קארין סנדל חושפת את בת הזוג חדשה ומספרת על המשמורת המשותפת עם ישראל אוגלבו

קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל | צילום: יח"צ
קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל | צילום: יח"צ

קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל, השיקו את הזוגיות הטרייה באירוע נוצץ ונראו מאוהבות עד הראש. בררנו גם פרטים על סידורי הראייה של הכלב המשותף עם האקס, ישראל אוגלבו

88 שיתופים | 132 צפיות

קארין סנדל, בת 34, היא כדורגלנית, לשעבר קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל, וכיום שחקנית בקבוצת רמת השרון. היא גם פרשנית מוערכת שליוותה לאחרונה את המונדיאל מקטאר. היא עובדת גם כפסיכולוגית חברתית, מכהנת בתפקיד יו"ר ארגון שחקני הכדורגל בישראל -האישה הראשונה בתפקיד, במסגרתו היא ודואגת לתנאי הכדורגלנים בישראל, נשים וגברים. וכן, היא גם האחות הגדולה של שירן סנדל.
הדר רפאל, בקרוב בת 30, היא רואת חשבון במקצועה שעובדת במשרד ראיית חשבון והיא גם כדורסלנית פעילה בקבוצת אליצור תל אביב. שתיהן סיימו לפני כמה חודשים קשרי אהבה ארוכים. סנדל נפרדה אחרי ארבע שנים מישראל אוגלבו, זוכה "האח הגדול" וכיום שחקן. רפאל מספרת שהיא סיימה קשר של חמש שנים עם אישה. שתיהן משתפות שהיו להן בעבר קשרים גם עם נשים וגם עם גברים, אלא שעכשיו הן מרגישות שנגמרו החיפושים. אני מבקשת מהן לתת לי את מדד האושר הנוכחי בחייהן: "אצלי הוא 100", עונה רפאל. "אני לא יכולה להגדיר אותו אני אבל יכולה להגיד שטוב לי וכיף לי ושאני מאושרת", מספרת סנדל.

אשרת עיני: "במהלך המשחק עצרתי לשנייה ואמרתי – פאקינג מונדיאל, אני כאן"

נשמע כמו שיר הלל לאהבה.
"ההרגשה היא שהגענו הביתה. הדר היא כל מה שאפשר לבקש, היא מוצלחת, היא רגישה, היא שאפתנית, יש לה לב ענק", עונה סנדל. "זה לגמרי הדדי. קארין היא אחת הנדירות, שאפתנית ומצחיקה, ולהתבונן על הדרך שהיא עשתה עם כל הניצחונות הקטנים – מדובר במישהי שעושה טוב לעולם" מוסיפה רפאל. 

וזה משנה משהו בהגדרה העצמית שלכן? אתן מגדירות את עצמכן כלסביות עכשיו?
רפאל: "אני לא מתייחסת לזה ככה, בסוף זה מפגש של נשמות".
סנדל: "
אנחנו לא שמות את עצמנו בתבניות שאם את הולכת עם גבר אז את סטרייטית ואם את הולכת עם אישה אז את לסבית. שתינו הולכות אחרי הלב שלנו".

קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל | צילום: יח"צ
קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל | צילום: יח"צ

פגשנו אותן באירוע השקה נוצץ שנערך ברשת אפריל בקניון רמת אביב, לרגל ההשקה של מוצרי האיפור והטיפוח לגבות של אומנית הגבות שיר נקש, מומחית למיקרופיגמנטציה והבעלים של האקדמיה לעיצוב גבות, שהוציאה ליין חדש שיימכר בלעדית ברשת אפריל. רפאל לא תזדקק לערכה הזו: "מאז שהייתי ילדה קטנה אימא שלי הקפידה אצלי על שני דברים: הגבות העבות שלי והשיניים. כילדה די סבלתי מהגבות העבות, אבל היום אני מודה לה מאוד", היא מספרת. סנדל דווקא תשתמש: "בזכות הערכה אפשר יהיה לסדר גבות בקלי קלות" היא אומרת. רפאל מגלה שבדרכן לאירוע סנדל גם התעניינה מדוע היא מסרקת את הגבות כלפי מעלה. "הסברתי לה שככה עושים" היא צוחקת. לרפאל זהו אירוע סלב ראשון, והיא ממש לא נראית מבוהלת אלא משתלבת היטב, "זה מרגש, אבל אתרגל" היא מסכמת. נראה שסנדל הכינה איתה שיעורי בית ורפאל הכי זורמת, שופעת חיוכים. היא היותר מעשית מהשתיים, "אני כמו עפיפון בלי חוט" אומרת סנדל. 

