לזה לא ציפינו: קריס ג'נר תשיק מותג טיפוח

קים קרדשיאן וקריס ג'נר | צילום: גטי
קים קרדשיאן וקריס ג'נר | צילום: גטי

אחרי שעזרה לבנותיה קים וקיילי לבנות מותגי ביוטי שמגלגלים מיליוני דולרים, קריס ג'נר צפויה להשיק מותג ביוטי משלה - כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה, מה שנכון, אבל במקרה של משפחת קרדישאן צריך להגיד: מאחורי כל בת מוצלחת עומדת אימא דוחפת. אז אחרי שבנתה קריס ג'נר יחד עם בנותיה קים קרדשיאן וקיילי ג'נר מותגי ביוטי חזקים המגלגלים מיליוני דולרים, עכשיו הגיעה תורה לצעוד לפרונט ועל פי דיווחים ברשת היא צפויה להשיק מותג טיפוח משלה.

ג'נר עדיין לא הכריזה על הבשורה בעצמה, אך ברשת מדווחים כי ב-10.2 השנה ג'נר הגישה בקשה לרשום כסימן מסחרי במשרד הפטנטים האמריקאי את השמות "קריס ג'נר ביוטי", "קריס ג'נר סקין קאר", ו"קריס ג'נר סקין". את הבקשה הגישה תחת קטגוריית ביוטי הכוללת מוצרי שיער, איפור וטיפוח העור. המהלך יכניס ככל הנראה עוד מיליוני דולרים למשפחה, אך יחד עם זאת מותג הטיפוח שלה יתחרה באימפריות הביוטי של בנותיה, מה שיכול להוות בעיה מסוימת. אך אם היא תמתג אותו כמותג לנשים בגילה ולא תייעד אותו לנשים צעירות בגילאי הנעורים ועד 40, זה יהיה המהלך הנכון שלא ייפגע יותר מדי בקהל הלקוחות של בנותיה. כאמור, ג'נר עדיין לא חשפה את המהלך ולא חשפה פרטים ראשונים על אודות המותג, אך בריאיון למגזין האופנה והטיפוח הנחשב WWD שהתקיים באוקטובר האחרון, סיפרה כי היא תמיד חלמה על מותג ביוטי משלה ואת החלום היא לא מגשימה עקב אילוצי לוח זמנים. אנחנו תמיד בעד הגשמה עצמית ואחרי שבנתה לבנותיה אימפריות לגמרי הגיעה הזמן שלה – גו קריס!

קריס ג'נר | צילום: GettyImages/Kevin Winter
קריס ג'נר | צילום: GettyImages/Kevin Winter

>>> האם קים וקניה באמת מתגרשים או שזה רק ספין?