קייט מידלטון בהיריון רביעי? הממלכה גועשת

קייט מידלטון | צילום: Charles McQuillan/Getty Images
קייט מידלטון | צילום: Charles McQuillan/Getty Images

התרגשות שיא בממלכה: האם בקרוב קייט מידלטון והנסיך וויליאם יביאו לעולם אח או אחות קטנים לשלושת ילדיהם, ג'ורג' (9), שרלוט (7) ולואי (4)? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

התרגשות שיא בממלכה: האם בקרוב קייט מידלטון והנסיך וויליאם יביאו לעולם אח או אחות קטנים לשלושת ילדיהם, ג'ורג' (9), שרלוט (7) ולואי (4)?

>> מורן אטיאס: "37 ימים אחרי לידה אני עם בטן רפויה וכואבת, עייפה מלנסות לחזור עצמי"

על פי דיווחים שצצו ברשת ביממה האחרונה, נסיכת וויילס נמצאת בתחילתו של היריון רביעי. אתר International Business Times מדווח כי גורם בממלכה אישר את השמועות, ועל פי אתר Geo News הנסיך וויליאם אפילו הספיק לבשר על ההיריון למלכה אליזבת לפני מותה.

מרחיבים את התא המשפחתי? וויליאם וקייט והג'מעה | צילום: DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images
מרחיבים את התא המשפחתי? וויליאם וקייט והג'מעה | צילום: DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

באתר International Business Times ציטטו את אותו גורם בממלכה, לפיו מידלטון "זוהרת" וכי המלך צ'רלס בעננים ומצפה בקוצר רוח לנכד/ה שישי/ת. "על כל מה שהוא חסך כאביהם של הנסיך וויליאם ואחיו הנסיך הארי, הוא מפצה כעת עם נכדיו", אומר אותו גורם אנונימי, "הוא אוהב לשחק עם ג'ורג', שרלוט ולואי, ולעקוץ אותם עד שהם מצחקקים".

בינתיים הרשת עוד לא מוצפת בדיווחים נוספים, כך שלא ברור אם מדובר בפייק ניוז או לא, אבל מה שבטוח זה שאם יש אמת בפרסום – משפחת המלוכה לא תוכל לשמור על הבשורה המרגשת הזאת בסוד עוד זמן רב.

>> ירדן הראל בפוסט קורע לב: "לנצח אהיה אימא לשלושה"