קייט מידלטון בחשיפה כואבת: "חליתי בסרטן, אני בטיפולים"

חלתה בסרטן ושיתפה באומץ. קייט מידלטון | צילום: Samir Hussein/WireImage for GettyImages
חלתה בסרטן ושיתפה באומץ. קייט מידלטון | צילום: Samir Hussein/WireImage for GettyImages

אחרי גל הספקולציות שהציפו את הרשת בדבר העילמותה של קייט מידלטון, הנסיכה שברה שתיקה הערב ושיתפה שהיא אובחנה עם סרטן: "זה היה שוק בשבילנו, עברה עלינו תקופה קשה", היא משתפת באומץ

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבוע שעבר (18.4) התפרסמה הכתבה הזו, כשהפאניקה ברשת גאתה מספקולציות סביב היעלמותה של קייט, אחרי הפוסט שהעלה הזוג המלכותי. והיום (22.3) נשברה השתיקה והנסיכה חשפה בשורה כואבת: "חליתי בסרטן, אני עוברת כימותרפיה".

הרשת בפאניקה, ומשפחת המלוכה לא באמת מצליחה להרגיע את האומה. נהפוך הוא. מאז הסערה סביב התמונה הספק אמיתית-ספק פיקטיבית שהעלתה קייט מידלטון לרשת בשבוע שעבר, חרושת השמועות בנוגע למצבה הבריאותי של הנסיכה הבריטית עובדת מסביב לשעון. ביממה האחרונה החלו לצוף שמועות מבוססות כי הנסיכה צפויה למסור ב-72 השעות הקרובות עדכון לגבי מצבה הבריאותי, לקראת חזרתה למחויבויתיה ב-1 באפריל. וכגודל הציפייה, כגודל ההיסטריה.

>> קייט מידלטון מחוללת סערה: למה התמונה שלה הוסרה?
>> קייט מידלטון שוברת שתיקה אחרי הניתוח המסתורי

היסטריה וספקולציות סביב התמונה המשפחתית שפרסמה קייט מידלטון | צילום: PAUL ELLIS/AFP via Getty Images
היסטריה וספקולציות סביב התמונה המשפחתית שפרסמה קייט מידלטון | צילום: PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

אתמול (ראשון), רגע אחרי שהחלו לצוף הדיווחים בנוגע לעדכון המלכותי הצפוי, "העלו" הנסיך והנסיכה סרטון מחשבון האינסטגרם המלכותי המשותף לכבוד סיינט פטריק דיי. בימים כתיקונם מידלטון בטח הייתה לובשת שמלה ירוקה הורסת כלשהי ומתייצבת לביקור מלכותי חגיגי, אבל לא רק שבאירוע היא לא נוכחת – אפילו בסרטון אין לה נוכחות כלל. במקום זאת, מתועד שם המשמר האירי המתכונן לתהלוכה השנתית הרשמית. אבל עם כל הכבוד, את העוקבות והעוקבים שציפו לפוסט קצת יותר עסיסי, החזרות של חיילי המשמר האירי לא עניין בלשון המעטה. תוך זמן קצר הפוסט התמלא בתגובות, או ליתר דיוק, תגובה אחת עיקרית שחוזרת על עצמה ללא הרף, והיא – "איפה קייט?!".

במקביל מגלים דריכות נוספת ברשת, בעקבות הידיעה על כך שמידלטון והנסיך וויליאם צפויים לפרסם בימים הקרובים תמונה משפחתית נוספת לכבוד יום הולדתו ה-6 של הנסיך לואי, ילדם השלישי והצעיר שבחבורה. בינתיים הרשת מתמלאת בספקולציות בנוגע למה שבמשפחת המלוכה מנסים להסתיר, חודשיים מאז "הניתוח המסתורי" שעברה מידלטון לכאורה בבטנה. יש הטוענים שבכלל לא מדובר בעניין בריאותי, אלא משבר זוגי בינה ובין הנסיך, נוכח העובדה שקייט לא ענדה את טבעת הנישואים שלה בתמונה שפרסמה עם ילדיה לאחרונה. נמשיך לעקוב.