מסכן שלנו: התקף הפרנויה של קובי מאור. הישרדות VIP

קובי מאור | צילום מסך רשת 13
קובי מאור | צילום מסך רשת 13

עוד יציאה בומרית של דנדן, מופע דימוי עצמי נמוך של אלה אייבינדר והתקף פרנויה של קובי מאור: צפינו במתמודדים אוכלים סרטים וחיכינו לצדק פואטי. הישרדות VIP

88 שיתופים | 132 צפיות

ראשית, אפתח בהתנצלות כלפי השורדת בדימוס, ורד בוסקילה. נכון, הייתי פזיזה מדי כשהכרזתי בביטחון שככל הנראה מדובר בערב המשפיל בחייה, חטאתי בחטא היוהרה. טעיתי לחשוב שמה שעובד לג'קי אזולאי ככל הנראה פחות יצליח לי. כלומר, זה לא שבוסקילה לא עברה ערב משפיל, אבל מה שקרה לקובי מאור נראה ממש לא טוב (איפה הקלונקס של שירה פרבר כשצריך אותו?) בקיצור, הוא בפרנויה והוא משוכנע שכולם רוצים להדיח אותו.

>> פספסת את הפרק הקודם? זו הסיבה שאף אחד לא אוהב את שירה פרבר

"אני קולט הכל, אני יודע הכל, אני יודע מה אנשים חושבים ומה הם חולמים גם בלילה", טען מאור לאחר שצותת לשיחה של ליזה ביך ומייקל לואיס במהלכה סיכמו שידיחו בכלל את פרבר. "גם כשבן אדם ממציא את השקר, בשנייה הראשונה – אני יודע", הוסיף בנחרצות בראיון בטסטות. גם אחרי שמייקל לואיס נשבע בשייק חלבון שהוא באמת הולך להדיח את פרבר – ולא אותו, מאור לא האמין: "אתה משקר לי. ומי שמשקר לי אני רואה. מה לעשות, קשה לעבוד עליי", הוא חותם. אז זהו, שאתה לא. הפרגיות היחידות שנותרו להיצלות על הגריל הן ביך ופרבר.

קובי מאור בפרנויה, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
קובי מאור בפרנויה, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

"אני קולט הכל, אני יודע הכל" – לא משנה על מי חברי השבט ידברו, קובי מאור פשוט שומע את השם שלו

אבל בשלב הזה, לא משנה על מה חברי השבט ידברו ועל מי (ספוילר: לא עליו. בשום שלב) – מאור פשוט שומע את השם שלו. שיא הטריפ הגיע בדיוק כשהרבנית פרבר תהתה מה פירוש צמד המילים: "סברי מרנן" בקול רם, והוא מצדו כבר משוכנע שמדובר בשם קוד שמרפרר לפרוייקט הטלוויזיוני המביך השני בחייו. ריספקט לעורכים שהכניסו אותנו לאווירת הזיות עם שארית הסמים שנותרו להם מהמידברן האחרון, ומאור שבדיוק אוכל סרט רע במקום לשבת רגע בצד עם מים קרים ומשהו מתוק – מצלצל בפעמון ועושה דרמות לג'קי אזולאי. רק בשביל זה היה שווה לצלול איתו לעמוקים.

היציאה של דנדן, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
היציאה של דנדן, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

בינתיים, ליבולן חוזרים לשגרת מחנה הקיץ שלהם, שולקים חלזונות, מקבצים קיסמים לקומזיץ ומספרים סיפורים מפחידים על נשיקות ראשונות. ח"ח לגדי פניבלוב שהגדיל לבדוק את הנושא בגוגל וחילל את הבוהן שלו לפני שביצע את זממו בטינאייג'רית חרמנית ומבולבלת כמותו, ורק דנדן לא בטוח אם זה קרה עם דינוזאור או ממוטה. סליחה, אני מתפייטת עליו פה כמו גרופי הורמונלית וסולחת לו על היציאות הבומריות החמודות בעולם, אבל אז הוא הציע לאלה אייבינדר לשחק "זונה רוסיה" ביום שאחרי הישרדות (אחר כך תיקן את ההצעה למחסלת מרוסיה). מצד שני, זה דנדן, ולפחות כשיוצא לו לא פוליטיקלי קורקט הוא שם לב לזה ופולט התנצלות שרק חופרת את הקבר שלו עמוק יותר.

