"זרקתי על עצמי משהו" – קייטי הולמס מדגימה סטריט סטייל מושלם

קייטי הולמס | צילום Theo-Wargo Gttyimages
קייטי הולמס | צילום Theo-Wargo Gttyimages

קייטי הולמס מפזרת את הסטייל האורבני הלוהט שלה ברחובות ניו יורק והופכת לחביבת הפאשניסטות. עם סטייל אישי לא מתאמץ והבלחות שיק על השטיח האדום, היא מעוררת בנו השראה סתווית

88 שיתופים | 132 צפיות

ממש כמו שאדל רק נפרדה מבעלה בשמונה השנים האחרונות וכבר השילה 20 קילוגרמים ממשקלה, גם קייטי הולמס נפרדה מג'יימי פוקס, עמו ניהלה רומן שושואיסטי להחריד בחמש השנים האחרונות, וכבר גילתה שנחמה אפשר למצוא גם במקומות מפתיעים, כמו סאקס פיפת' אבניו או בחנויות נעליים בשדרה החמישית במנהטן. הולמס (40) נפרדה מפוקס ממש כמה שבועות אחרי שערכו את הופעת הבכורה הזוגית הראשונה שלהם יחד על השטיח האדום, בטקס המט גאלה. אכן, אין כמו התחלות חדשות לעורר בליבה של הרווקה הטרייה פרץ רגשות אל האהבה הישנה-נושנה שלה: אופנה. בטח יש משפט נפלא לצטט מ"סקס והעיר הגדולה" על זה, לא? הנה הוא: "ארון הבגדים הוא הריבאונד המושלם אחרי פרידה". לא, את זה המצאתי כרגע. זה הציטוט מ"סקס": "זו עובדה שקשה לצעוד בנעליה של בחורה רווקה, לכן אנחנו זקוקות לנעליים נפלאות, כדי להפוך את הצעידה הזו ליותר כיפית". אמן, סיסטר.

>> מה גרם לאדל לרזות 20 קילו?

קייטי הולמס הפכה לפאשניסטה בתקופה האפלה בה הייתה נשואה לטום קרוז. היא אפילו הקימה מותג אופנה בשם Holmes&yang, יחד עם ז'אן יאנג, חברתה הקרובה וסטייליסטית. המותג נסגר בשנת 2014 כי הולמס רצתה להתמקד בקריירת המשחק ובאימהות, אבל כשהתקיים סיפק בגדים מתוחכמים ונשיים מבדים טבעיים בפרינטים מעניינים ושילובי צבעים. הקולקציה האחרונה זכתה לשבחים באתר מגזין ווג. הולמס נחשבה תמיד ליקירת עולם האופנה, והיא אחת החברות הקרובות של מעצב האופנה זק פוזן.

אבל בחודשים האחרונים דומה שקייטי מתעלה על עצמה. לא על השטיחים האדומים, אלא דווקא בסגנון הסטריט סטייל שלה, המתאפיין ביצירתיות, שילוב של גבוה ונמוך, תעוזה ושיק על זמני. "קייטי הולמס מוכיחה שסטייל הוא הנקמה הטובה ביותר", נכתב במגזין אינטרנשיונל ביזנס טיימס, "קייטי הולמס הצליחה לפצח את הסגנון המושלם לסטייל", נכתב במקום אחר. אכן, לא נותר לנו אלא להסיר את הכובע ולהציץ בתמונות שמבטאות את הסטייל הנינוח שלה בשלמות.

הנה הולמס בחליפה כחולה של גבריאלה הרסט צועדת למסיבת עיתונאים בה השתתפה, לצידם של פארל וז'נל מונה. מדובר בכנס של הארגון האקטיביסטי גלובל סיטיזן, המבקש לסיים את הרעב העולמי ולהפגיש בין אנשים מתרבויות שונות. הסטייליסטית שלה היא ג'וליה וון בוהם, עורכת האופנה של Instyle מגזין. לא יהיה מופרך לצפות לכך שהולמס תהיה הבחירה של המגזין לתואר המתלבשת הכי טובה של השנה בשנה הבאה. השנה זכתה בתואר אל פנינג, ובצדק.

