יפה בחליפה: קייטי הולמס מציגה את הלוק המושלם לאביב

קייטי הולמס | צילום: Gotham/GC Images
קייטי הולמס | צילום: Gotham/GC Images

קייטי הולמס מבשרת על בוא האביב בלוק מצטיין עוד בטרם התחילה העונה באופן רשמי: חליפה לבנה וסקסית עם טוויסט לא צפוי בגזרת הנעליים, שלידיעתכן, נמכרות כעת ב-50 אחוז הנחה ונשלחות לארץ

88 שיתופים | 132 צפיות

קייטי הולמס, יקירת המדור עוד מימי "דוסון קריק", הולכת ומשתבחת משנה לשנה ואילו המלתחה שלה הולכת ומשביחה מעונה לעונה. השחקנית והפאשניסטה בת ה-43 נצפתה בסוף השבוע ברחובות מנהטן בלוק אביבי מהזן הניו-יורקי: חליפת "פאוור סוט" בגוון לבן-שנהב המורכבת מבלייזר בגזרת אוברסייז, חזייה שחורה שמציצה תחתיו בנונשלנטיות – ניואנס שהפך להיות החותמת האופנתית של הולמס – ומכנסיים תואמים על התפר בין המחויט לספורטיבי, בגזרת סיגר אלגנטית עם פסי משי בצדדים שמתנקזים לרגליות כמו באייטיז.

>> התו הלבן: שמלות הכלה הכי טרנדיות לשנת 2022

את הלוק השלימה הולמס בעזרת סנדלי סאטן בצבע ורוד-בארבי עם אימום מחודד ועקבי קיטן מבית המותג הניו-יורקי The Row של האחיות אולסן. לידיעתכן, הסנדלים נמכרים באתר My Theresa במחיר של כ-1,300 ש"ח (וזה עוד אחרי 50 אחוז הנחה). את הטאץ' הסופי העניקו שפתון בגוון והשיער הגלי שנופל לכאורה באגביות על הכתפיים. הצעת הגשה: לעשות קופי-פייסט ולצעוד בראש מורם, כאילו העולם בכיס הקטן של הבלייזר המהמם שלך.

קייטי הולמס | צילום: MEGA/GC Images
קייטי הולמס | צילום: MEGA/GC Images

>> סורי קרוז בת 15, איך נראית היום הילדה עם הכי הרבה סטייל בהוליווד?