קים קרדשיאן שוב מסתבכת: "אל תעמידי פנים שאת טובה"

קים קרדשיאן | צילום: Frazer Harrison/Getty Images
קים קרדשיאן | צילום: Frazer Harrison/Getty Images

למרות שאמרה שתתרום 20 אחוז מהרווחים של סקימס למשבר הקורונה, הגולשים תוקפים את קים קרדשיאן שהיא לא עושה מספיק

88 שיתופים | 132 צפיות

גם בימים אלו, כשמשבר הקורונה והסגר מעסיק את רוב האנשים בעולם, שמה של קים קרדשיאן לא מפסיק להציף את הכותרות. לפני שבוע היה זה הסכסוך המיתולוגי עם טיילור סוויפט שהסעיר את הגולשים והפעם זו תמונה שהעלתה קים בה כתבה ש"ברגע שאפשר יהיה לקיים שוב אינטראקציה אנושית" היא תרצה לצבוע את השיער לבלונד. "את אנוכית", "לא איכפת לך מאנשים שמתים?", הגיבו הגולשים והאשימו אותה שאינה תורמת למאבק העולמי במשבר.

 

אחותה, קיילי ג'נר, תרמה מיליון דולר כדי לקנות לרופאים ולמטפלים מסכות וציוד הגנה, ריהאנה תרמה חמישה מיליון ועוד סלבס מתגייסים לתרום כספים או לייבים באינסטגרם המעודדים את עוקביהם להישאר בבית כדי למנוע הדבקה. גם בארץ הסלבס מתגייסים לשעשע את עוקביהם בלייבים או באתגרים כדי להנעים את זמנם.

קרדשיאן אמנם הכריזה בשבוע שעבר שתתרום 20 אחוז מהרווחים של מותג ההלבשה התחתונה שלה, "סקימס", למאבק העולמי בקורנה, ומדובר בלא מעט כסף, לאור העובדה שבהשקת המותג בספטמבר האחרון, הרוויחה קרדשיאן 2 מליון דולר, על פי הערכות ברשת. "אל תעמידי פנים שאת טובה", כתבה אחת הגולשות, ואילו אחרים תהו למה היא לא יכולה פשוט לתרום סכום נכבד במקום לתת מהרווחים של חברה שמוכרת פחות בימים אלה, כמו חברות רבות בתעשיית האופנה. בנוסף אמרה קרדשיאן שהתרומה תהיה רק מקולקציה מסוימת, כך זה מצמצם עוד יותר את הסכום.

קשה להגיד מי צודק, לגולשים יש הרבה פעמים נטייה להיות קשים עם קרדשיאן ולבקר בצורה שיפוטית כל פעולה שלה. אין בכוונתנו להיכנס לחשבון הבנק שלה, ואיננו יודעים מה באמת מתרחש בחדרי חדרים. צריך להגיד תודה על כל תרומה כספית שנעשית למאבק ולקוות שבקרוב המשבר יהיה מאחורינו.