קים קרדשיאן חושפת: "קניה חלה בקורונה, זה היה מפחיד"

קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images
קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images

קים קרדשיאן מתראיינת למגזין "גרציה", חושפת את ההתמודדות של בעלה קניה עם הקורונה ומספרת למה החליטו להפסיק את צילומי "משפחת קרדשיאן"

88 שיתופים | 132 צפיות

כוכבת הטראש הגדולה בעולם, קים קרדשיאן, לא מפסיקה לייצר כותרות, וכמעט ולא עובר שבוע בלי שאנחנו שומעות סיפור חדש מגזרתה שמסעיר את הגולשים. כעת בריאיון למגזין האופנה הנחשב "GRAZIA" היא חושפת כי בעלה קניה ווסט חלה בקורונה ומדברת על גיל 40 אותו תחגוג בסוף החודש.

זה היה באמצע מרץ, בתחילת התפרצות המגיפה בארצות הברית, "בתקופה שטום הנקס וריטה ווילסון הודיעו שיש להם קורונה, גם לקניה היה. זה היה בהתחלה, כשאף אחד עוד לא ידע מה זה. זה היה כל כך מפחיד ולא ידוע, הייתי לבד עם ארבעת הילדים שלי ואף אחד לא היה כדי לעזור", היא משחזרת בריאיון. "הייתי צריכה להחליף לו את הסדינים ולעזור לו, להוציא אותו מהמיטה כשהוא לא הרגיש טוב. זה היה אתגר כי זה היה כל כך לא ידוע. החלפתי סדינים בכפפות ומגן פנים, זאת הייתה באמת תקופה מפחידה". בהמשך היא מוסיפה "אולי כדור הארץ היה זקוק להפסקה, אולי זה אישזהו איפוס, אני מנסה להסתכל על זה ככה". כזכור, במאי האחרון ידע הזוג משבר ביחסים, שהתחיל בסדרת ציוצים משונים של קניה ונגמר בבכי במכונית. באותם ימים חשפה קים בסטורי כי קניה סובל מהפרעה דו קוטבית. מאז כנראה השניים השלימו והיא אינה מתייחסת בריאיון למשבר ההוא.

View this post on Instagram

????

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

במקביל למשבר הקורונה התחילו בארה"ב הפגנות ענק בעקבות השוטר שרצח את ג'ורג' פלויד, אזרח ממוצא אפרו אמריקאי. סלבס רבים התגייסו להעביר מסרים נגד הגזענות שיש בארה"ב, והיא סיפרה בריאיון כי הם רואים חדשות בבית והיא נתנה לילדים להוביל את השיח בנושא: "אני מאוד פתוחה איתם. לא נותנת להם את כל המידע כדי שלא יפתחו חרדה, אבל הם מבינים שמשהו קורה. צריך לשמור עליהם ולא לתת להם לפחד, כהורה המטרה העיקרית שלך היא היא לוודא שילדיך ירגישו בטוחים".

View this post on Instagram

How did I get so lucky?!?!?!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

עוד בריאיון התייחסה להודעה הדרמטית שהוציאה המשפחה לא מזמן על כך שהסדרה המצליחה "משפחת קרדשיאן" לא תצלם עוד עונות מעבר למה שצולם. הסדרה משודרת כבר מעל עשור והפכה את הקרדשיאנס למשפחה המפורסמת בעולם. "היום שבו הודענו את זה היה היום הכי אמוציונלי בעולם", היא מספרת. "הדמעות. בכיתי כמעט כל אותו סוף שבוע, זאת הייתה החלטה מאוד אמוציונלית. קלואי הזכירה לכולנו שאנחנו לא מתים וכולנו עדיין כאן". במהשך הריאיון היא מראה למראיינת כרטיס ברכה שקיבלה מאחד התאורנים בסדרה שכתב לה "תודה על הכל" וכי בזכותה הצליח לקנות בית.

"אז למה עכשיו?", שואלת אותה המראיינת, "לפעמים אנחנו פשוט צריכים הפסקה, זה ממש פשוט. לא הייתה לנו הפסקה כבר ארבע עשרה שנה. אנחנו גדלים ויש לנו עכשיו ילדים שצריכים אותנו. קורה איתם כל כך הרבה ואנחנו צריכים הפסקה".

העונה החדשה והאחרונה צפויה לצאת בתחילת 2021 והיא תתעד את עלילות הקרדשיאנס בתקופת הקורונה. קרדשיאן מספרת שבאותה תקופה התמודדה עם קניה שחלה וההנקה של סאלם והייתה צריכה לטפל גם בעוד שלושה ילדים. "זה הולך להיות מעניין, איך התמודדנו עם המגפה, איך ניסינו לשמור על השגרה של הילדים. בהתחלה כל כך פחדנו שתיעדנו את הכל בסמרטפונים שלנו בלי צוות", חושפת קרדשיאן.

בסוף החודש תחגוג קים 40. האישה, כזכור, הפכה את הניתוחים הפלסטיים והבוטוקס למיינסטרים, כל תמונה שלה מפוצצת פוטושופ ואיפור ונראה כאילו היא הסרבנית הכי גדולה של ההתבגרות הטבעית. "אני לא מוטרדת מההתבגרות", היא מצהירה, "כמובן שאני עושה מה שאני יכולה כדי להרגיש צעירה. במובן אחר אני שמחה מכל שנה בה הילדים שלי זוכים בי, אני חושבת שאני רואה את זה ככה כי איבדתי את אבא שלי בגיל צעיר". היא גם לא מתעצבנת על מסיבת יום הולדת ה-40 אותה תכננה ונאלצה לבטל בגלל הקורונה, "היו לי תוכניות נהדרות", זה היה תחת הנושא WILD, טרי מוגלר הכין לי אאוטפיט בסגנון של בוקרת", היא מספרת.