. בתמונה רואים את שמעון מהגב, מביטה אל סטטיק. "מסתכלת עליך מהצד", היא כותבת, "אני רואה אותך, את הדרך שלך, את הלב שלך".

"אין הרבה אנשים שמכירים אותך, פתוח, רגוע, יפה כל כך", היא כותבת, "את החלקים הכי יפים שלך, שמתגלים החוצה מתוך היצירתיות שלך שהיא מעיין שופע".

"לראות אותך בפעולה זה הדבר הכי מעורר שיש", ממשיכה שמעון, "בהצלחה אהוב שלי, עוד אחד לפנתיאון. אני אוהבת אותך ומאמינה בך תמיד".

רונה לי שמעון | צילום: אינסטגרם ronalee_shimon@
רונה לי שמעון | צילום: אינסטגרם ronalee_shimon@

הסטורי היפה הזה מגיע אחרי שבשבוע שעבר שיתפה שמעון סרטון זוגי חמוד לרגל צאת הסינגל החדש של סטטיק, "אש ומים". את הסרטון היא צילמה בדירתם המשותפת, ותיעדה כיצד היא מעירה את אהובה בבוקר (שישן לצד הפודל המתוק שלהם), עם ליטוף אוהב. אין ספק שמדובר באחד הזוגות האהובים עלינו בארץ, וכל שאכטה מהרומנטיקה שלהם עושה לנו חמים ונעים בלב. מזל טוב על האלבום החדש, אח שלנו!