קייט מידלטון שוברת את הרשת עם שמלה אדומה ונוצצת

קייט מידלטון והנסיך וויליאם | צילום: Yui Mok - WPA Pool/Getty Images
קייט מידלטון והנסיך וויליאם | צילום: Yui Mok - WPA Pool/Getty Images

בשבוע האחרון העולם כולו היה בפוקוס על מייגן מרקל, אז קייט מידלטון החליטה לעשות לזה סוף עם שמלה אדומה ונועזת

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע האחרון היה כולו סביב מייגן מרקל והנסיך הארי אחרי שהודיעו כי הם מתפטרים מבית המלוכה. כולם היו בהלם מההודעה הזאת מה שגרם לחביבת הקהל קייט מידלטון והנסיך וויליאם להידחק קצת לפינה. מידלטון החליטה להחזיר אליה את הזרקור עם שמלה אדומה, זוהרת ומנצנצת שזועקת "תנו לי תשומת לב", אם כי המבט שלה קצת לא תואם את הגלאם של השמלה והיא נראית יותר כמו כל אימא מותשת לשלושה ילדים קטנים.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם | צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images
קייט מידלטון והנסיך וויליאם | צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images

לא שיש לנו בעיה עם השמלה, חלילה, מידלטון נראית מדהים כמו תמיד, אבל נראה כי משהו עורר בה ניצוץ שובבות קטנטן, אולי אלו התמונות מעברה הפרוע שרצות ברשת. או שעזיבתה של מרקל גרמה לה להבין שחיים רק פעם אחת.

כולם ברשת ומחוצה לה התלהבו מהשמלה הנועזת של קייט. מהסתכלות ראשונית היא אמנם לא נראית כל כך נועזת, הגזרה קלאסית, השרוולים והאורך מכבדים את מעמדה כדוכסית, אבל אם נסתכל ונבחן את הפרטים לעומק מדובר בפאקינג שמלה אדומה ומנצנצת!, כזאת המשלבת בדי טול ומשחקי שקיפויות, זה לא משהו שאנחנו רגילות לראות על מידלטון. בדרך כלל היא לבושה כמו דודה עם טעם משובח, היום הדודה הזאת הוכיחה שהיא חיה לגמרי על הקצה.

בדרך כלל קייט מידלטון לבושה כמו דודה עם טעם משובח, היום הדודה הזאת הוכיחה שהיא חיה לגמרי על הקצה

השמלה המדוברת שייכת למותג נידל אנד ת'רד (​Needle & Thread), מותג שלגמרי מתאים לדודות שהולכות על הקצה, כל השמלות בו נראות פחות או יותר ככה, כולן משחקות על קו התפר שבין צנוע וחסוד לכאילו צעיר ופראי. השמלה עולה 2,150 ש"ח (יש משלוחים לארץ), וכמו כל בגד שלובשת מידלטון, כבר מרבית המידות באתר הרשמי של המותג אזלו מהמלאי. גם באתרי מכירה נוספים בהם נמכרה היא כבר הפכה סולד אאוט. נעלי העקב האדומות אותן שילבה שייכות למותג הנעליים היוקרתי ג'אנביטו רוסי הנמכרות ב-510 פאונד.