קייט מידלטון שוברת שתיקה אחרי הניתוח המסתורי

קייט מידלטון לפני הניתוח | צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images
קייט מידלטון לפני הניתוח | צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images

קייט מידלטון שולחת סימן חיים רשמי לראשונה מאז הניתוח המסתורי שעברה ומפרסמת תמונה מחויכת עם שלושת ילדיה. האם התמונה מרמזת על מצבה הבריאותי?

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר חודשיים שבעולם עוקבים במתח אחרי מצבה הביאותי של הנסיכה קייט מידלטון, שעברה ניתוח מסתורי בבטנה בינואר האחרון ומאז נעלמו עקבותיה. אחרי שנעדרה מאירועים ייצוגיים ומכל המחויבויות הממלכתיות שלה, היום הנסיכה חוזרת רשמית לחיים.

>> קייט מידלטון מחוללת סערה: למה התמונה שלה הוסרה?

בשבוע שעבר פורסמה תמונת פפראצי (שהוזמנה על ידי בית המלוכה) מרוחקת של מידלטון ואמה נוסעות יחד ברכב, אבל היום היא העלתה לחשבון האינסטגרם הרשמי שלה ושל הנסיך וויליאם תמונה רשמית ראשונה פוסט הניתוח. מדובר בתמונה משפחתית של קייט עם שלושה ילדיה: ג'ורג', שרלוט ולואי (מינוס וויליאם). הרביעייה נראית מחויכת וצוהלת, כפי שמתבקש בצילום משפחתי מוזמן אחרי דרמה מלכותית. קייט נראית בתמונה ישובה בין ילדיה, ואנחנו מקוות שזו החלטה אמנותית נטו ושזה לא מרמז חלילה דבר על מצבה הבריאותי. הסיבה להעלאת התמונה, יום האם המצוין היום באנגליה.

הנסיכה אף הוסיפה כיתוב קצר לתמונה, ולמעשה התייחסה לראשונה לנושא: "תודה לכולכם על האיחולים החמים והתמיכה המתמשכת בחודשיים האחרונים, מאחלת לכולם יום האם שמח, ק".

>> בגיל 8 הנסיכה שרלוט גונבת את ההצגה לוויליאם וקייט

קייט מידלטון וילדיה שרלוט, ג'ורג' ולואי | צילום: אינסטגרם princeandprincessofwales@
קייט מידלטון וילדיה שרלוט, ג'ורג' ולואי | צילום: אינסטגרם princeandprincessofwales@

הניתוח אירע בזמן שנחשף כי המלך צ'ארלס אובחן עם סרטן, כשברקע הרקע המתוקשר בין האחים וויליאם והארי. היו מי שקיוו שזה מה שיחזיר את הארי לחיק המשפחה המלכותית, אך בזמן שנדמה היה כי חלה קרבה מחודשת בין הארי למשפחתו – התגלה כי הוא החליט לוותר על שם משפחתו המקורי על מנת לשדר חזית אחידה עם בת זוגו מייגן מרקל ושני ילדיהם המשותפים.

>> האם הסרטן של המלך צ'ארלס יציל את הקשר שלו עם הארי?

מאחלות לקייט רק בריאות ושלא תיתן ללחץ הציבור להשפיע על החלמתה.