הישרדות VIP: עצם הקיום של שירה פרבר נתפס כהתנשאות

הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

הישרדות VIP עם משימת סכסוכים מענגת: גדי פניבילוב אוסף עלבונות וסוף סוף גילינו למה אף אחד לא אוהב את שירה פרבר: ליבולן ניצחו אתמול (שזה כיף) וכן, יובל המבולבל עדיין חופר על הפעמון

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש אוגוסט האחרון, גילינו שהסכסוך המלכותי והמתוקשר בעולם בין שתי הדוכסיות הקפריזיות בעולם: מייגן מרקל וקייט מידלטון,עומד לקראת סיום כשהשתיים ישתפו פעולה בהפקה משותפת של נטפליקס. זה לחלוטין, מה שלא אוכל להגיד על הביף של יובל המבולבל שככל הנראה לעולם, אבל לעולם לא יתגבר על צלצול הפעמון של לייה גיל. ולכן, אנחנו סוגרות שבוע שני במהלכו הוא עדיין חופר על זה. אבל עזבו הכל, סוף כל סוף גילינו איפה השורדים מחרבנים כשהאגם קפוא ואיך זה לנגב את הטוסיק עם קליפות של קוקוס, ואני מצטטת את התחושות של ג'קי אזולאי בנושא: "הרגשתי שאני יולדת שלישייה".

>> פספסת את הפרק הקודם של הישרדות VIP? גזענות, קריוקי ומשקאות אנרגיה

לעולם לא יתגבר על צלצול הפעמון, יובל המבולבל. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
לעולם לא יתגבר על צלצול הפעמון, יובל המבולבל. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

עצם הקיום של שירה פרבר נתפס כהתנשאות מתריסה. דעי את הקהל, את בערב קריוקי במועדון הגנקי, לא בהקראת פרינג' בתיאטרון תמונע

מזל ששירה פרבר, שבשלב זה עצם הקיום שלה נתפש כהתנשאות מתריסה – ניצלה את המומנטום וסיפרה לכולם על האסלה ההדוניסטית שייבאה מיפן ועלתה לה "רק" כמה עשרות אלפי שקלים. כל זאת עבור הזכות להשתמש במערכת בידה חדשנית עם תו תקן אסיאתי. אני יודעת, סקסי. וכעיקרון, אולי עם החבר'ה שלה מהפיקוק זו אנקדוטה נחמדה להשוויץ בה, אבל עבור אנשים שהפרט הביוגרפי הכי מרשים שלהם זה לשרוד גיל התבגרות בחדר בקונספט של שרינג עם 14 אחים – פחות. דעי את הקהל פרבר, את בערב קריוקי במועדון הגנקי, לא בהקראת פרינג' נסיוני בתיאטרון תמונע.

אין מה לעשות, שנים של פטריארכיה לימדו אותנו לבחוש מזימות במטבח בזמן שגברים משווים גדלים של מצ'טות

חוץ מסיפורי קקי באפולאקי (חרוז מתבקש), גיל כבר מבינה שהדרך ללב של אלה אייבינדר, מתחילה דרך הבטן – ורוקחת עבורה פאייה מאולתרת עמוסה בפירות ים. אייבינדר, גרגרנית בחסד וחסרת מוטיבציה באופן כללי, היא גם המוצא האחרון של גיל שבונה איתה קרבה רגשית שאולי תצליח לחלץ אותה מברית הבנים. אין מה לעשות, שנים של פטריארכיה לימדו אותנו לבחוש מזימות במטבח בזמן שגברים משווים גדלים של מצ'טות. בין לבין, השבט הקוסמופוליטי מנצל את הזמן ללמוד רוסית ורק אודליה סוויסה עדיין לא יודעת אנגלית. גם על העברית אני לא לגמרי סגורה.

אייבינדר היא המוצא האחרון של לייה גיל. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
אייבינדר היא המוצא האחרון של לייה גיל. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

אז אחרי בזבוז זמן משווע שנמרח על פיצוח סרטנים וסיפורי הפרשות, קיבלנו משימת חסינות שבטית וסוציומטרית, ובמילים אחרות: משימת סכסוכים מענגת לצפייה. בטרם הוצבו השורדים על סירה מקרטעת בגשם, הם נדרשו לענות על שאלות מטונפות ולחלק טייטלים מעליבים לכל משתתפי התכנית. במידה ושני השבטים סיפקו תשובה זהה, הם נאלצים לשחרר פקק בסירה ועלולים להטביע את עצמם לטובת המטאפורה המתבקשת.

דעי את הקהל, פרבר. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
דעי את הקהל, פרבר. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

גדי פניבילוב אוסף תארים מעליבים כמו פוקימונים. בין אם קוראים לו עצלן, בלתי נסבל או סתם נודניק – הוא סבבה עם זה

למעט כל השאר, רק גדי פניבילוב מקבל את העלבונות בכיף. הוא ממש אוסף את תארים מעליבים כמו פוקימונים. בין אם קוראים לו עצלן, בלתי נסבל או סתם נודניק – הוא הכי סבבה עם זה. בין פרטי מידע צפויים, לפחות היום גילינו למה אף אחד לא אוהב את פרבר – ולא, זה לא בגלל האובססיה לבידה, אלא בגלל הצורך שלה לתקן לכולם את העברית השבורה שלהם, מה שמתפרש אצל כל היתר כתזכורת יומית לעובדה שהם אידיוטים (חוץ מאודליה. אותה זה עדיין מצחיק).

אוסף עלבונות כמו פוקימונים, גדי פניבילוב. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13
אוסף עלבונות כמו פוקימונים, גדי פניבילוב. הישרדות VIP | צילום מסך רשת 13

החדשות הטובות: ליבולן ניצחו וזה תמיד כיף. החדשות היותר טובות: ראינו את אפולאקי קורסים אל תוך עצמם. החדשות הרעות: נצטרך לצפות במועצת שבט דוחה כמו שרק הם יודעים לספק, אך הפעם הגריל צפוף במיוחד, כיאה לשבט שאוהב לחרוך את הבשר של החברים שלו ואז להתבאס שזה לא כשר. כרגע, להבות הגחלים צורבות את ליזה ביך, מייקל לואיס, קובי מאור ופרבר.

לאזולאי אין בעיה להדיח את לואיס, או לחרטט אותו ששירה הבאה בתור. גם אם זה אומר שהאובדן של לואיס יהפוך אותם לשבט לא מתפקד אפילו יותר מהרגיל. ביחס לעצמם כמובן. אנשים חכמים היו מפנים את האש למאור, האיש שנאמנות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלו במשחק. בתכלס, אפשר להדיח גם את ביך. אבל סתם כי זו עונת VIP ואף אחד לא יודע מה היא עושה שם חוץ מלגלגל עיניים ולהחמיץ פנים. מזל שהיא לא אוהבת לתקן להם את העברית.