משפט ג'וני דפ-אמבר הרד

קייט מוס בבית המשפט: "ג'וני דפ מעולם לא דחף אותי"

קייט מוס | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
קייט מוס | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

קייט מוס, בת הזוג לשעבר של ג'וני דפ, הגיעה אתמול להעיד במשפט שלו נגד גרושתו אמבר הרד, ועזרה לדפ לחזק את טענותיו

88 שיתופים | 132 צפיות

דוגמנית העל קייט מוס (48), העידה אתמול (רביעי) במשפט התביעה המתוקשר של האקס, ג'וני דפ, איתו ניהלה מערכת יחסים במשך 4 שנים בשנות ה-90, נגד גרושתו אמבר הרד. הרד השתמשה בשמה של מוס על דוכן העדים כשטענה שבזמן שהשניים היו ביחד, דפ דחף את מוס במורד מדרגות. רד סיפרה כי במהלך ויכוח קולני במיוחד בין דפ לאחותה היא מיד נזכרה בסיפור על מוס: "לא היססתי. לא חיכיתי. זה הזכיר לי מיד את תקרית המדרגות עם קייט מוס", אמרה הרד, והסבירה שדפ דחף את הדוגמנית כשניהלו מערכת יחסים. כמו כן היא הודתה שהרביצה לו על מנת להגן על אחותה. מוס זומנה להעיד במשפט לשון הרע על ידי עורכי הדין של בן זוגה לשעבר. כשנשאלה על התקרית שסחפה שמועות רבות סביב השניים, היא השיבה: "לא. הוא מעולם לא דחף אותי, בעט בי או זרק אותי מכל סוג של מדרגות".

מוס, שהייתה בשיא הקריירה שלה בזמן הזוגיות עם דפ, עלתה להופיע בווידאו ולאחר שהשופטת השביעה אותה לומר רק את האמת, היא סיפרה על התקרית: "יצאנו מהחדר וג'וני עזב קצת לפני. הייתה סופת גשמים וכשיצאתי החלקתי במורד המדרגות. נפגעתי בגב וצעקתי כי כאב לי ולא ידעתי מה קרה. ג'וני חזר בריצה כדי לעזור לי, הרים אותי לחדר ודאג להביא לי רופא".

 

 

זהו השבוע החמישי למשפט המתוקשר בתביעה של ג'וני נגד אמבר על סך 50 מיליון דולר. המשפט שמסעיר את הוליווד והעולם כולו מתקדם, ולא לטובת אמבר.