אומייגאד, קיילי ג'נר לובשת שמלה של המעצבת ברטה

קיילי ג'נר | צילום: Gettyimages
קיילי ג'נר | צילום: Gettyimages

בהשקת הקולקציה על שם בתה סטורמי לבשה קיילי ג'נר שמלה חלומית ורומנטית של המעצבת ברטה והוכיחה שהאינסטגרם הוא מסלול התצוגה הנחשב ביותר

88 שיתופים | 132 צפיות

"מהיום שגיליתי שאני בהיריון חלמתי על הרגע הזה", אמרה קיילי ג'נר  בפוסט באינסטגרם, וכן, אם השלמתן ל"השקת קולקציית איפור על שם בתי סטורמי" אתן בהחלט בעניינים. מזה זמן מה ידוע שקיילי עומדת להשיק קולקציית איפור על שם בתה, והנה הגיע הרגע, ומיז ג'נר נראית בו חובקת את בתה בת השנתיים על רקע פרחים ופרפרים, עיניה מאופרות בצללית ורודה, ציפורניה הארוכות קטומות, והיא לבושה בשמלת פאייטים ורדרדה של ברטה.

>> בחנו את עצמכן: מה היה צבע השיער הקודם של קיילי?

מבית האופנה יצאה ההודעה הבאה: "ג'נר בחרה מהאינסטגרם את השמלה. הסטייליסטית שלה פנתה לשואורום בניו יורק ששלח לה את השמלה מבלי לדעת למה היא מיועדת. כשהתמונה צצה ברשתות החברתיות זה היה רגע מאוד מרגש". במילים אחרות: הסטייליסטית בחרה לג'נר כמה שמלות, וברגע האמת ג'נר בחרה בזו, ככל הנראה כיוון שבסרטון הפרסומת סטורמי ואימה נחות על הקרקע כאשר פתותי פאייטים ורדרדים – בדיוק כמו אלה שרקומים בשמלה – נופלים עליהן מהשמיים.

"קיילי היא לגמרי אחת הכוכבות הגדולות בעולם והכבוד הוא לגמרי שלי", אמרה ברטה, מה שנכון. השמלה היא מקולקציית הערב של 2020 בגזרה צמודה ונשפכת, עשויה פאייטים שקופים שנרקמו בעבודת יד עם גוון סגלגל מבריק, רבידה באיזור החזה ומחשוף גב. קולקציית הערב של ברטה לא נמכרת בארץ, ומחיר השמלה לעשירי מנהטן הוא 4,500 דולר, דהיינו כ-15,500 ש"ח.

>> לסטורמי יש בית יותר גדול משלכן

בקולקצית האיפור על שם סטורמי אפשר למצוא גלוסים, פודרה דחוסה, צלליות עיניים ועוד חשודים מיידים בז'אנר, אבל מה שבאמת אפשר לקחת מהג'נרית הצעירה זה את ההבנה שאין בן משפחה קטן מדי לסרסר בו לצרכי כלכלת הבית.

צילום מסך מתוך האינסטגרם של ברטה | צילום יח"צ
צילום מסך מתוך האינסטגרם של ברטה | צילום יח"צ

>> השמלה של נטע אלחמיסטר יועדה לבלה חדיד?