>> אל פנינג חורכת את השטיחים האדומים בהשקות של מליפיסנט

קייטי הולמס | צילום: gettyimages gotham
קייטי הולמס | צילום: gettyimages gotham

הנה דוגמה נפלאה ללוק לא שגרתי על השטיח האדום. חולצה לבנה מכופתרת וסרט קטיפה שחור שמתלבשים נהדר מתחת לחצאית תחרה שקופה החושפת את החולצה לכל אורכה, יחד עם שיער אסוף ברישול ועגילים ירוקים.

קייטי הולמס לובשת מארק ג'ייקובס | צילום: Paul Bruinooge/getty images
קייטי הולמס לובשת מארק ג'ייקובס | צילום: Paul Bruinooge/getty images
קייטי הולמס לובשת סאן לורן | צילום: Gary Gershoff/Getty Images
קייטי הולמס לובשת סאן לורן | צילום: Gary Gershoff/Getty Images

הנה קייטי מטיילת לה בסנטרל פארק, במכנסיים גבוהים וטופ צמוד של צימרמן, אחד המותגים הצעירים האהובים ביותר כרגע על פאשניסטות. החברה גם הזמינה את הולמס להיות אורחת שלהם בקאפרי, כאשר השיקו את קולקציית הסתיו לפני כחודשיים.

View this post on Instagram

#nyfw @zimmermann ❤️

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes212) on

עוד תמונת סטריט סטייל של הולמס שהיכתה גלים היא זו, המעניקה מבט רענן על לוק הג'ינס והטי שירט הלבנה, ומתאימה בול לסתיו הניו יורקי: חולצת גולף לבנה ועליה עוד חולצה לבנה מכופתרת ובעלת כתפיים מודגשות, וכל זה עם ג'ינס קרעים מוגזמים.

באחד מהלוקים שקשה להישאר אדישים אליהם, הולמס מדגימה כיצד עוצרים מונית ואת הנשימה: עם סוודר תואם לחזיה, החולצה מיותרת.

 

חשוב להצטייד בקלאסיקות: ג'ינס, חולצה לבנה מכופתרת, משקפי שמש כהים וטרנץ' מוצלח. במקרה של הולמס מדובר בטרנץ' מעור בגוון קאמל.

זה אחד הלוקים האהובים עלינו, המשלב מכנסיים משובצים מעולמות הגולף התחרותי, סווטשירט שנראה כאילו נקנה בברשקה או זארה, גולגול עוזרות בית ומעיל ארוך. זה צבעוני ומשלב פרינטים, לא מתאמץ בבחינת "השלכתי על עצמי מה שמצאתי בארון" ויחד עם החיוך משדר "ג'יימי פוקס, תאכל את הלב שלך".

ועוד אחת לסיום: הולמס בלוק תואם עם בתה, סורי קרוז. בזמנו, אתן ודאי זוכרות, הולמס זכתה לטונות של ביקורות על כך שסורי בת החמש משחה ליפסטיק על שפתיה טרם יבש מהן החלב, אלג'דלי, ואף נעלה לה נעלי עקב. מאז צעדו בנעלי עקב קטנטנות כל התינוקות לשבט הקרדשיאן-ג'נר, והולמס נחשבת חלוצה בז'אנר הלא חינוכי בעליל הזה. כיום, נעים לראות, הן סורי והן אימה כבר לא שבויות בזוהר המלאכותי של החיים לצד כוכב כמו טום קרוז, ונהנות מהחיים באפר ווסט סייד של מנהטן, אוכלות מאפין גזר, מטיילות עם הכלבים, מבקרות במאפיות נחשבות, הצגות יומיות וחנויות יצירה. הולמס אכן מצליחה ללכוד בשלמות את רוחה של הרווקה הניו יורקית, גלגול עדכני לקארי ברדשואו. היא יודעת שנעליים זה לא פתרון לכל דבר, וגם לא גבר.עם ילדה מנישואים קודמים, מעגל חברים יוקרתי ואג'נדה אקולוגית, אנחנו סקרניות לאן תיקח רוח הסתיו את הגיבורה החדשה ישנה שלנו. שכולנו ניראה כל כך טוב אחרי פרידה!