אחרי ארבע שנים של זוגיות עם ישראל, זה כמו להתגרש?
"במובן מסוים כן. אבל גירושים טובים. אנחנו במקום טוב". 

היה משהו בבחינת הקש ששבר?
"זה לא קרה בבת אחת. היו תקופות טובות שחשבנו על חתונה בעתיד, בגיל שלי הרי לא נשארים יחד אם זה לא רציני. אבל עם הזמן היו כל מיני בעיות ופחות הסתדרנו, ניסינו לעבוד על הקשר אבל זה לא צלח, כל אחד מאיתנו התפתח לכיוונים שונים ומתוך כבוד ואכפתיות הבנו שזה נכון להיפרד. אני נשארתי בדירה המשותפת והוא עזב". 

קארין סנדל | צילום: יח"צ
קארין סנדל | צילום: יח"צ

ספרו לי על המפגש ביניכן.
"הכרנו מזמן. שתינו באות מעולם הספורט ודרכנו הצטלבו אבל לא יצא לנו לדבר אחת על אחת", עונה סנדל. ורפאל מוסיפה: "עד שנפגשנו לפני כמה חודשים במסיבת יום הולדת של חברה, דיברנו וזה קרה". 

אהבה ממבט ראשון?
סנדל: "היה ניצוץ מהפעם הראשונה אבל היינו צריכות עוד כמה מבטים בשביל להבין שקרה כאן משהו".  

העובדה ששתיכן באות מעולמות הספורט, עושה את הקשר קל יותר?
סנדל: "ללא ספק. מי כמונו יכולות להבין את ההרגשה אחרי הפסד". 

ומה עם הכלב המשותף שלך ושל ישראל?
"יש לנו משמורת משותפת על הכלב סקאר. הוא נמצא רוב הזמן אצלי אבל ישראל בא לבקר אותו. וכשאני נוסעת הוא אצל ישראל או אצל הדר שמסתדרת איתו היטב".

קארין סנדל וישראל אוגלבו | צילום: אוהד קב
קארין סנדל וישראל אוגלבו | צילום: אוהד קב

אתן עוד לא גרות ביחד?
"עדיין לא, זה יקרה בקרוב" עונה רפאל, וסנדל מוסיפה: "בגלל עניני שכירות שצריכים להסתיים. התוכנית שלנו היא לסיים את מועד השכירות בדירות שאנחנו גרות בהן ושממוקמות חמש דקות אחת מהשנייה, ולעבור לדירה משותפת ששתינו נבחר". 

אתן בעניין של ילדים משותפים?
"כן, בהחלט" עונה רפאל, וסנדל מוסיפה "אני לגמרי בעניין אלא שאני עוד לא יודעת מתי זה יקרה כי כספורטאית זה יחייב אותי לפרוש, אז אני צריכה לחשוב על העיתוי המתאים". 

אתן רוב הזמן יחד, יש חלוקת תפקידים?
רפאל: "שתינו מאוד עמוסות מבוקר עד לילה גם בעבודות שלנו וגם בתחום הספורט. הערב למשל לי יש משחק ולקארין יש אימון, אז כרגע אנחנו משתמשות הרבה בוולט". סנדל: "חלוקת תפקידים? למה? אנחנו מאמינות בשוויון".