משחק של דמעות: מה קורה בין קים לקניה?

קים וקניה | צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images
קים וקניה | צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images

אחרי סדרת ציוצים הזויה בהחלט שכוללת התנצלות פומבית, קים וקניה נפגשים לראשונה במפגש שכולל לא מעט דמעות, אז מה לעזאזל קורה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

צרות בגן עדן? בשבועיים האחרונים הראפר קניה ווסט לא מפסיק לייצר כותרות ואלוהים יודע מה עובר לו בראש. ההתפתחות האחרונה: ריב מצולם באוטו שגרם לקימי, אהובתינו, לבכות! כאילו לא מספיק קשה פה.
למי שלא עקב אחרי האירועיםהחשובים באמת של השבועיים האחרונים, להלן תקציר הפרקים הקודמים: הכול התחיל כשקניה הודיע כי ירוץ לנשיאות. בעצרת שערך הוא סיפר איך הוא וקים כמעט עשו הפלה: "כמעט הרגתי את הבת שלי", הוא מירר בבכי. לא מעט ציוצים משועשעים נרשמו בטוויטר, כי ידוע שקנייה סובל מהפרעות כאלה ואחרות, אבל להמשך הסיפור אף אחד לא ציפה.

>> מה עובר על קניה ווסט?

ווסט צייץ כמה ציוצים מוזרים ושנויים במחלוקת נגד אשתו ואימה, קריס. הוא האשים אותן בכך שהן מנסות לכלוא אותו ולתת לו טיפולים רפואיים שהוא לא זקוק להם. בנוסף צייץ תמונה שלו עם ילדיו וכתב "הילדים של ווסט לא יעשו פלייבוי לעולם", עקיצה חדה ודוחה כלפי קים.

קרדשיאן הגיבה גם היא וביקשה שיתייחסו לבעלה בצורה סלחנית, ישפטו אותו במידת הרחמים וייתנו להם פרטיות לסדר את העניינים. היא חשפה גם כי קניה סובל מהפרעה דו קוטבית והוסיפה: "אם מישהו מכם או מהיקרים לכם חווה את זה, הוא יודע כמה קשה להבין את זה. מעולם לא דיברתי על כך בפומבי כי רציתי להגן על ילדיי ועל בריאותו של קניה, אבל היום אני מרגישה צורך לנקוט עמדה כדי לשחרר את הסטיגמה שדבקה במחלה הזו".

View this post on Instagram

Kim Kardashian West speaks.

A post shared by Kim Kardashian Updates (@kimkardashiansnap) on

ביום שישי אמור היה לצאת לווסט אלבום חדש שמוקדש לאימו, לכן רבים חשבו כי כל העניין הוא הצגה שמטרתה לקדם את האלבום, כמו שקורה היום לא מעט בעולם הבידור המקומי והעולמי (ע"ע דניאל גרינברג ואייל גולן שרבו בדיוק כשהיא השיקה מותג תכשיטים, או ניב סולטן ומאור שוויצר שנפרדו וחזרו בדיוק ביום בו עלתה הסדרה "טהרן"). ההצהרה של קים גם הגבירה את החשדות לכך שמדובר ביחסי ציבור בלבד, אבל במקרה הזה, נכון לעכשיו, ההשערות האלה אינן נכונות, וכנראה שבאמת קורה שם משהו.

שמועות על גירושים התחילו גם הן לצוץ ברשת, יציאת האלבום נדחה כרגע ועדיין יש קולות ברשת שאומרים שזה עניין שתוכנן בקפידה על ידי היח"צנים שלו.

אחר כך העלה ווסט ציוץ בו הוא מתנצל: "אני רוצה להתנצל בפני אשתי קים שפרסמתי עניינים פרטיים ולא הגנתי עליה כמו שהיא עשתה. קים אני רוצה להגיד שאני יודע שפגעתי בך, בבקשה תסלחי לי, תודה שתמיד היית שם בשבילי", הוא כתב.

והלילה הגיע האיחוד, אחרי ששהו בנפרד קים הגיעה לחווה של קניה בוויומינג, שם התגורר בתקופה האחרונה. השניים תועדו על ידי צלמים רבים במכונית. על פי הדיווחים של אתר הרכילות TMZ, קים ניסתה לשכנע את קניה לקבל טיפול רפואי, הוויכוח נראה סוער והסלים מאוד מהר לדמעות.

View this post on Instagram

Kanye and Kim ain’t doing too good right now ????

A post shared by hacked at 60k (@misfashionedarchives) on

קימי וקניה יקרים, אנו פונות אליכם בקריאה נרגשת: אנא ספקו לנו סוף טוב. בין הקורונה למיתון המסתמן אנחנו לא יכולות להכיל עוד דמעות.