"זה בסדר לבחור בעצמך": קים קרדשיאן כנה מאי פעם

קים קרדשיאן על שער "ווג" מרץ 2022 | צילום מסך
קים קרדשיאן על שער "ווג" מרץ 2022 | צילום מסך

מה היא למדה על עצמה בתקופה האחרונה, מה התוכניות שלה לעתיד ומה יהיה עם הילדים? קים קרדשיאן מצטלמת לשער מגזין "ווג" ומדברת על החיים שאחרי קניה ווסט

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו עוקבות אחריה ורואות איך היא מעלה הילוך מאז הפרידה מקניה ווסט, קיבלנו לאחרונה גם הצצה לשגרת האימונים האינטנסיבית שלה, ועכשיו אנחנו מסדירות נשימה למראה השער המרהיב של קים קרדשיאן ב"ווג".

>> אגם בוחבוט: "המזל שלי הוא שההורים שלי הגנו עליי כל הזמן"

הכתבת ג'ן וואנג פגשה את המגה סלב/מלכת הריאליטי/מעצבת האופנה/אשת העסקים, תלוי איזה טייטל אתן מעדיפות, וציינה שהבית בו התגוררה עד לא מזמן עם ווסט כבר "מרגיש מאוד קים". אנחנו שמחות בשבילה על כך שהצליחה להתקדם הלאה ולטשטש את השאריות של האקס, בייחוד אחרי שווסט התארח בסוף השבוע האחרון בפודקאסט "Drink Champs", וטען מצדו שהם עדיין לא התגרשו וכי הוא מעולם לא ראה את מסמכי הגירושים המדוברים. ווסט גם הוסיף ואמר שהוא עדיין מקווה שהם יחזרו להיות ביחד. 

עדיין מקווה שיחזרו להיות יחד. קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images
עדיין מקווה שיחזרו להיות יחד. קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images

לא ברור איך ווסט מקווה לסוף כזה של דיסני שבו הם יחזרו להיות משפחה חמימה ואוהבת. גם אם הוא מחק את הראיות, זה לא אומר שהכוכבת (או אנחנו) תשכח לו את מטח ההאשמות שהטיח בה באינסטגרם ואת שרשרת הפוסטים מלאי הגידופים. ווסט האשים אותה בין היתר בכך שהיא מנסה להרחיק אותו מילדיהם, וטען שהיא חושבת שהוא מתכנן להרוג אותה.

"במשך כל כך הרבה זמן, עשיתי מה שגרם לאנשים אחרים להיות מאושרים", אומרת קרדשיאן בריאיון ל"ווג", "בשנתיים האחרונות החלטתי שאני הולכת לשמח את עצמי, וזה מרגיש ממש טוב. גם אם זה יצר שינויים וגרם לגירושין שלי, אני חושבת שזה חשוב להיות כנה עם עצמך לגבי מה באמת עושה אותך מאושרת. בחרתי בעצמי. אני חושבת שזה בסדר לבחור בעצמך". אנחנו לגמרי מתחברות לתחושות שלך קימי, יו גו גירל.

 

לא סתם אומרים ש-40 זה ה-30 החדש, או כמו שקרדשיאן מפרטת: "שנות ה-40 שלי מיועדות לי. אני הולכת לאכול טוב, אני הולכת להתאמן, אני הולכת ליהנות יותר, ולבלות יותר זמן עם הילדים שלי ועם האנשים שעושים אותי מאושרת. אני הולך להניח את הטלפון שלי בצד, ולהוריד עוקב אם אני לא רוצה לראות משהו באינסטגרם". האם זה רמז לכך שהיא מבינה שהגיע הזמן שהיא תצטרף לשאר המשפחה ותוריד כבר גם היא עוקב לווסט?

ואולי הגישה הבוגרת שלה תגרום לילדים המשותפים שלהם לסבול כמה שפחות, בהתחשב בכך שווסט הוא עדיין אביהם: "את יכולה להיות כל כך פגועה או כועסת על האקס שלך, אבל אני חושבת שמול הילדים, זה תמיד צריך להיות 'אבא שלך הכי טוב'. צריך לעודד את ההורה השותף שלך, לא משנה מה את באופן אישי עוברת".

קים קרדשיאן לווג | צילום מסך מאינסטגרם
קים קרדשיאן לווג | צילום מסך מאינסטגרם

בהמשך הריאיון, במעבר חד, זורקת המראיינת לקרדשיאן נתון, לפיו 30 אחוז מהנשים שהלכו למנתח פלסטי בבוורלי הילס, ביקשו להיראות כמוה. "וואו", אומרת קרדשיאן בפליאה, "מעולם לא שמעתי את זה".

על כוחן של הרשתות החברתיות היא אומרת: "בהחלט יש השפעה, חיובית ושלילית, על איך קבוצה שלמה של אנשים רואה את עצמה בגלל המדיה החברתית. אני יכולה לראות את זה, אני לא חסומה בפני הרעיון שזה קיים". 

קרדשיאן מתייחסת בריאיון גם לקפיצה הגדולה שלה בתעשיית האופנה, ומשתפת: "אחרי שנים שהרגשתי כמו אאוטסיידרית בתחום, ואחרי התנסויות עם מעצבים שונים, עכשיו אני מרגישה שזו קים שלובשת את הבגדים ולא להיפך".

ובחזרה לאקס – קרדשיאן לא לוקחת לו את כל הקרדיט, ומדברת בכנות על החשש להמשיך הלאה בלעדיו: "אני תמיד חושבת מה יהיה הלאה, כי תמיד היה לי את קניה שידע בדיוק מה יהיה הדבר הבא באופנה עבורי. יש משהו מפחיד בלהיות בחוץ לבד, אבל גם משהו כל כך משחרר – מי יודע? יכול להיות שפשוט אהיה בסקימס (המותג של קרדשיאן), וארגיש כל כך בנוח בקז'ואל, ולא אהיה עם איפור, ואולי זה מה שמתחשק לי לייצג לעולם. אולי זה פשוט לא כזה רציני".

>> ההיריונית הלוהטת בעולם: ריהאנה חושפת בטן בחולצה 'עירומה'