קים קרדשיאן וקניה ווסט שוב מסתבכים

קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images
קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום: Karwai Tang/Getty Images

שיחת טלפון בין קניה ווסט לטיילור סוויפט מלפני 4 שנים הצליחה לעורר סערה ברשת ולגרום לקים קרדשיאן לכנות את טיילור שקרנית. אז מה קרה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

גם בימי הקורונה הדרמות לא פוסחות על משפחת קרדשיאן. להפך, הן רק מתעצמות. "אני נבוכה להגיב על זה עכשיו", כתבה קים קרדשיאן בסטורי שלה. מצד אחד היא צודקת, כי עלילות משפחת קרדשיאן אינן הדבר הכי חשוב להתעסק בו כרגע, אבל בכל זאת כולנו כרגע בבידוד ביתי והסיפור יכול לתת מעט אסקפיזם שכולנו צריכים כרגע ותזכורת לשטויות שהתעסקנו בהן עד לא מזמן.

היחסים בין טיילור סוויפט וקניה ווסט תמיד היו מורכבים, זה התחיל בשנת 2009 כשקניה התפרץ לבמה כשסוויפט קיבלה את פרס בטקס פרסי ה-MTV ובמפגן דוחה של בריונות טען שהפרס מגיע לביונסה כי לה יצא הקליפה הכי טוב באותה שנה. מאז ידעו השניים סיפורים כאלו ואחרים, הסיפור הנוכחי מתחיל בשנת 2016 כשקניה הוציא את השיר "Famous", בקליפ ההזוי, בלי להעליב, שוכבות על המיטה עירומות וישנות בובות שעווה בדמותן של קים, קניה, טיילור סוויפט, כריס בראון, ריהאנה, אנה ווינטור, דונלד טראמפ ועוד. והחלק של קניה נפתח בכך שהוא אומר "אני וטיילור יכולנו לעשות סקס, אני עשיתי את הכלבה הזאת מפורסמת". למי שלא זוכר הנה תזכורת.

קניה ווסט וטיילור סוויפט בטקס פרסי ה-MTV בשנת 2009 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
קניה ווסט וטיילור סוויפט בטקס פרסי ה-MTV בשנת 2009 | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic

>> סדרות, משחקי קופסה וספרים: קיילי ג'נר חושפת איך היא מעבירה את הזמן בבידוד 

כשהשיר יצא, סוויפט טענה כי הוא לא אושר איתה והוא מאוד פוגעני כלפיה, פייר, צודקת. קניה וקים מיהרו אז לשחרר הקלטה שבה נשמעת סוויפט מאשרת את הקליפ והרשת נשטפה בהודעות נאצה פוגעניות כלפי סוויפט שטענה להגנתה שהיא אכן אישרה אבל קניה לא טרח להגיד לה שהמילה "כלבה" מוצמדת לשמה ושאת זה היא מעולם לא אישרה. זה לא ממש עזר לה והרשת השתוללה.
בסוף השבוע האחרון, בתזמון הזוי לחלוטין, כשלאיש לא ממש אכפת כבר מקים או מקניה וכולם עסוקים בבידוד העצמי שלהם, דלפה לרשת הקלטת השיחה המלאה בין קניה לטיילור, והעולם כולו יכול היה לראות שסוויפט צדקה: הוא אכן מבקש את אישורה, אך לא מקריא לה את כל המילים. הדלפת הקלטת הציתה מחדש את הריב וחילקה את הגולשים למחנה קים וקניה או מחנה טיילור, שהשמיצו זה את זה ללא הרף. חלק מהפוסטים אפילו קיבלו לייקים מהכוכבים עצמם. לדוגמה הציוץ "כולנו צדקנו במשך כל הזמן הזה ועכשיו יש לנו הוכחה לכך", שנכתב על ידי אחד המעריצים קיבל לייק מסוויפט בכבודה ובעצמה.

קרדשיאן ו-ווסט בחרו שלא להגיב, עד הלילה. קים פרסמה סדרת סטוריז בה היא כתבה לסוויפט (עם תיוג) בדיוק מה שהיא חושבת עליה וכותבת במפורש – "היא שקרנית".

"טיילור בחרה להעלות מחדש את הדברים בזמן שבו הרבה אנשים סובלים והם הקורבנות האמיתיים. לא הרגשתי צורך להגיב בימים האחרונים ואני ממש נבוכה לעשות את זה עכשיו. אבל בגלל שהיא ממשיכה לדבר על זה, אין לי ברירה אחרת אלא להגיד שהיא משקרת". בהמשך טוענת קרדשיאן שסוויפט שיקרה דרך היחצנים שלה כשטענה שקניה מעולם לא התקשר לבקש את אישורה ואילו ההקלטות מעידות אחרת. "השקר אף פעם לא היה סביב המילה 'כלבה', זה היה אם הייתה שיחה או לא הייתה שיחה". היא מוסיפה וממשיכה לטעון כי סוויפט משקרת בכל העניין. אז האם קניה וקים הם זוג בריונים או שסוויפט אכן לא אומרת את כל האמת? תרשו לנו להצטרף באופן חד צצדי למחנה טיילור, ובכל מקרה – נמשיך לעקוב ולספק ידיעות חשובות כל-כך לנפש בזמן קורונה הזוי זה. מי אמר שאנחנו לא חיוניות?