צחי הלוי: "להיות האיש הרע זה הרבה יותר מעניין"

צחי הלוי בסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz
צחי הלוי בסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz

האתגר להיכנס לנעלי הבחור הרע, הגעגועים ללוסי אהריש ובנם אדם, והרגע הזה שהסתובב בלי חולצה בהודו והותיר את ההודים בשוק. צחי הלוי מככב בסרט בוליוודי חדש ומפתיע, שישאיר גם אתכן בהלם

88 שיתופים | 132 צפיות

מי שמסתובבת בימים אלה ברחובות מומביי, כמוני למשל, לא יכולה לפספס את הפנים של צחי הלוי, בגרסה קצת שונה מזו שאנחנו רגילות לראות בדמות הגבר המסוקס. פניו של הלוי, המככב בסרט הבוליוודי "AKELLI", מרוחים על שלטי חוצות בכל פינה בעיר, כשהפעם הוא מגלם את האיש הרע והמפחיד – מנהיג דאעש – וחכו לשמוע את הערבית השוטפת שלו לאורך הסרט.

>> צחי הלוי: "אני מודה שהיה לי קשה, אבל זה סיפור שצריך לספר"

"הוא נפלא, כישרון ענק ותענוג לעבוד איתו", מעיד עליו המפיק של הסרט, נינאדויידיאה. ועל אף שהלוי רגיל לחיי המצלמות וקידומי סרטים בארץ, בהודו, אין ספק שהפעם – החוויה שונה. "כאן מסע יחסי הציבור הוא ארוך", מספר לנו השחקן בריאיון בלעדי ל"את", שנערך במסעדה הודית משובחת בשם "קניאד" של השף משה שקל. "זה לא כמו בארץ שיש פרימיירה וזהו, הגעתי לפני שבוע ואני אשאר שבוע נוסף. אני מקווה שהעשייה שלי כאן תתרום ליחסי התרבות של ישראל-הודו", הוא מספר.

והוא גם הפרנזטור של גולף. צחי הלוי | צילום: דודי חסון
והוא גם הפרנזטור של גולף. צחי הלוי | צילום: דודי חסון

"תהיתי למה שמישהו ירצה אותי לסרט בהודו"

איך התגלגלת דווקא לסרט הזה?
"יום אחד קיבלתי אימייל מחברת הפקה הודית לגבי תפקיד בסרט בבוליווד. הייתי ספקן, תהיתי למה שמישהו ירצה אותי לסרט בהודו. בשנה שעברה הוזמנתי על ידי הקונסול הכללי של ישראל במומבאי, קובי שושני, ופגשתי אנשים מתעשיית הקולנוע כאן, נתנו לי תסריט ולא אהבתי אותו. אמרתי להם שזה נחמד אבל שלא נראה לי שאעשה אותו, ואז הציעו לי את התפקיד של הבאד גאי והלכתי על זה".

מה אתה יכול לספר על הסרט?
"הוא מספר על בחורה הודית שמקבלת הצעת עבודה ממפעל בעיראק, ונוסעת לשם כדי לעזור לפרנסת המשפחה. היא נמצאת שם לבד ומגיעה לסיטואציה שהיא נחטפת על ידי מנהיג דעאש. החוטף זה אני".

אגב, הלוי הוא לא הישראלי היחיד שמככב בסרט: "בסרט משתתף שחקן ישראלי נוסף שמתגורר בלונדון, אמיר בוטרוס, ואת השאר תצטרכו לראות", הוא אומר.

זו פעם ראשונה שאתה נכנס לנעליו של "הבחור הרע". איך הייתה החוויה?
"זה אתגר גדול. מאוד קל לגרום לקהל להזדהות עם הדמות הטובה, אבל לפתח רגשות לדמות השלישית, לאיש הרע – זה הרבה יותר מעניין".

בעיני הלוי, מדובר בסרט אחר מסרטים בוליוודים שאנחנו רגילות לראות על המסך: "זה סרט שונה בנוף הבוליוודי כי הוא סרט ריאליסטי. צילמנו באוזבקיסטאן וכל ההגשה שלו שונה. מי שמובילה אותו זו אישה, שחקנית הודית מהשורה הראשונה בשם נושרת ברוצה, ואני מתרגש להיות הראשון בפרויקט הודי".

צחי הלוי בפרימיירה לסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz
צחי הלוי בפרימיירה לסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz
צחי הלוי בתפקיד האיש הרע בסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz
צחי הלוי בתפקיד האיש הרע בסרט AKELLI | צילום: Dashami studioz

ספר לנו על חוויה בלתי נשכחת מימי הצילום.
"ביום הצילומים האחרון היה חורף ומאוד קר. את כולם כיסו בשמיכות בין טייק לטייק, ורק אני הסתובבתי בלי חולצה. ההודים היו קצת בשוק, אבל קור לא מפחיד אותי. אולי זכר לימים שהייתי קצין בצה"ל ביחידת שמשון, ואחר כך בדובדבן".

איך היחס מצד ההודים אליך? לישראל?
"ההודים מאוד אוהבים את ישראל, וזה היה מבחינתי חיבור טבעי. אני אשמח לעשות פה עוד דברים".

אלא שעם כל הפאן בצילומים, בצילומים שכאלה ברחבי העולם, הלוי נאלץ לבלות זמן רב במרחק מאשתו, המנחה לוסי אהריש ומבנו בן השנתיים וחצי, אדם. עבור שלושתם, זה לא ממש פשוט: "זה החלק הכי קשה", הוא מספר. "מצד אחד אני אוהב את הנסיעות והצילומים בעולם, ומצד שני קשה לי מאוד עם הגעגועים. לוסי מעורבת בכל דבר שאני עושה ותומכת, ואת העצות הכי טובות אני מקבל ממנה. היא לא יכלה להצטרף אליי כי היא התחילה תוכנית יומית חדשה ברשת 13, אבל בעוד כמה חודשים, בפברואר או מרץ, תהיה לי פרימיירה בארגנטינה, בסרט שצולם לאמזון, ואז אני מקווה שהיא תצטרף אליי".

מה הפרויקט הבא בקנה?
"פיתחתי תסריט עם שותף ותסריטאים כתבו אותו, אני חלק מההפקה שלו ואגלם את התפקיד הראשי. הצילומים יערכו בסביבות חודש נובמבר בסרביה. ישתתפו בו גם שחקנים ישראלים ואנחנו עדיין בשלב הליהוק. מעבר לזה עוד לא יכול לפרט".