מעכשיו למותג הישראלי הזה יש בגדי ספורט וגם אנחנו רוצות

בין אופנת אקטיב לאופנת רחוב. משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה
בין אופנת אקטיב לאופנת רחוב. משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה

מותג האופנה "משכית" משיק לראשונה קולקציית בגדי ספורט שנתפרו ללייף סטייל של ימינו ומחברים בין אופנת אקטיב לאופנת רחוב. עוד שוס: התמונות של הקמפיין נוצרו על ידי AI ורק הבגד נשאר מהעולם האמיתי

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנים האחרונות בגדי ספורט הפכו לפריט אופנה יומיומי, טרנד ששטף את העולם ונראה בכל מיני וריאציות, כאשר הפופולרית מביניהן – בוודאי יצא לכן להיתקל – היא סט אימון שמורכב מטופ וטייץ.

>> טין ספיריט: עפנו על לוק הפסטיבל הקייצי של אגם רודברג

בימים אלה בית האופנה הוותיק "משכית" שחוגג 70 שנה להיווסדו, יוצא בפעם הראשונה בהיסטוריית הקולקציות שלו עם קולקציית ספורט חדשה – מה שנקרא, לבוש אקטיב. הקפסולה מביאה חדשנות, יצירתיות וסטייל, גם לעולם הספורט וגם לעולם האופנה. שרון טל, המעצבת הראשית של "משכית", חובבת ספורט מושבעת ומורה ליוגה, יצרה קולקציה שמשלבת בין פרקטיות ונוחות לסטייל ולאופנתיות. כלומר, הבגדים מותאמים לפעילות ספורטיבית, אבל הם גם משמשים כבחירה אופנתית למהלך היום.

משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה
משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה

"היה לי חלום להביא את 'משכית' לעולמות האקטיב שכל כך קרובים לליבי", משתפת טל. "בעולם של היום, השילוב בין אופנת אקטיב לאופנת הרחוב הוא כמעט בלתי נמנע והשילובים מאפשרים גמישות ומעל לכל מתאימים ללייף סטייל של הלקוחה שלנו. אני שמחה להגיד שזאת פעם ראשונה שבית 'משכית' על 70 שנותיו משיק קולקציית אקטיב וזו הרגשה מעולה!".

>> מותג ההלבשה התחתונה האהוב על ג'ניפר לופז הגיע לישראל

עבר ועתיד נפגשים בנקודה אחת בלתי אפשרית

אז כחלק מחגיגות ה-70, בית האופנה "משכית" וחברת הסטארטאפ הישראלית "בוטיקה" משתפות פעולה ליצירת קמפיין ראשון מסוגו בעולם, שמשלב כלי בינה מלאכותית. הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה באמצעות תמונות שנוצרו כולן על ידי בינה מלאכותית, החל מהרקע ועד הדוגמניות. אבל, ויש קאץ', משאיר את הבגד בעולם האמיתי. הקמפיין משלב בין ההיסטוריה העשירה של בית האופנה לבין החדשנות הטכנולוגית, ומפגיש בין העבר להווה בנקודה אחת בלתי אפשרית.

משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה
משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה

"הקמפיין באמצעות חברת 'בוטיקה' וטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה, אפשר לנו להתנסות בעולמות חדשים וזאת רק ההתחלה שלנו בתחום" מכריז ניר טל מנכ״ל "משכית". "הפלטפורמה של 'בוטיקה' אפשרה לנו להפיק את תמונות קטלוג הקולקציה והקמפיין במהירות ומבלי להתפשר על איכותן. קיבלנו גישה למגוון רחב של דוגמניות ורקעים מבוססי בינה מלאכותית והתוצאות שקיבלנו הן ברמת הפקת תוכן מקצועית לכל דבר".

>> אל תקראו לה מיליארדרית: שירה לוקץ' בריאיון הכי מפתיע שיש

משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה
משכית משיקה לראשונה קולקציית אקטיב בטכנולוגיית AI | צילום: בוטיקה

מחירים: 490 – 250 ש"ח. הקולקציה זמינה באתר חברת "משכית" ובסניפי המותג