שיהיה במזל! קארין סנדל ובת זוגה נישאו בטקס מרגש

קארין סנדל והדר רפאל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם karinsendel@
קארין סנדל והדר רפאל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם karinsendel@

קארין סנדל ובת הזוג הדר רפאל לא מבזבזות זמן. אחרי שהתארסו באפריל האחרון, היום (שלישי) הן מבשרות כי התחתנו רשמית במיאמי. קצת אסקפיזם מתוק ביום טעון שכזה בהחלט דרוש. שיהיה במזל טוב!

88 שיתופים | 132 צפיות

זהו יום מרגש מאוד עבור קארין סנדל, שמספקת לנו מעט אסקפיזם מהמצב במדינה. בזמן שבישראל הרחובות גועשים מרוב מחאה, במיאמי הרחוקה סנדל ובת זוגה הדר רפאל חוגגות את נישואיהן הרשמיים.

>> קארין סנדל חושפת את בת הזוג חדשה ומספרת על המשמורת המשותפת עם ישראל אוגלבו

השתיים, שהכירו חודשים ספורים אחרי שסנדל יצאה מזוגיות של ארבע שנים עם ישראל אוגלבו, ורפאל מזוגיות של כמה שנים עם אישה, נישאו רשמית וחוקית במיאמי, אחרי שהתארסו במהלך חופשה משותפת בחודש אפריל. בפוסט מרגש שהעלתה סנדל בחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה בתמונות זוגיות רומנטיות מחוף הים, כאשר שתיהן עונדות טבעות נישואין תואמות על רקע מסמכי הנישואים שלהן.

שיהיה במזל טוב מתוקות! | צילום מסך מאינסטגרם karinsendel@
שיהיה במזל טוב מתוקות! | צילום מסך מאינסטגרם karinsendel@

רק בינואר האחרון פגשנו את השתיים באירוע מתוקשר, כאשר סנדל השיקה עם רפאל את הזוגיות, וכבר אז הן נראו מאוהבות מתמיד. "ההרגשה היא שהגענו הביתה. הדר היא כל מה שאפשר לבקש", אמרה לנו אז סנדל. "היא מוצלחת, רגישה, שאפתנית ויש לה לב ענק". רפאל הוסיפה כי הרגש הוא "זה לגמרי הדדי. קארין היא אחת הנדירות, שאפתנית ומצחיקה, ולהתבונן על הדרך שהיא עשתה עם כל הניצחונות הקטנים – מדובר במישהי שעושה טוב לעולם".

לדבריהן, כפי שאמרו אז, הן לא מגדירות את עצמן ואת נטייתן המינית, אלא פשוט הולכות עם הלב. יאללה, שיהיה הרבה מזל טוב, ומאחלות לכן שרק תמשיכו לאהוב.