אין כמו לתקן טראומת ריאליטי עם אחת חדשה: קיבלנו מופע עצוב אודות הדימוי העצמי של אייבינדר שסיפרה על הניתוחים, על שנאה עצמית וגם על דיאטה מסוכנת

אבל עזבו הכל – סוף כל סוף יובל המבולבל לא הזכיר את תקרית הפעמון. ברכותיי, זה לקח רק שישה פרקים. תזכירו לי כמה זמן לקח לרוס ורייצ'ל להתגבר על מכתב של 18 עמודים משני הצדדים?

המופע של אייבינדר, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
המופע של אייבינדר, הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

ולמרות שמדובר בפרק טרום-הדחה באפולאקי, קיבלנו מופע עצוב אודות הדימוי העצמי של אייבינדר שרק הלך וצלל עמוק יותר אחרי המירוץ למיליון (אין כמו לתקן טראומת ריאליטי עם אחת חדשה). היא סיפרה על הניתוחים, על שנאה עצמית וגם על דיאטה מסוכנת. זה עוד אחד מהרגעים שממשיכים למצב אותה בתור הנשמה הטובה של העונה, נתון שיעזור לה מאוד אם תגיע למעמד המושבעים במידה ולא תחרבן לעצמה את היחסים בהמשך הדרך. אפשר להגיד שהיא פה בכלל רק בגלל שבא לה להיות מפורסמת ולקבל קמפיינים באינסטגרם במקום ללכת לעבודה מבאסת – כעיקרון השאיפות שלנו בחיים די זהות, רק שהיא לפחות כנה עם עצמה.

>> הכוכב של האנטי אייג'ינג: האם הבאזז סביב הרטינול מוצדק?

"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב

במקרה של אפולאקי, מי שהלך לישון עם הדחה של זהר-גמביט-שטראוס, שלא יתפלא שהוא מתעורר איתו למחרת בשק"ש. וזה כבר ממש מביך. מה יותר מביך? שהוא אשכרה הצליח לשכנע את פרבר להפסיד לו בדו-קרב מול שומר הבקתה. ואם זו לא הוכחה שגברים לבנים יכולים להשיג הכל בחיים גם עם כישרון בינוני-מינוס, אני לא יודעת מה כן. אגב, זוכרות את משימת החסינות של ליבולן עם המדורה הקטנה והחמודה? אז זהו, שהפעם היא הייתה סדיזם טהור, רק שהוא פשוט הופנה כלפי אפולאקי, אז אי אפשר להגיד שלא היה לזה ניחוח של צדק פואטי.

ניחוח של צדק פואטי. אפולאקי ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
ניחוח של צדק פואטי. אפולאקי ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב

וכשמועצת השבט הקרובה מורכבת מקובי החסין פלוס חיזוק של שטראוס, הקול הצף של יובל המבולבל וההשתקה של שירה פרבר, אגדיל ואומר שמאז בחירות 2020 ד' לא הייתה חלוקת מנדטים מעורערת כל כך. ובכל זאת, שאפו לפרבר שנתנה פייט במשימת החסינות ללואיס ומאור והוכיחה שהיא לא הקרפעלך הכי תפל במרק. וגם שאפו למאור שזכה למומנט הגאולה שלו רגע לפני סוף הפרק, כשכמעט וניצח את לואיס במשימה פיזית. חבל שעל הדרך היינו צריכות לשמוע שוב עלבונות ותהיות מכולם על כמה הוא שמן – לזה ממש לא התגעגענו.