סלבס

המעריצים בהלם: זה מה שקים קרדשיאן גנבה מביונסה

ביונסה וקים קרדשיאן | צילום: Michael Loccisano ו Gareth Cattermole/Getty Images
ביונסה וקים קרדשיאן | צילום: Michael Loccisano ו Gareth Cattermole/Getty Images

קים קרדשיאן מציגה פנים חדשות לגמרי, הגולשים טוענים שהיא נראית עכשיו בדיוק כמו ביונסה, האמנם?

88 שיתופים | 132 צפיות

כשאת קים קרדשיאן כל דבר שתעשי תמיד יגרור אחריו אינספור תגובות טובות וגם רעות. אז מה קרה הפעם לאישה המפורסמת בעולם? המעריצים טוענים שהיא גנבה לביונסה את הפנים.

לפני שבוע בדיוק העלתה קרדשיאן כמה תמונות לאינסטגרם המקדמות את קולקציית האיפור החדשה שלה בהשראת שנות ה-90. במקום להתלהב ממחוך החגורות האייקוני של ורסצ'ה, התעצבנו הגולשים על הריטוש המוגזם בפניה. "מי זאת האישה הזאת, זאת לא קים", היתה הרוח שעלתה מהתגובות. והאמת אי אפשר שלא להסכים.

>> טיפול הפנים שכבש את ביונסה וקים קרדשיאן

שבוע עבר מאז פורסמו התמונות שהסעירו את הגולשים, ופניה של קים עדיין לא חזרו להיות כפי שאנחנו מכירות, מהגלגול הנוכחי לפחות. תמונה כביכול טבעית יותר שהעלתה מטיול משפחתי ביפן גרמה לגולשים להבין שכנראה מדובר בלוק חדש שקרדשיאן בנתה לעצמה. "היא נראית כמו אישה אחרת לגמרי", "אין אף זכר לקים", "קים נראית פחות ופחות כמו בן אדם", היו רק חלק מהתגובות.

View this post on Instagram

????????

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

של מי הפרצוף הזה?

ואיך קווין בי קשורה לכל זה? ציוץ הומוריסטי שפורסם בטוויטר מתאר שיחה דמיונית בין קים למנתח הפלסטי שלה ששואל אותה מה היא רוצה לעשות הפעם, ותשובתה היא "אני רוצה את הפרצוף של ביונסה". רוב הגולשים לקחו את הציוץ בהומור מוחלט אבל כמה מהתגובות אכן האשימו את קים בגניבת פרצופה של ביונסה.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שקים התמימה מואשמת בהעתקת סטייל, בשנת 2015 היא צעדה על השטיח האדום של אירוע המט גאלה הנוצץ עם שמלה דומה לזו שלבשה שר בשנת 1974. קים הבהירה מההתחלה שמדובר במחווה, אבל זה לא מנע מהגולשים להאשים אותה בהעתקה.

אז האם קים באמת מנסה לגנוב את הלוק של ביונסה? אולי, אבל בואו לא נשכח שאת רוב הטרנדים ההזויים בחיינו הביאה לעולם קים. היוטיוב מלא במדרכי איפור המסבירים איך להתאפר בדיוק כמוה וחלק ניכר מנשות כדור הארץ משתמשות בכל האמצעים כדי להידמות לה. יכול להיות שקים שינתה את פניה מעבר לכמויות איפור בלתי נגמרות, אבל את ביונסה תשאירו מחוץ לזה.

View this post on Instagram

???? by North West

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on