"את ציונית, אה?": קים קרדשיאן תחת מתקפה פרו-פלסטינית

קים קרדשיאן | צילום: Shutterstock
קים קרדשיאן | צילום: Shutterstock

היום (25.12) חוגגים את חג המולד ברחבי העולם. במסגרת החגיגות שיתפה קים קרדשיאן את זיליוני העוקבים שלה במתנות שעטפה למשפחתה, ועוררה את זעמם של העוקבים מעזה. מה קרה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

סוף דצמבר הגיע, המונים חוגגים את חג המולד ברחבי העולם, ביניהם גם קים קרדשיאן, שיש לנו תחושה שאת החג הנוכחי – היא לא תשכח.

>> מלכה: קים קרדשיאן משתפת שיר מלחמה ישראלי נוסף

האחות לבית קרדשיאן בסך הכל רצתה להראות לעוקבות ולעוקבים שלה כיצד היא ואחיותיה עוטפות את מתנות החג. למרות הכוונות הטובות, מתברר שלעוקבות והעוקבים הפלסטינים הייתה המון ביקורת: הם טענו שהעטיפה הלבנה של המתנות מדמה את העטיפה שבה עוטפים גופות.

"עטיפת מתנות במשפחה שלנו זו תמיד מסורת כיפית, לראות מה כל בן משפחה עשה", שיתפה קרדשיאן בפוסט שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "אני השתמשתי בבד של חולצות ג'רזי מהמותג שלי, סקימס", סיפרה לעוקבים, שלא ממש אהבו את התוצאה בלשון המעטה.

>> זארה עצבנה את לקוחותיה התומכים בעזה, וכעת מתנצלת

"את ועזה משתמשות באותו נייר עטיפה, קטע", כתבה גולשת אחת. "משתפת פעולה עם זארה בחג המולד הזה או מה?", כתב אחר, שכאמור, גם רשת האופנה הפופולרית חטפה מהפלסטינים. "זה נראה כמו הקברים שנחפרים בעזה כרגע", הגיבה אחרת. "מזכירה לך שברגעים אלה אנשים קוברים את האהובים שלהם בגלל רצח עם", "זה גורם לי להרגיש רע קים, סליחה", הגיבו אחרים. נוספים אף כתבו לה כי היא בוחרת בצד הישראלי, עם תגובות כמו "את ציונית, אה?", ושהיא "חולה בראש" ו"הזויה".

מתוך הפוסט של קים קרדשיאן | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@
מתוך הפוסט של קים קרדשיאן | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kimkardashian@

קרדשיאן היא כאמור לא הראשונה שמסתבכת החודש עם הפלסטינים בעניין כזה. לפני שבועיים, רשת זארה שיתפה את לקוחותיה בקמפיין החדש שלה, שצולם לפני המלחמה. בקמפיין אפשר לראות דוגמנית לבושה בבגדי קולקציית החורף של זארה, הנושאת מה שעלול להיראות כמו גופה עטופה בניילון לבן, כאשר הרקע שמאחוריה נראה הרוס. הגולשים והגולשות העזתיים והפרו-פלסטינים לא כל כך אהבו את הצילום הזה, בלשון המעטה, ובתגובה דרשו להסירו וקראו להחרים את הרשת. כעת, כאמור, ישנן קריאות להחרים את קרדשיאן בהתאם.

>> התשובה שלה לזארה? קיילי ג'נר מרגשת את העוקבות בישראל

האם כך יקרה וקימי תוחרם על ידי הפלסטינים? ימים יגידו, ובינתיים, אנחנו נאחל למי שחוגגות חג מולד – חג שמח, ובגזרה שלנו, שכל החטופים והחטופות יחזרו הביתה במהרה.