קנדל ג'נר: "אני ממש חולת שליטה, יש לי ocd"

קנדל ג'נר בקמפיין של לונגשאמפ | צילום יח"צ חו"ל
קנדל ג'נר בקמפיין של לונגשאמפ | צילום יח"צ חו"ל

מה היא לא תנעל לעולם, מה פשר הקשר המיוחד שלה עם סוסים, האם היא במערכת יחסים ומי הסטייל אייקון שלה? קנדל ג'נר, קרדשיאנית ופרזנטורית המותג לונגשאמפ, בראיון בלעדי

88 שיתופים | 132 צפיות

דרך לא ממש ארוכה עשתה קנדל ג׳נר (24) מאז נכנסה לעולם האופנה והתחילה לדגמן בגיל 14, ועד לרגע שבו שווייה הכלכלי מוערך בכ־40 מיליון דולר והיא נחשבת לאחת מהדוגמניות הרווחיות בעולם, על המסלול ומול המצלמה. עבודות הדוגמנות שקיבלה במהלך עשר השנים האחרונות מוכיחות מעל לכל ספק את הלגיטימציה שקיבלה תוכנית הריאליטי "הקרדישאנ'ס" ממותגי־העל ומגזיני האופנה, והותירה את המצקצקים מאחור, גם אחרי שהעונה ה־17 של הריאליטי הסתיימה בערוץ E.

>> קים קרדשיאן מסכמת עשור

ברזומה האופנתי שלה תמצאו קמפיינים לדונה קארן, טומי הילפיגר, דיאן פון פירסטנברג, פוצ'י, בוטגה ונטה, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, אוסקר דה לה רנטה, שערים והפקות אופנה בהשתתפותה וקולקציית בגדים שעיצבה עם אחותה קיילי ב־2013 למותג PacSun, וזוהי רק רשימה חלקית. "אני חושבת שתמיד די התעניינתי באופנה", עונה ג׳נר לשאלה מתי כל זה קרה, בריאיון מיוחד כשגרירת המותג הצרפתי לונגשאמפ, "אימא שלי, סבתא שלי והאחיות שלי היו בתוך זה בערך מהיום שבו נולדתי כך שזה לא ממש מפתיע. הייתה נקודה בחיי שבה כל מה שעניין אותי היו הסוסים שלי. אני עדיין אוהבת סוסים, למעשה יש לי שניים כרגע, אבל באופן כללי תמיד אהבתי אופנה".

קנדל ג'נר עם תיק של לונגשאמפ | צילום יח"צ חו"ל
קנדל ג'נר עם תיק של לונגשאמפ | צילום יח"צ חו"ל

>> הפקת אופנה מרהיבה של ריף נאמן (עם סוסים)

האהבה לסוסים עדיין ממלאת תפקיד רחב בלב של ג'נר, ושני הסוסים שלה נמצאים בחווה ליד קליפורניה, שם היא מתאמנת ברכיבה מאז גיל 13 ושם היא גם מבלה עם שתי חברותיה הטובות, האחיות חדיד, בימי רכיבה משותפים. בראיון ל"ווג" לפני כשנתיים סיפרה ג׳נר כי קיבלה החלטה מודעת להקדיש קצת יותר זמן לשעות הפנאי שלה ולרכיבה על סוסים, ולהיות יותר סלקטיבית בעבודות שהיא מחליטה לקבל ולא לעשות באופן עיוור כל מה שהסוכנים שלה אומרים לה לעשות. כך שהיה לה טבעי להשתתף בשתי מודעות קמפיין הכוללות סוסים ללונגשאמפ (רוכב על סוס הוא לוגו המותג הצרפתי). "תמיד רציתי להצטלם עם סוסים ועם חיות באופן כללי כך שזו הייתה חוויה מדהימה. באחד מסרטוני הקמפיין נראית ג׳נר כשהיא רצה אחרי סוס יפהפה ברחובות פריז, "זה היה קצת סוריאליסטי לרוץ ברחובות פריז עם סוס", היא מספרת, ״למעשה היו שני סוסים על הסט, אבל רק אחד הצטלם. הסוס השני הוא החבר הכי טוב של הסוס שהצטלם והביאו אותו רק כדי לשכנע את הכוכב להגיע לאן שהם רצו".

קנדל ג'נר ללונשאמפ | צילום יח"צ חו"ל
קנדל ג'נר ללונשאמפ | צילום יח"צ חו"ל

עם 122 מיליון עוקבים באינסטגרם ועם העובדה שנבחרה השנה לאדם השלישי הכי משפיע ברשת, אחרי רונאלדו ומסי, אין ספק שמלבד היותה דוגמנית, ג׳נר היא לחלוטין סטייל אייקון.

