הופתענו: האם עוד אחד מהזוגות המבטיחים של "חתונמי" נפרדו?

הזוג השביעי והאחרון. טל רואה ורון שוורץ | צילום: לירן לוינוביץ
הזוג השביעי והאחרון. טל רואה ורון שוורץ | צילום: לירן לוינוביץ

אחרי שהתבשרנו על פרידתם של חן דריקס ויוסי עזרא, יוצאי העונה האחרונה של "חתונמי", היום (שני) התבשרנו כי עוד זוג אהוב בתוכנית החליט לסיים את הקשר. האם הרמז לפרידה עוד היה שם קודם?

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני פחות מחודש סך הכל, התבשרנו כי אחד הזוגות האהובים והיציבים של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", חן דריקס ויוסי עזרא, הפרידו כוחות. היום (שני) התבשרנו כי זוג נוסף מהעונה האחרונה של התוכנית, טל רואה ורון שוורץ, החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם.

>> עינב ורז מ"חתונמי" במסר מרגש לחטופה ענבר הימן ובן זוגה

יש לציין שכבר במהלך שידורי התוכנית חשבנו שרון רואה בטל כמי שתביא לו ילדים ופחות כמי שהוא ממש רוצה לנהל איתה, טל, זוגיות אמיתית וכנה, ובנוסף לכך קושי גדול שהיה לשניים במהלך העונה בנוסף, היה המרחק הגאוגרפי. שוורץ גר באשקלון ורצה שרואה תעביר את חייה לשם, והיא, רצתה להמשיך את חייה במרכז. בסוף אגב, היא אכן חייתה שם תקופה, ולצערנו, הזוגיות לא צלחה.

אתמול (ראשון) רואה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא פותחת קליניקה חדשה לציפורניים ברמת השרון, כך שאיך נאמר זאת בעדינות? יכולנו להבין בעצמנו אמש שמשהו אינו כשורה.

פה חשדנו | צילום: צילום מסך מאינסטגרם talroeh@
פה חשדנו | צילום: צילום מסך מאינסטגרם talroeh@

בראיון משותף שערכנו עם כוכבות העונה האחרונה של "חתונמי", כשרואה נשאלה על ההחלטה להעביר את חייה לדרום לטובת רון במהלך התוכנית, סיפרה כי היא שלמה עם ההחלטה, ועשתה זאת למען הקשר: "עשיתי את הצעד הזה כי רציתי לתת צ'אנס אמיתי לזוגיות. דיברתי עם האחים שלי לפני שלקחתי החלטה, והם נתנו לי גיבוי ותמיכה מלאה", אמרה.

אנחנו בינתיים נמשיך לקוות שתומר ויואנה ועינב ורז המתוקים, מי שכן נשארו ביחד מאז סיום העונה הקודמת של התוכנית (שהוגדרה כמוצלחת ביותר מבחינת זוגות שנשארו ביחד, נזכיר), אכן ימשיכו לעשות לנו טוב על הלב, יישארו ביחד ויפרחו. רק לפני כמה שבועות עינב כפיר ורז איתן יצאו במסר מיוחד לענבר היימן שנחטפה לעזה, וריגשו אותנו מאוד.

פרסם לראשונה על פרידתם של רואה ושוורץ: ערן סויסה, "ישראל היום".