>> סטורמי ג'נר חוגגת יומולדת שנתיים

 יש מישהו שהוא הסטייל אייקון שלך בעבר או בהווה?
"אני מאוד אוהבת את הנסיכה דיאנה ואת ג׳יין בירקין. אני מתה על הסטייל הנונשלאנטי הקולי וחסר המאמץ שלהן, במיוחד זה של הנסיכה דיאנה. אפשר היה לראות אותה סתם מסתובבת או יוצאת לריצה או משהו, ועדיין מלאה בשיק. גם ג׳ין בירקין כזו. נראה כאילו הן מתעוררות בבוקר עם לוק קול חסר מאמץ".

מה הפריט האהוב עלייך במלתחה שלך?
"יש לי ארון ארכיוני, כך שיש בו מלא דברים שאני אוהבת, אאוטיפיטים שלבשתי לארועים או מקומות מיוחדים. חוץ מזה, אני יודעת שזה נורא פשוט, אבל כל בחורה צריכה בארון זוג ג׳ינס מעולה, שמתאים לכל מקום ואירוע. כך שאני חושבת שזוג טוב של ג׳ינס הוא כנראה הפריט האהוב עליי".

 >> כך תמצאי את הג'ינס המושלם שלך

מה לא תלבשי לעולם?
"אני חושבת שלעולם לא יתפסו אותי שוב עם סניקרס על עקבים. הייתה נקודה בזמן שבה נעלתי אותן. אין לי מושג למה!".

לונגשאמפ, וקלקציית חורף 2019-20920, 2,694 ש"ח | צילום יח"צ חו"ל
לונגשאמפ, וקלקציית חורף 2019-20920, 2,694 ש"ח | צילום יח"צ חו"ל

מה המוצר הכי חיוני בתיק האיפור שלך?
"יש כמה דברים. קצת קונסילר ואז כנראה ברונזר והיילייטר, כדי לתת לעור מראה קורן".

View this post on Instagram

remember this?

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בניגוד גמור לשאר בני משפחתה המפורסמת, ג׳נר עצמה דווקא שומרת בקנאות על חייה הפרטיים, כך שקשה לדעת עם מי בדיוק היא יוצאת ומתי ולפעמים נראה שהשמועות עיקשות יותר מהמציאות עצמה. הרבה קולות שנשמעים לא פעם טוענים שהיא לסבית, בעיקר משום שיש בה משהו קצת טומבוי, אבל היא מכחישה את הרעיון נמרצות ובכל הזדמנות, ולא בגלל שיש לה משהו נגד גייז, היא פשוט טוענת שהיא לא כזו ושאין בה אפילו עצם אחת בגוף שהיא ביסקסואלית או לסבית. במרכז מדורי הרכילות מככב כרגע כחבר שלה הדוגמן הפלשתיני Fai Khadra (בן ה-28). השניים נראו מבלים יחד בלא מעט הזדמנויות בחודשים האחרונים ולפני כשלושה חודשים העלתה ג׳נר תמונה שלהם באינסטגרם עם הכיתוב המבלבל we don’t date he’s just my date. בכל מקרה נראה שחתונה וילדים לא עומדים כרגע על הפרק, ולמרות שבריאיון ל"ווג" היא אמרה שהיא בהחלט רוצה ילדים, זה יקרה מבחינה אולי בסביבות גיל 28־29, כשתרצה להתמסד.

 תארי יום מושלם בחייך
"אני בלוס אנג׳לס ומזג האוויר מושלם. אני יוצאת לבלות עם חברות ואולי לנסיעה. סתם שוטטות נשמעת לי כיף".

View this post on Instagram

friendssss

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

איך תתארי את עצמך בשלוש מילים?
"שאפתנית, מטופשת, מלאת תודה".

 מה החוזקות שלך ובמה את גרועה ממש?
"אני חושבת שנאמנות היא אחת התכונות הבולטות שלי. החולשה העיקרית היא שאני חולת שליטה ואני די שונאת את זה לפעמים. יש לי ממש OCD, ואני חייבת שדברים יקרו בצורה מסויימת, כי אחרת המוח שלי לא ישחרר".

 ב־20 שנות חייך השגת יותר ממה שרוב האנשים חווים במהלך חיים שלמים. איפה את רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
״אני רק רוצה לראות את עצמי במקום טוב, מנטלית ופיזית, ופשוט להיות מאושרת. זה כל מה שרק אפשר לבקש".

>> מה הקשר בין קנדל ג'נר והשואה? תתפלאו